• WE ZOEKEN NOG EEN ROL ALS LEERKRACHT EN EEN MANNELIJKE STUDENT!

    Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Topic 1


    Invullijstje rol:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (leerkracht 23-..., leerling 16-19, mysterieuze vrouw 35-...)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is genoeg):
    Extra:
    (voor leerling) Nieuwe leerling of niet?:
    (voor leerkracht) Lessen die je geeft (min 2, max 3): (keuze uit: modellenwerk algemeen, poseren, fashion, catwalk, haar en make-up, sport, biologie, wiskunde, geschiedenis, Engels, informatica of kunst)


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Beperkt aantal rollen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:09 ]


    16 - 09 - '17

    Da vind ik gewoon leuk, gnagnagna

    Ze is leraar Engels, voor modellenwerk is ze niet echt geschikt, haha


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha, ok dan. Ik ben al lerares Engels, sorry ;s


    16 - 09 - '17

    O, oke, wiskunde dan.

    Een rotvak met een moordenaar als juf


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha


    16 - 09 - '17

    Oehhh leuk! Ik reserveer jongen!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Wanneer beginnen we?


    Spoiler alert: you will save yourself

    2012Hangover schreef:
    Oehhh leuk! Ik reserveer jongen!


    Leerling? Die zijn al vol tot nu toe, met reservaties ;s

    @MindBreaker, wanneer de rollen vol zijn en ingevuld zijn


    16 - 09 - '17

    Rol: Leerling
    Volledige naam: Isabella Maria Rodriguez
    Leeftijd: 19 jaar
    Innerlijk: Isabella is een meisje met een grote doorzettingskracht. Ze gaat pas verder als het gene af is waar ze mee bezig is/was. Ze is over het algemeen een lief, behulpzaam meisje en staat voor iedereen klaar. Ze is al model sinds haar 17e, maar haar moeder wou perse dat ze naar deze school ging. Isabella is totaal niet bang om haar mening te vertellen, en doet dit maar al te graag. Vanaf een afstandje lijkt ze een bitch, maar wanneer je haar beter kent is dit totaal anders. Als het gaat om kleding, is ze heel precies. Ze wilt er altijd goed uit zien, en dat is dus belangrijk voor haar. Ze is totaal geen barbiepop, tot verre van dat. Op het gebied van de catwalk, fotoshoots en sport is ze erg goed, deze dingen doet ze dan ook graag.
    Uiterlijk (foto is genoeg):

    Isabella is 1.75
    Extra: Haar spaanse achtergrond is met dank aan haar vader, die in Spanje geboren is, haar moeder is gewoon amerikaans. Verder heeft ze nog een broer, Juliano Lonzo Rodriguez hij is 24 jaar.
    Isabella is niet nieuw, ze zit hier al sinds 2 maanden.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 18:05 ]

    Hopelijk is die goed :Y)

    Natuurlijk


    16 - 09 - '17

    Rol: Leerlinge
    Volledige naam: Avania Faelyn Stewart
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Avania lijkt van buiten een mooi meisje wat dat weet en vrij zeker is van zichzelf eigenlijk is dat helemaal niet zo. Ze vind zichzelf niet lelijk, maar mooi zou ze zichzelf ook niet willen noemen. Eigenlijk wilde ze ook niet naar deze school, ze vind dat ze hier niet thuis hoort. Avani is een lief meisje van rijke afkomst. Ze is altijd best alleen geweest en is er aan gewend niet omringt te zijn met vrienden. Ze kan wel haar mannetje staan als het nodig is, want als het erop aan komt staat ze best stevig in haar schoenen. Ze is niet boos te krijgen en houd van dansen en zingen, als vind ze dat ze in bijde niet zo goed is. Als je Avania in 1 woord zou moeten omschrijven zou het "bescheiden" zijn.
    Uiterlijk:




    Extra: Haar ouders hebben haar naar deze school gestuurd en ze is nieuw dit jaar.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Leerling? Die zijn al vol tot nu toe, met reservaties ;s

    @MindBreaker, wanneer de rollen vol zijn en ingevuld zijn


    Oh, jammer.. Laat maar dan..


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Oei, maar één jongen als leerling haha xD


    16 - 09 - '17

    Rol: Leerling
    Volledige naam: Rowan James Moran
    Leeftijd: Net 17 jaar
    Innerlijk: Rowan is een oprechte, spontane, gezellige jongen. Toch kan hij ook best teruggetrokken en verlegen zijn, maar als hij je eenmaal goed kent en het goed voor hem voelt, is hij heel uitbundig, lawaaiig en probeert hij van alles iets grappigs en/of leuks te maken. Ook is hij heel serieus als het om zijn passie gaat, het modellenwerk. Daarom probeert hij zo goed mogelijk mee te doen met alle lessen op school, al hangt hij ook vaak de lolbroek uit. Je kunt bij hem alles kwijt en je kunt er van op aan dat hij je geheimen bewaart.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij valt niet alleen op het andere geslacht, maar ook op jongens.


    En zal ik dan gelijk maar een leraar aanmaken? Dan schiet je daar ook me op ;')

    Rol: Leraar
    Volledige naam: Dennis Adam Tanger
    Leeftijd: 28 jaar
    Innerlijk: Dennis een strenge maar rechtvaardige jongen. Hij zal je nooit beschuldigen van iets zonder dat daar harde feiten voor zijn. Hij is altijd in voor een lolletje, wil graag zijn leerlingen helpen om de beste te worden (want stiekem wil hij dat zelf ook). Hij is een perfectionist als het gaat om zijn (modellen)werk. Als hij boos is, is hij ook echt boos en heb je echt iets goed mis gedaan. Als je eenmaal zijn vertrouwen hebt geschaad win je het niet zomaar meer terug.
    Uiterlijk:


    Dennis is ongeveer 1.82 m en aardig gespierd door het vele sporten. Zijn ogen zijn blauw en hij heeft van nature bruine lokken.
    Extra:/
    Vakken:
    Sport, biologie en geschiedenis. Geschiedenis was altijd zijn favoriete vak op school en hij vind het ook belangrijk om gezond te leven, daarom ook de andere twee.

    Oh ik ga eten en moet daarna beneden leren.. Ik maak hem vanavond/morgen af!
    Tadaaa!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 22:54 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ok!


    16 - 09 - '17