• WE ZOEKEN NOG EEN ROL ALS LEERKRACHT EN EEN MANNELIJKE STUDENT!

    Deze RPG was al een keer gestart, maar werd gestopt. Nu open ik de RPG opnieuw met aanpassingen en hopelijk heeft het nu meer succes.


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leerkrachten en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?
    Ps: Het speelt zich af in Amerika.


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)
    Topic 1


    Invullijstje rol:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (leerkracht 23-..., leerling 16-19, mysterieuze vrouw 35-...)
    Innerlijk:
    Uiterlijk (foto is genoeg):
    Extra:
    (voor leerling) Nieuwe leerling of niet?:
    (voor leerkracht) Lessen die je geeft (min 2, max 3): (keuze uit: modellenwerk algemeen, poseren, fashion, catwalk, haar en make-up, sport, biologie, wiskunde, geschiedenis, Engels, informatica of kunst)


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Fashion, Engels & Informatica - xSunshineee

    Leerkrachten:
    - Dennis Adam Tanger - 28 - Sport, Biologie & Geschiedenis - Afterwinter
    - Indiana Vivian Roland - Haar en make-up & Poseren - Besar
    - Elias Alexandro Firenzé - 36 - Kunst & Catwalk - Nyan

    Leerlingen:
    - Hayley Luna Parker - 18 - Nieuwe leerling - xSunshineee
    - Allison Jodi Call - 19 - Nieuwe leerling - SuperEva
    - Lynn Amilie Bisoux - 17 - Zat al op de Academy - Nyan
    - Chiara Bella Love - 18 - Zat al op de Academy - DamnBieber
    - Daniel Mason Cooper -19 - Nieuwe leerling - MindBreaker
    - Jordan Marc Grey - 18 - Zat al op de Academy - Devourer
    - Ethan Samuel Flow - 18 - Zat al op de Academy - Nyan

    Mysterieuze vrouw:
    - Johanna Jennifer Thomas - 35 - Wiskunde - MindBreaker


    Regels
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Beperkt aantal rollen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat. (ja, verklapt)
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster + Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 16:09 ]


    16 - 09 - '17

    Devourer schreef:
    Je mag mijn meisjesrol eruit halen en dan maak ik wel een jongensrol. Anders zijn er teveel meiden en dat is minder leuk vind ik.


    Ow ok, is goed (:


    16 - 09 - '17

    ik wil anders nog een meisjes rol maken ,dan zijn we gelijk met jongens en meisjes ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    ik wil anders nog een meisjes rol maken ,dan zijn we gelijk met jongens en meisjes ^^


    Is goed! (:


    16 - 09 - '17

    De mijne is klaar c:


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    De mijne is klaar c:


    Oki (:
    Is hij trouwens nieuw of niet?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 21:25 ]


    16 - 09 - '17

    Ik dacht jullie zoeken nog rollen. x'D maarja. Ik denk ook niet dat een leerkracht veel te doen zal hebben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Ik dacht jullie zoeken nog rollen. x'D maarja. Ik denk ook niet dat een leerkracht veel te doen zal hebben.


    Waarom niet? Trouwens leerlingen zijn ook nog welkom hoor (:


    16 - 09 - '17

    Rol: Stundente
    Volledige naam: Lynn Amilie Bisoux
    Leeftijd: 17
    Innerlijk:Ze kan best wel een bitchy persoontje zijn ,Lynn is ook een jongens gek en houd wel eens van een flirt.
    Af en toe kan ze aardig zijn ,maar meestal doet ze dat voor nieuwe roddels teweten te komen. Ze doet vaak alsof het haar niet intereseert,maar kan rap gebroken zijn als iets van haar gezegt word.Lynn is best creatief en houd weel van muziek ,zelf speelt ze piano en viool en zingt ze ook af en toe.
    Uiterlijk (foto is genoeg):



    Lynn heeft bruine golvende krullen die bij de topjes bleek ge-dip dyed zijn. Ze heeft grote bambi bruine ogen die gesiert zijn door volle zwarte wimpers.
    Ze heeft ook volle lippen en is redelijk klein ,daarom draagt ze vaak hakken.
    Extra: Lynn heeft een broer ,die net afgestudeert is van de model acedemy en die nu model is voor Ambercrombie
    (voor leerling) Nieuwe leerling of niet?: Lynn zit hier al een jaartje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Studente
    Volledige naam:Chiara 'Cat' Bella Love
    Leeftijd: (leerkracht 23-..., leerling 16-19, mysterieuze vrouw 35-...)18
    Innerlijk:Chiara is een leuk persoon, trots en gevoelig. Haar gevoelens zijn niet makkelijk onder woorden te brengen, laat staan uit te leggen. Als ze van iemand houdt, dan doet ze dat heel intens, met hart en ziel. Het is voor haar erg moeilijk om luchtig met gevoelens om te gaan. Doet een ander dat wel, dan kan ze daar eigenlijk geen begrip voor opbrengen.
    Haar gevoelens zijn dan ook vrij snel gekwetst. Ondanks het feit dat ze dan direct in de aanval gaat. verliest ze niet snel haar humeur. Gebeurt dat wel, dan kan diegene beter maken dat hij of zij wegkomt: vergeten en vergeven komt niet in haar woordenboek voor.
    Anderen hebben soms moeite haar te begrijpen en ondanks haar aantrekkingskracht worden vriendschappen moeilijk gesloten. Is het eenmaal zover, dan gaan deze vriendschappen heel lang mee.
    Uiterlijk (foto is genoeg):

    [Chiara is een meisje dat vaak van haarkleur veranderd. Ze heeft mooie chocoladebruine ogen waar iedere jongen wel voor zou kunnen vallen. Ze is 1.67 lang.
    Extra:Chiara wou zelf niet naar de school. Ze is er een soort van naar toe gestuurd door haar moeder die heel graag wou dat ze model wou worden. Ze wou liever Actrice worden.
    (voor leerling) Nieuwe leerling of niet?:Zit er al 2 jaar op.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 22:26 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nee, Ariana is nog niet gekozen


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Oki (:
    Is hij trouwens nieuw of niet?


    Niet


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Niet


    Ok


    16 - 09 - '17