• Vanavond om 00:22 hoorde ik en mijn moeder een luide klap. Meteen gingen wij naar buiten om te kijken, eerst dachten we dat er geschoten werd maar toen zagen we het; Een auto in de fik. We hoorde de brandweer al aankomen-natuurlijk heb ik snel wat foto's genomen-. Binnen tien minuten was de brand geblust. Alles stonk naar verbrand rubber. De hele straat was wakker geschrokken en is gaan kijken. De auto blijkt een Hybrid Honda te zijn, en laten er nou net vorige week twee Hybrid Toyota's in de fik te zijn gestoken in de Gors.
    Nou fijn, de politie kwam naar ons toe en wij vertellen wat we gehoord en gezien hebben. Verteld de man ons dat er een aantal mensen uit zijn op Hybride wagens om ze in de fik te steken. Het zijn mensen van marrokkaanse/turkse afkomst. Dat weten ze door de vele verklaringen die ze al gehad hebben. Ze zijn nu onderzoeken aan het doen zowel hier in de straat als nog in de Gors.
    Ik hoop echt dat dit soort Pyromanen gepakt worden! Waar gaan de mensen toch naartoe...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Typisch welke mensen altijd het nieuws bereiken. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Typisch welke mensen altijd het nieuws bereiken. (cat)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Barnabas schreef:
    Typisch welke mensen altijd het nieuws bereiken. (cat)

    This^^
    En dan lopen ze te klagen dat mensen hun over een kant gooien en stempels geven.


    -

    Barnabas schreef:
    Typisch welke mensen altijd het nieuws bereiken. (cat)


    26 - 02 - '16

    WildSprinkle schreef:
    (...)
    This^^
    En dan lopen ze te klagen dat mensen hun over een kant gooien en stempels geven.

    So True

    Barnabas schreef:
    Typisch welke mensen altijd het nieuws bereiken. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Oké, ik ga niks zeggen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Oké, ik ga niks zeggen.
    Nee, straks verraden we onszelf nog (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dit topic gaat over pyromanen, niet Marokkanen. Één opmerking is genoeg, moeten meteen alle reacties over het feit dat de aanstichters Marokkaans/Turks zijn gaan?
    ot: Dat lijkt me echt eng, brr. Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan dingen in de fik steken .__. Hopelijk worden ze snel gepakt.


    i put the fun in funeral

    Whut, ik merk ook nooit ergens iets van. D:


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Typisch welke mensen altijd het nieuws bereiken. (cat)


    Ex astris, sciencia

    Assassin schreef:
    Whut, ik merk ook nooit ergens iets van. D:


    Je bent nooit goed geweest in liegen nikkibeest. We weten allemaal dat jij dat stiekem bent, geef maar toe.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Assassin schreef:
    Whut, ik merk ook nooit ergens iets van. D:


    :o en je woont nog wel in Purmerend (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Backfire schreef:
    Dit topic gaat over pyromanen, niet Marokkanen. Één opmerking is genoeg, moeten meteen alle reacties over het feit dat de aanstichters Marokkaans/Turks zijn gaan?
    ot: Dat lijkt me echt eng, brr. Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan dingen in de fik steken .__. Hopelijk worden ze snel gepakt.


    Persoonlijk vind ik het niet zo heel eng, ik ben volgens mijn ouders een Rampenzoeker/actiezoeker.
    Maar het feit dat ze mensen hun persoonlijke dingen in de fik steken, dat ook nog eens handen vol geld kost. Het is rete zonde en wat bereiken ze er nou mee: Vluchten voor de politie ja... Mensen van tegenwoordig...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Croyance schreef:
    (...)

    Je bent nooit goed geweest in liegen nikkibeest. We weten allemaal dat jij dat stiekem bent, geef maar toe.


    Meh, betrapt.


    Your make-up is terrible