• In [naam van een land] zijn twee grote steden. De steden zijn compleet verschillend van elkaar. Ze zijn precies het tegenovergestelde van elkaar. Ze rivaliseren al heel erg lang. Nu komt er een wedstrijd waarbij beide steden genomineerd zijn en er dreigt een burgeroorlog uit te breken tussen beide steden. Welke stad zal winnen?

    Weten jullie hier een leuke titel voor?


    26 - 02 - '16

    Wat is een RPG?

    LoveLaughAnd schreef:
    Wat is een RPG?


    Een rollenspel. Je typt zeg maar in een soort kort verhaaltje uit wat jouw personage doet, denkt en voelt. Je doet het met andere mensen samen, die maken ook allemaal personages. En ook zij beschrijven wat hun personages doen.


    26 - 02 - '16

    Ik dacht aan The Battle maar ik ben niet zo goed in titels verzinnen.


    Physics is awesome

    Two cities, one winner misschien?

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:58 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Two city's, one winner misschien?


    Die klinkt wel leuk c:


    26 - 02 - '16

    Ik probeer ies niet clichés te verzinnen, geef me even ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik probeer ies niet clichés te verzinnen, geef me even ;p


    Neem de tijd :Y)


    26 - 02 - '16

    Om de een of andere reden dacht ik aan: Cities on fire. ;p

    Is het sowieso niet 'cities' in plaats van 'city's'? Of kan het allebei?


    Reading a good book is like taking a journey.

    West Side Story, hahaha :Y) Misschien Dead To Me? Dat ze niks van elkaar moeten weten, de meesten dan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    West Side Story, hahaha :Y) Misschien Dead To Me? Dat ze niks van elkaar moeten weten, de meesten dan?


    Die klinken wel cool ja. c:


    26 - 02 - '16

    Praelectio schreef:
    Om de een of andere reden dacht ik aan: Cities on fire. ;p

    Is het sowieso niet 'cities' in plaats van 'city's'? Of kan het allebei?


    Dat weet ik niet eigenlijk, volgens mij is het gewoon cities. Maar volgens de spellingscontrole firefox kan het allebei.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Een rollenspel. Je typt zeg maar in een soort kort verhaaltje uit wat jouw personage doet, denkt en voelt. Je doet het met andere mensen samen, die maken ook allemaal personages. En ook zij beschrijven wat hun personages doen.
    Ja. ik ben nieuw daarom wist ik het nietxD

    LoveLaughAnd schreef:
    (...)Ja. ik ben nieuw daarom wist ik het nietxD


    Dat kan (:
    Je mag wel met mijn RPG meedoen zodra ik hem online zet, dan kan ik je laten zien hoe alles werkt. Uitleggen is niet mijn sterkste kant.


    26 - 02 - '16

    Cities mv city.
    City's -> city is, hers, has etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Devourer schreef:
    (...)

    Dat kan (:
    Je mag wel met mijn RPG meedoen zodra ik hem online zet, dan kan ik je laten zien hoe alles werkt. Uitleggen is niet mijn sterkste kant.
    Oow dat lijkt me
    leuk!! Ik heb gezien bij forum index dat je ook iets moest invullen? Moet dat hier ook?