• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Doe maar koffie, normaal vind ik dat smerig, maar door de hormonen heb ik er wel trek in,' zeg ik met een zucht. Ik haat de hormonen. Ik neem plaats aan de tafel en wrijf even over mijn voorhoofd. 'Misschien moet ik Jake zo even bellen,' mompel ik dan. Jake en ik die met ruzie uit elkaar gaan? Dat is nooit een goed teken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik geef haar haar koffie en dat zegt ze dat ze Jake moet bellen. Ik zwijg. 'Smakkelijk.' zeg ik gewoon en loop naar buiten, terug naar de kliffen. Ik ga zitten en laat mijn benen over de rand bengelen. Ik kijk naar de horizon en zucht. Ik voel me nog steeds leeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate zwijgt gewoon en ik bedenk me dat het misschien niet zo'n slimme opmerking was. Nate verlaat de kamer en ik pak mijn telefoon dan. Ik klik Jake aan als contact en ik pak het kopje koffie op. Ik begin er van te drinken en ik wacht tot Jake opneemt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik tast slaperig naar mijn gsm en neem op zonder te kijken wie het is. Het bed is kouder zonder Leslie maar ze heeft haar keuze gemaakt. Ik wil haar terug hier maar jah, dat is voornamelijk ook omdat ik haar dan kan beschermen tegen alles inclusief Nate. 'Hallo?' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De telefoon wordt opgenomen met een slaperige hallo. Ik bijt even op mijn lip. 'Goedemorgen,' zeg ik dan door de telefoon heen. Ik wacht even af, ik weet namelijk niet echt wat ik moet zeggen. Zou hij weten dat ik bij Nate ben?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb sportdag o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik word direct wat wakkerder en word weer kwaad. 'Hoe is het bij Nate?' klinkt het iets kil. Eigenlijk wil ik de telefoon gewoon weer neergooien.
    Ik besluit te wachten voor haar antwoord.

    [tof? Of niet?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake doet kil tegen me. Natuurlijk, doe maar zo. 'Heel gezellig,' zeg ik kil terug. 'Hij wilde zelfmoord plegen. Dat vindt je vast en zeker een goede oplossing voor zijn problemen?' Ik ga Jake echt niet gerust stellen, als hij zo doet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Inderdaad.' antwoord ik gewoon en leg af. Ik kruip terug onder de dekens en probeer verder te slapen.
    Ik vind het niet fijn dat we ruzie hebben en eigenlijk ben ik alleen kwaad op Nate maar ze maakt me soms zo... agh!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik had het eerste uur vrij.. Nu moet ik tot half 4...


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake legt gewoon af na inderdaad gezegd te hebben. Ik stop mijn mobiel weg. 'Zoek het maar lekker zelf uit, Jake,' mompel ik dan. Ik begin met eten en vraag me af waar Nate is. Ik stop met eten en pak dan mijn kopje koffie op en ga naar Nate op zoek. Ik zie hem buiten zitten en loop naar hem toe. Hij zit op de klif en ik neem naast hem plaats. 'Hee,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Hi.' zeg ik zachtjes terug en kijk naar de zee onder ons. De golven zien er aanlokkelijk uit en ik heb zin om gewoon te duiken maar ik doe het niet.
    Ik laat een steentje verschijnen en gooi het zo ver mogelijk de zee in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We zitten gewoon naast elkaar en ik laat een stilte neerdalen tussen ons. Er zijn redelijk woeste golven onder ons. 'Jake en ik hebben ruzie,' zeg ik dan tegen Nate. 'Hij legde gewoon de telefoon af.' Ik leg mijn hoofd tegen Nate's schouder en zucht dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik leg aarzelend mijn arm om haar schouders. 'Het komt wel terug goed tussen jullie.' mompel ik zachtjes.
    'Hij is waarschijnlijk gewoon kwaad op me en hij zal inzien hoe idioot hij tegen je doet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij legt zijn arm om mijn schouders, maar ik vind het fijn dat hij het doet. 'Hij is inderdaad kwaad, dat was hij gisteravond al en nu nog steeds, maar dat is zijn eigen probleem. Hij denkt dat ik hier niet veilig ben,' zeg ik tegen hem. 'En op het moment boeit het me niets of het goed komt, als hij zo stom doet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.