• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet omkleden en Jaimes, el heeft gereageert xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:

    Nick
    'Katherine weet nergens echt vanaf. Niet van de littekens, niet van wat er gebeurd is bij Nate, helemaal niets. Dus ze kan niet goed veroordelen.' Zegt ze, 'Nee dat weet ze niet, maar als ze dat wel zou weten zou ze er niet over oordelen zonder alles te weten. En dan nog steeds niet vinden dat je een slechte moeder bent' Zeg ik haar verbeterend. 'Hij zei alleen dat hij met je sms'te, niet de reden.' Zei ze toen, 'Hmm, mischien handig om de volgende keer te vragen' Mompel ik sarcastisch. 'Dat is nog bagatelliserend. En wat Jake ervan vindt? Hij is vastbesloten dat we het samen op gaan voeden en dat hij er van zal houden. Zo sta ik er ook in.. totdat ik praatte vandaag met de mogelijke vader.. Jake's neef.' Zei ze vervolgens. 'Denk ik net dat het niet ingewikkelder kan krijg je het toch voor elkaar, dat maakt het inderdaad nog ingewikkelder. Wat kwam er uit dat praten?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    Ik word iets gerustgesteld als ik Michelle's stem hoor. 'Wat gebeurt er?' vraag ik haar voor er weer een schreeuw over mijn lippen rolt.
    Ik bijt weer hard op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nick is het duidelijk niet met me eens, maar het maakt me niet zoveel uit. Ik zucht een keer en bijt op mijn lip om mezelf in te houden, anders blijven we daaroveer heen en weer praten. 'Doordat de medicijnen zijn uitgewerkt, krijg ik steeds slechtere gedachtes,' mompel ik dan. 'Maar ik wil geen pillen slikken.' Ik weet niet waarom ik het zeg tegen Nick. Nick doet sarcastisch. 'Ja, ik zal het onthouden,' zeg ik cynisch. Nick zegt dat ik het nog ingewikkelder heb gemaakt. 'Alsof ik er voor gekozen heb dat ik verkracht werd,' mompel ik duister. 'Alsof ik gewild heb dat er alleen maar slechte dingen gebeuren.' Er komen weer tranen op. De hormonen beginnen me weer over te nemen. 'Er kwam helemaal niets uit dat praten. Het enige wat ik er van werd was meer verwart. Nate die maakt me in de war. Dat gebeurde al toen ik nog daar vastzat. Eerst doet hij heel gemeen, slaat me en daarna doet hij heel lief en zegt dat het allemaal niet erg is.' Ik krijg dan een smsje en ik zeg met een trillerige stem. 'Wacht heel even, ik krijg een sms.' Ik zet Nick op luidspreker en bekijk dan het smsje. 'Het is van nate,' zeg ik tegen Nick. Ik open het smsje en houd even mijn adem in. 'H-hij wil geen contact meer,' zeg ik dan. 'Dit verwart me nog meer. Vlak voordat ik weg ging.. zei Nate dat hij van me houdt. Misschien dat Jake en ik moeten kijken of alles wel goed is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mich
    Hij schreeuwt weer en dit is voor de eerste keer dat ik het een verschrikkelijk aanzicht vind. Ik heb wel vakers jongens verandert, maar toen was ik altijd nuchter en echt een slecht persoon. Ik denk dat deze kant eruit kwam, doordat ik dronken was.
    'Je wordt een demon,' zeg ik met een schorre stem tegen hem. 'Je organen worden vervangen door nieuwe, daarom heb je zo'n pijn..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Laat het ophouden, laat het alsjeblief ophouden.' smeek ik en er rolt een enkele traan van de pijn over mijn wang.
    Ik knijp mijn ogen dicht en schreeuw terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Hij smeekt me om het op te laten houden en ik zie een eenzame traan. Hij schreeuwt weer en ik krimp ineen.
    'Dat k-kan ik niet,' zeg ik. 'Het proces is in gang.... Dat duurt drie dagen en je hebt er net een nacht op zitten.'
    Ik bijt op mijn lip en sla mijn armen om hem heen.
    'Rustig maar, het houdt wel op.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Mijn lichaam kronkelt en mijn spieren spannen zich aan door de pijn.
    Ik grijp met mijn beide handen het deken beet en knijp er in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik slik moeizaam en laat dan een spuit verschijnen met verdovingsmiddel.
    'Ik ga de pijn weghalen, ik laat je slapen,' zeg ik tegen Drew.
    Zonder toestemming of het te vragen duw ik mijn voet op zijn borstkas om hem tegen te houden en pak met mijn ene hand zijn arm.
    Ik zorg ervoor dat zijn aderen vrij liggen. Dan druk ik de spuit erin.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (ben vandaag thuus... ziek)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Beterschap!!!! (:

    Ik zit op school o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kan je reageren? Dan kunnen we gewoon 2 dagen doorspoelen?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    2 Dagen Later bij Drew en Michelle

    Drew
    Ik word na een tijdje met een schreeuw terug wakker. De pijn vermindert en ik heb geen idee hoe lang ik weg was.
    Na een tijdje is alle pijn verdwenen en knipper ik verdwaast met mijn ogen. Ik zie alles scherper.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik had gereageerd :P

    MAar ik reageer over een half uurtje (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik bedoelde kan je reageren van heb je tijd om dat te doen als ik reageer xd rare logica]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'