• WE ZOEKEN NOG EEN ROL ALS LEERKRACHT EN EEN MANNELIJKE STUDENT!

    Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Topic 1


    Invullijstje rol:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (leerkracht 23-..., leerling 16-19, mysterieuze vrouw 35-...)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is genoeg):
    Extra:
    (voor leerling) Nieuwe leerling of niet?:
    (voor leerkracht) Lessen die je geeft (min 2, max 3): (keuze uit: modellenwerk algemeen, poseren, fashion, catwalk, haar en make-up, sport, biologie, wiskunde, geschiedenis, Engels, informatica of kunst)


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Beperkt aantal rollen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:09 ]


    16 - 09 - '17

    Rol:
    Schoolhoofd (en leerkracht)
    Volledige naam:
    Melanie Lia Jolie
    Leeftijd:
    33
    Innerlijk:
    Melanie, ook wel eens Mel genoemd is een rustige, lieve en sociale vrouw. Ze is een sterke vrouw, die stevig in haar schoenen staat. Ze is betrouwbaar en staat voor iedereen klaar. Ze komt graag onder de mensen en is heel erg behulpzaam. Als je in de problemen zit is zij de eerste die er voor je is en ze zal je zo goed mogelijk willen helpen. Melanie is iemand die niet tegen ruzie kan en er dus vaak voor weg loopt, ze kan bij momenten ook heel erg emotioneel en gevoelig zijn en is soms redelijk snel op haar tenen getrapt.
    Uiterlijk:


    Extra:
    Melanie haar nicht was voormalige directrice van de school, ze verliet de school wegens haar kinderdroom. Zij was dan ook degene die dit gebouw kocht en het helemaal opmaakte om er een Model Academy van te maken. Melanie wou graag het beroep van haar nicht overnemen omdat ze zelf ook model was en na haar carrière dankzij haar nicht lessen nam om les te geven in een school.
    Lessen die ze geeft: Fashion, Engels en Informatica

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:31 ]


    16 - 09 - '17

    Volledige naam: Erin Mercury
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Erin is onzeker van zichzelf, maar wel heel erg lief. Van bitchen houdt ze niet en ze zoekt ook geen ruzie. Ze probeert altijd de sfeer goed te houden. Maar dat ze altijd zo lief is wil niet zeggen dat ze nooit van zich afbijt. Ze weet vaak op een juiste manier dingen te zeggen en kan wel redelijk van zich afbijten als het echt nodig is. Anders doet ze dit niet, omdat ze mensen graag te vriend wil houden.
    Uiterlijk:


    Familie: Haar ouders zijn overleden in een auto ongeluk. Haar wat oudere zus let wat op haar totdat ze volwassen is.
    Extra: Ze heeft een tatoeage in de vorm van een ankertje op haar enkel.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:30 ]


    26 - 02 - '16

    Rol: Leerling
    Volledige naam: Hayley Luna Parker
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Hayley was vroeger nogal verlegen, maar heeft nu redelijk wat zelfvertrouwen gekregen. Ze is een lieve meid, maar kan wel eens anders uit de hoek komen als ze kwaad of verdrietig is. Hayley vertrouwt niet snel mensen, daarvoor moet ze je eerst goed genoeg kennen en dan nog verteld ze niet snel iets. Ze kan zich makkelijk aanpassen en leert graag nieuwe mensen kennen, omdat ze een sociaal iemand is. Ook leert ze graag meer en nieuwe dingen bij.
    Uiterlijk:


    Extra: Hayley is een nieuwe leerling op de Model Academy.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:13 ]


    16 - 09 - '17

    Nog mensen?


    16 - 09 - '17

    Misschien wil ik wel, kan je m anders reserveren bij leerlingen? Als ik nog mee wil doen vul ik deze vanavond in!

    Bieberen schreef:
    Misschien wil ik wel, kan je m anders reserveren bij leerlingen? Als ik nog mee wil doen vul ik deze vanavond in!


    Ok (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb de bij behorende story gelezen, en het klinkt echt leuk! Waarschijnlijk vul ik hem in vanavond (:

    Ok leuk! :)


    16 - 09 - '17

    Rol: Leerling
    Volledige naam: Daniel Mason Cooper
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Daniel is een lieve jongen die het liefst is een hoekje kruipt en iets tekent. Hij is nieuw dit jaar, daardoor heeft hij dus nog geen vrienden. Omdat dit ook gelijk zijn laatste jaar is, hoeft hij die dan ook niet persé. Tekenen is zijn hobby, en als het maar ff kan, doet hij het. Zich schuw houden, daar is hij de beste in. Soms merken mensen hem niet eens op als hij naast hun staat. Daarom zou hij best een moordenaar kunnen zijn, maar hij is daar het type helemaal niet voor.
    Uiterlijk :


    Extra: Van zijn moeder moest hij naar deze school, maar eigenlijk vond hij het veel leuker op zijn vorige school

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 16:03 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik een meisjes leerlinge?


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    MrsShelley schreef:
    Mag ik een meisjes leerlinge?


    Sure


    16 - 09 - '17

    Rol: Mysterieuze vrouw
    Volledige naam: Johanna Jennifer Thomas
    Leeftijd: 35
    Innerlijk: Rpg, anders hou ik me er niet goed aan.
    Uiterlijk:


    Extra: Johanna is de moordenaar


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wooh moordenaar haha


    16 - 09 - '17

    Is de moordenaar ook een lerares?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag je kiezen, als je dat wil mag dat. Maar ze is ook niet perse een moordenaar he, dat heb ik niet geschreven in mijn stukje ..?


    16 - 09 - '17