• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [is ze nu serieus of aan het grappen,?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hm. Laten we het erop houden dat ze dronken is :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol stel u voor dat ze het echt doet, hij heeft pijn, zij valt gewoon in slaap en de volgende ochtend beseft ze wat ze gedaan heft xd]

    Drew
    'Voor jouw? Alles.' glimlach ik en druk mijn lippen terug op de hare.
    Ik laat mijn handen nu naar haar heupen glijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik grijns als hij zegt dat hij voor mij alles doet. Hij drukt zijn lippen op die van mij en zijn handen glijden naar mijn heupen.
    Langzaam kus ik hem terug en ik streel met mijn handen over zijn borstkas.
    'Het enige wat je hoeft te doen is mijn bloed drinken,' fluister ik tegen zijn lippen.

    [Haha, geniaal]]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Oke.' fluister ik zachtjes. 'En hou moet ik dat doen? Ik ben geen vampier?' grijns ik dan lichtjes.
    Mijn vingers glijden over haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Het hoeft ook niet vanuit mijn nek te komen,' fluister ik met een knipoog. Ik ga met mijn benen aan weerszijden van hem zitten en laat dan een mes verschijnen.
    'Het is heel simpel,' giechel ik. 'ik maak een snee in mijn pols en jij drinkt ervan. Tada.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik kijk van het mes, naar haar pols naar haar ogen. 'Oke.' fluister ik zachtjes
    Ik kijk haar nu afwachtend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik zie Drew's blik heen en weer gaan en hij fluistert dan zachtjes een 'oke'. Ik grijns en druk nog een kus op zijn lippen.
    'Ik hou van je,' zeg ik dan en met die woorden maak ik een snee in mijn pols.
    Ik gaap een keer, aangezien ik best wel moe ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik breng haar pols aarzelend naar mijn mond en lik even het bloed van de snede voor ik er echt begin van te drinken.
    Na een tijdje laat ik haar los. Plots word alle lucht uit me geslagen en klap ik in elkaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew neemt mijn pols vast en ik merk het niet eens dat hij even aarzelt. Hij likt dan van het bloed en ik glimlach, aangezien het prettig voelt. Wanneer hij er echt van begint te drinken, glimlach ik breder. Het duurt even, maar dan laat hij me los. Ik gaap weer een keer en ga dan naast hem liggen.
    'Prima zo,' zeg ik dan met een glimlachje. Ik heb het niet eens echt door dat Drew dubbelklapt. 'Ga slapen, liefje,' mompel ik tegen hem.
    Ik laat de muziek gewoon aanstaan en val dan in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik voel het branden, ik weet niet wat er gebeurt enkel dat het ondragelijk veel pijn doet. Ik schreeuw het uit en na een tijdje slokt het duister me op.
    Ik ben flauwgevallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'


    Nick
    'Katherine weet nergens echt vanaf. Niet van de littekens, niet van wat er gebeurd is bij Nate, helemaal niets. Dus ze kan niet goed veroordelen.' Zegt ze, 'Nee dat weet ze niet, maar als ze dat wel zou weten zou ze er niet over oordelen zonder alles te weten. En dan nog steeds niet vinden dat je een slechte moeder bent' Zeg ik haar verbeterend. 'Hij zei alleen dat hij met je sms'te, niet de reden.' Zei ze toen, 'Hmm, mischien handig om de volgende keer te vragen' Mompel ik sarcastisch. 'Dat is nog bagatelliserend. En wat Jake ervan vindt? Hij is vastbesloten dat we het samen op gaan voeden en dat hij er van zal houden. Zo sta ik er ook in.. totdat ik praatte vandaag met de mogelijke vader.. Jake's neef.' Zei ze vervolgens. 'Denk ik net dat het niet ingewikkelder kan krijg je het toch voor elkaar, dat maakt het inderdaad nog ingewikkelder. Wat kwam er uit dat praten?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    De volgende ochtend word ik met een wazig hoofd wakker. Ik gaap en wrijf even in mijn ogen. Langzaam kijk ik naar de omgeving en zie een paar dingen. De stereo staat nog aan, wat ook te horen is, er liggen drankflessen op de grond en als laatste zie ik het mes op bed liggen. Als ik dat zie, worden mijn ogen iets groter. Ik kijk naar mijn pols en zie nog een klein beetje een snee. Als ik naar Drew kijk, zie ik dat hij gewoon stil ligt. Misschien dat hij er niet van gedronken heeft? Ik schud aan zijn schouder en voel al een schuldgevoel opkomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Plots word ik terug naar bewustzijn gedwongen en de pijn komt weer nu nog heviger aangezien mijn roes ook is uitgewerkt.
    Ik bijt op mijn lip tot bloedens toe zodat er enkel gedempt gekreun over mijn lippen gaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Mijn angst wordt werkelijkheid als Drew ineens bijkomt bijt hij hard op zijn lip en schuld staat in mijn ogen.
    'Rustig maar Drew,' zeg ik tegen hem. 'De pijn gaat wel weg.'
    Ik vraag me af of hij weet wat er gebeurt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.