• Zoals ik al zei in dit topic, kan ik het niet hebben dat iemand beweert een grotere fan te zijn fan iets, dan mij.
    Dus ik kom zo op een kind haar hyves, dat kind dat zit te bitchen en te zeggen dat zij de grootste fan is. Ik zag op haar achtergrond een fucking leuke foto van die gast waar ik fan van ben, vraag ik: Zou je me die foto willen sturen, ik wil hem gebruiken voor een filmpje. Dus zei stuurt zo: Omg wat denk jij wel niet ik ga jou die foto echt niet sturen jij denkt echt dat jij nummer 1 bent en alles doe niet stoer, ik heb die foto zelf gemaakt jij krijgt hem echt niet.

    Toen moest ik lachen omdat ze echt dom doet.
    En nu ben ik jaloers, heel erg jaloers.

    Waarom bestaat er zoiets als jaloezie, ik wou dat het niet bestond.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Maak zelf een coole foto en ga die dan in haar gezicht wrijven. :Y)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    Maak zelf een coole foto en ga die dan in haar gezicht wrijven. :Y)


    Ga het letterlijk in haar gezicht wrijven! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ga het letterlijk in haar gezicht wrijven! :D

    Dat maakt me echt aan het lachen, hahaha.

    En dat kan niet, daarvoor zou ik toch echt 3 uren moeten rijden met de auto.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ben jaloers op die gast omdat jij jaloers bent op een of ander wijf dat er fan van is. (joehoe)

    Haha, nene.
    Ik haat het ook echt als er iemand eventjes aankomt met allemaal leuke spullen en een volbekladde kamer van iemand die jij ook leuk vindt, dan word ik echt stikjaloers. D:
    Ik werd ook jaloers op iedereen die naar de première van HP in Londen ging. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Als je de foto per se toch wilt hebben kun je proberen een screenshot te nemen. En als hij in haar fotoboek staat is het natuurlijk helemaal gemakkelijk. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mag ik weten over welke 'gast' we het hebben? XD


    Wij zijn spoken met enge kreten, nu is het tijd om jullie op te eten.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Dat maakt me echt aan het lachen, hahaha.

    En dat kan niet, daarvoor zou ik toch echt 3 uren moeten rijden met de auto.


    Maar als je het doet met slechte afbladderende inkt heeft ze ee nmooie foto van haar idool op haar gezicht! Dan kan ze iedereen laten zien wat een grote fan ze is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Captain schreef:
    Ik ben jaloers op die gast omdat jij jaloers bent op een of ander wijf dat er fan van is. (joehoe)

    Haha, nene.
    Ik haat het ook echt als er iemand eventjes aankomt met allemaal leuke spullen en een volbekladde kamer van iemand die jij ook leuk vindt, dan word ik echt stikjaloers. D:
    Ik werd ook jaloers op iedereen die naar de première van HP in Londen ging. D:

    Ja joh! Ik kon hun wel de ogen uitsteken, zodat ik kon gaan. (cat)


    All was well.

    Captain schreef:
    Ik ben jaloers op die gast omdat jij jaloers bent op een of ander wijf dat er fan van is. (joehoe)

    Haha, nene.
    Ik haat het ook echt als er iemand eventjes aankomt met allemaal leuke spullen en een volbekladde kamer van iemand die jij ook leuk vindt, dan word ik echt stikjaloers. D:
    Ik werd ook jaloers op iedereen die naar de première van HP in Londen ging. D:

    Dat snap ik even niet. x'D

    Oh god, dan zou ik ook jaloers worden! D: was tom felton daar ook?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zou heeel graag hebben dat jaloezie gewoon verdween ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Square schreef:
    Als je de foto per se toch wilt hebben kun je proberen een screenshot te nemen. En als hij in haar fotoboek staat is het natuurlijk helemaal gemakkelijk. (cat)

    Ik ben niet bevriend met haar, we praten via een hyve. xD
    En dat is een goed idee! ö sterker nog, het werkt!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ik ben niet bevriend met haar, we praten via een hyve. xD
    En dat is een goed idee! ö sterker nog, het werkt!

    Achtergronden kan je toch op slaan ? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Achtergronden kan je toch op slaan ? :$

    ... hoe dat.

    misschien kan ik de bron wel bekijken en daaruit de code van de afbeelding halen. -nerd-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    ... hoe dat.

    misschien kan ik de bron wel bekijken en daaruit de code van de afbeelding halen. -nerd-


    et kan wel :$ heb net ff gekeken bij me eigen hyves en wou gwn ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan zo aan die foto proberen te komen van haar Hyves als je de hyveslink geeft :]


    dream, dare, fly!