• Ik heb al een tijd twee ideeën die ik wil schrijven, en ik heb aan beide ook al wat gewerkt, maar omdat ik het altijd vrij druk heb, is het voor mij beter om me maar op één verhaal tegelijkertijd te concentreren. Anders loopt alles door elkaar en weet ik niet of ik ze wel afkrijg of afmaak :') Maar omdat ik voor beide verhalen inspiratie heb en allebei de ideeën leuk vind, weet ik niet welke ik moet kiezen. Dit zijn ze:

    Verhaal 1

    Verhaal 2

    Dus, welke zouden jullie doen? Of misschien beter: welke is origineler?/komt origineler over? Verhaal 1 heb ik al eens op Q. gezet, maar ik wilde het idee in mijn hoofd nog wat veranderen/omgooien, dus dat heb ik nu zo'n beetje bedacht (:

    (ik weet overigens ook niet of ik ze ook echt op Q. ga zetten, maar dat zie ik later nog wel)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 13:00 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Die eerste. Ik vind het een heel mooi idee voor een verhaal.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als je ze toch niet op Quizlet zet, wat is er dan erg aan om gewoon door te gaan met beide verhalen?
    Lezers zijn meestal degene die er een hekel aan hebben als er geen einde aan komt, maar als alleen jij ze leest is er toch niets ergs aan?
    Ik heb zoveel onafgemaakte verhalen op mijn computer staan, waar ik misschien ooit nog wel eens de draad van op pik.
    Gewoon omdat ik op dat moment geen inspiratie er meer voor had en op andere momenten wel.
    Soms schrijf ik gewoon weer een hoofdstukje en ga dan weer verder met een ander verhaal.

    Dus doe ze gewoon beide als je ze echt allebei leuk vind :Y)
    *als ik echt moet kiezen, zou ik voor verhaal 1 gaan, maar dat is echt persoonlijke smaak.. Ik ben die detective verhalen en series een beetje zat


    It's never gonna happen, Guys.

    Mijn keuze gaat uit naar verhaal 2!
    Alhoewel me 1 ook erg mooi lijkt.
    Beide vind ik ze ook erg origineel.


    To love is to destroy.