• Ja, serieus. Mijn docent van muziek is cool. Cool nu ook weer niet, maar goed. Er is zo'n lastig kind dat toch wel populair is, in mijn klas. Ze wilt altijd opvallen en is altijd blij als er een leerkracht op haar begint te kakken.

    De tweede week van school begon hij haar gewoon uit te kakken. Niet zwaar ofzo, maar toch. 'Ooh, Alexia. Ik word zenuwachtig van u en da is geen goei teken! Gij wilt altijd opvallen hé? Da doe gij graag hé? En ik kan daar dus hélémaal ni tege. Der zal ooit nen dag zijn da iedereen zich tege u keert, en dan zult ge wa minder lache. Ik méén het!'

    Oké, hij kakte haar niet uit ofzo maar dat was wel cool dat hij dat zo zei, want zelf vind ik dat ook een kutwijf. Sorry hoor, maar ze scheld gewoon iedereen uit en is nooit lief oo'

    In het beschaafd Nederlands is dat: 'Ooh, Alexia. Ik word zenuwachtig van u en dat is geen goed teken! Jij wilt altijd opvallen hé? Dat doe jij graag hé? En ik kan daar dus hélémaal niet tegen. Er zal ooit een dag zijn dat iedereen zich tegen jou keert en dan zul je wat minder lachen. Ik méén het!'

    Dat was zoiets, ik weet het niet meer. Het was anders, maar het leek hierop. Het was iets meer en iets zwaarder 8D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 17:54 ]


    Only losers can act the way you do

    Geniaal =D
    ik hou van zulke leraren


    We can only learn to love by loving.

    inderdaad u leraar is geniaal(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Haha, cool van hem :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind dat kinda ongepast voor een leerkracht? Als een leerkracht dát tegen mij zou zeggen, zou ik naar de directeur gaan, ook al is dat de waarheid.

    Bumblebee schreef:
    Ik vind dat kinda ongepast voor een leerkracht? Als een leerkracht dát tegen mij zou zeggen, zou ik naar de directeur gaan, ook al is dat de waarheid.
    Hij begon niet hard te roepen. Hij riep zelfs niet eens. Hij was gewoon een beetje boos omdat zij heel de tijd zijn les aan het verstoren was.


    Only losers can act the way you do

    Bumblebee schreef:
    Ik vind dat kinda ongepast voor een leerkracht? Als een leerkracht dát tegen mij zou zeggen, zou ik naar de directeur gaan, ook al is dat de waarheid.


    You'll never dream alone. <3

    Destroyed schreef:
    (...)Hij begon niet hard te roepen. Hij riep zelfs niet eens. Hij was gewoon een beetje boos omdat zij heel de tijd zijn les aan het verstoren was.

    Dat kan goed zijn, maar 'er zal ooit een dag zijn dat iedereen zich tegen jou keert en dan zul je wat minder lachen.' Dat is net iets té persoonlijk voor een leerkracht, vind ik.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Dat kan goed zijn, maar 'er zal ooit een dag zijn dat iedereen zich tegen jou keert en dan zul je wat minder lachen.' Dat is net iets té persoonlijk voor een leerkracht, vind ik.
    Ja, dat is ook wel waar maar die gast straalt gewoon zoveel sarcasme en humor uit dat je hem gewoon niet serieus kunt nemen. Maar het was inderdaad wel ongepast, al was het wel cool ;x


    Only losers can act the way you do

    Beetje ongepast maar wel cool:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    niet netjes,wel humorXD
    haha


    overrated