• WE ZOEKEN NOG EEN ROL ALS LEERKRACHT EN EEN MANNELIJKE STUDENT!

Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.

The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.

De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Topic 1

Invullijstje rol:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (leerkracht 23-..., leerling 16-19, mysterieuze vrouw 35-...)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is genoeg):
    Extra:
    (voor leerling) Nieuwe leerling of niet?:
    (voor leerkracht) Lessen die je geeft (min 2, max 3): (keuze uit: modellenwerk algemeen, poseren, fashion, catwalk, haar en make-up, sport, biologie, wiskunde, geschiedenis, Engels, informatica of kunst)

Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker

Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Beperkt aantal rollen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:09 ]

16 - 09 - '17

Besar schreef:
    Rol: leerkracht
    Volledige naam: Indiana Vivian Roland
    Leeftijd: (leerkracht 23-..., leerling 16-19, mysterieuze vrouw 35-...)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is genoeg):

Doutzen Kroes
    Extra: Ze geeft les in haar & make-up en poseren

ik maak haar morgen af (:

Die foto gebruik ik ook voor mijn rol in één van mijn verhalen xp

16 - 09 - '17

2012Hangover schreef:
    Rol: Leerling
    Volledige naam: Rowan James Moran
    Leeftijd: Net 17 jaar
    Innerlijk: Rowan is een oprechte, spontane, gezellige jongen. Toch kan hij ook best teruggetrokken en verlegen zijn, maar als hij je eenmaal goed kent en het goed voor hem voelt, is hij heel uitbundig, lawaaiig en probeert hij van alles iets grappigs en/of leuks te maken. Ook is hij heel serieus als het om zijn passie gaat, het modellenwerk. Daarom probeert hij zo goed mogelijk mee te doen met alle lessen op school, al hangt hij ook vaak de lolbroek uit. Je kunt bij hem alles kwijt en je kunt er van op aan dat hij je geheimen bewaart.
    Uiterlijk:

Extra: Hij valt niet alleen op het andere geslacht, maar ook op jongens.
    Hij is 2dejaars, vorig jaar vond hij helemaal geweldig.

En zal ik dan gelijk maar een leraar aanmaken? Dan schiet je daar ook me op ;')

Rol: Leraar
    Volledige naam: Dennis Adam Tanger
    Leeftijd: 28 jaar
    Innerlijk: Dennis een strenge maar rechtvaardige jongen. Hij zal je nooit beschuldigen van iets zonder dat daar harde feiten voor zijn. Hij is altijd in voor een lolletje, wil graag zijn leerlingen helpen om de beste te worden (want stiekem wil hij dat zelf ook). Hij is een perfectionist als het gaat om zijn (modellen)werk. Als hij boos is, is hij ook echt boos en heb je echt iets goed mis gedaan. Als je eenmaal zijn vertrouwen hebt geschaad win je het niet zomaar meer terug.
    Uiterlijk:

Dennis is ongeveer 1.82 m en aardig gespierd door het vele sporten. Zijn ogen zijn blauw en hij heeft van nature bruine lokken.
    Extra: Oudleerling
    Vakken:
    Sport, biologie en geschiedenis. Geschiedenis was altijd zijn favoriete vak op school en hij vind het ook belangrijk om gezond te leven, daarom ook de andere twee.

Oh ik ga eten en moet daarna beneden leren.. Ik maak hem vanavond/morgen af!
    Tadaaa!

[ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:56 ]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Aaw!!! Die foto van Dennis is gewoon superschattig!

Spoiler alert: you will save yourself

Is de faceclaim van Erin niet ook al Doutzen Kroes?

You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

StayGold schreef:
    Is de faceclaim van Erin niet ook al Doutzen Kroes?

Ik zat te twijfelen dus tja, waarschijnlijk ga ik het uiterlijk toch veranderen.

Do what people say you can't.

Ik zit dus met het feit dat ik door de weeks veel huiswerk heb, en of ik het wel red om én deze RPG te doen én een andere RPG + mijn eigen story..
    Nja, ik ga het proberen zover kan. Als het niet lukt, kan ik er dan nog uit stappen voor een break/voor goed?

Bieberen schreef:
    Ik zit dus met het feit dat ik door de weeks veel huiswerk heb, en of ik het wel red om én deze RPG te doen én een andere RPG + mijn eigen story..
    Nja, ik ga het proberen zover kan. Als het niet lukt, kan ik er dan nog uit stappen voor een break/voor goed?

Uhhu

16 - 09 - '17

Alle persoontjes zijn gemaakt (yeah) nu kunnen we beginnen!!!

Spoiler alert: you will save yourself

Haha ja, alleen Besar moet haar rol nog afmaken, maar we hebben al een naam enz, dus ik ga een topic aanmaken, die post ik hier en post die in jullie GB! (:

16 - 09 - '17

TOPIC 1!

16 - 09 - '17

SuperEva haar rol post ik hier ook even, dat is makkelijker.

Volledige naam: Allison Jodi Call
    Leeftijd: 19 jaar
    Innerlijk: Allison is een hele grote dierenvriend, maar soms ook aggresief. Ze schiet soms snel uit haar slof. maar tegen de meeste mensen is ze heel vriendelijk. Als ze een vriendje heeft, is ze een heel romantisch type. ze is zeker niet bang van truth or dare en zoekt graag grenzen op.
    Uiterlijk:

Extra: Allison werkte vroeger in een modewinkel. Daar is ze een paar keer gevraagd om te poseren voor een nieuwe collectie kleren. Daar ontdekte ze haar talent voor poseren en nu wil ze dat talent graag uitbreiden. Haar vader heeft een boot en is verdronken op zee, daarom voelt ze zich erg verbonden met de zee, maar heeft ze wel al jaren schrik voor zwemmen en de zee. Ze heeft nog nooit gezwommen. Haar moeder had om het verdriet van de dood van haar vader weg te werken een hond gekocht. Ze heeft geen broers of zussen.
    By: SuperEva

16 - 09 - '17

aangepast ^^

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

We zoeken weer een paar rollen. Sommige mensen hebben zich uitgeschreven (de doorstreepte), dus er kunnen weer nieuwe mensen zich aanmelden!

16 - 09 - '17

Je mag mijn meisjesrol eruit halen en dan maak ik wel een jongensrol. Anders zijn er teveel meiden en dat is minder leuk vind ik.

26 - 02 - '16

Rol: Jongen op de academie.
    Volledige naam: Jordan Marc Grey
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Jordan is een hele lieve jongen met een goed gevoel voor humor. Hij heeft een hart van goud, maar kan soms wel een beetje een flirt zijn.
    Uiterlijk:

Avan Jogia
    Extra: Hij heeft een tatoeage op zijn rug.

[ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 21:18 ]

26 - 02 - '16