• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nope." schudde ik mijn hoofd.
    "Komaan, dat wil je me toch gewoon niet zien doen?!" hé, ik was misschien een groter softie dan mensen dachten, maar ik had wel degelijk nog iets van dat badboy-imago.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik pruil en haal mijn schouders op. 'Je speelt vals.' mompel ik en duw hem wat aan de kant voor ik een ander liedje opleg.
    Dan maar gewoon dansen. Ik sluit mijn ogen en kijk hem niet meer aan.
    Ik ben wel iets teleurgesteld. Ik bedoel wij zijn de enige 2 hier nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt, 'Veel beter,' en ik lach zachtjes. Hij drukt een korte kus op mijn lippen en praat verder. Ik haal mijn schouders op.
    'Ga eerst maar eens van me af,' zeg ik met een knipoog en ik druk hem naast me zodat hij niet meer op me ligt. 'En het maakt me niet zoveel uit. Heb jij nog voorkeuren?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HALLO.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik heb geen ideeen meer dus kies jij maar.' zeg ik glimlachend.
    Ik trek haar terug wat tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dus ik moet met een idee komen. Hm. Ik denk even na. Jake heeft me al weer tegen zich aan getrokken. Ik kijk even voor me uit. 'Wat dacht je van Kietel-Jake?' Zeg ik dan. 'Dat klinkt wel leuk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar iets geschrokken aan en schud mijn hoofd. 'Dat doe je toch niet he Les? Ik vind het geen leuk spel.' zeg ik en glimlach dan even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kijkt geschrokken en ik grinnik kort. Voor zover lijkt alles weer goed tussen Jake en mij, maar ik weet niet of het ook echt goed is. 'Maybe, maybe not,' zeg ik met een knipoog. Ik por hem een keer in zijn zij. 'Depends on you, als jij een beter idee hebt?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik denk direct verwoed na. 'Ehm w kunnen... in plaats van te eten, allerlei hapjea maken en sn filmavond houden?' Zo leuk zijn en ideaal zijn om het weer terug als vroeger te maken


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Dat is wel iets om mee in te stemmen. 'Oké, je hebt geluk, geen KietelJake, maar samen eten maken,' zeg ik met een glimlach. 'Ik trek alleen wel iets meer kleding aan..' Ik sta op van het bed en loop naar de kast. Ik kijk er even twijfelend in. Alleen een broek of ook iets met lange mouwen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je hoeft ze niet te verbergen voor me, ik zie je nog steeds graag met littekens.' glimlach ik en kijk naar haar.
    Ik ga iets makkelijker liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk achterom naar Jake en glimlach even kleintjes terwijl ik mijn blik weer terug richt op de kast. Ik pak er een broek uit en een trui. De broek trek ik als eerst aan en ik doe dan Jake's shirt uit. In de plaats van het shirt doe ik de trui aan en ik kijk weer naar Jake. 'Moet ik deze even in de wasmand doen of gewoon weer opvouwen?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Gewoon opvouwen.' zeg ik en zucht zachtjes aangezien mijn woorden dus geen effect hadden.
    Ik sta recht en loop naar beneden om te kijken wat er in de frigo zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Na zijn woorden knik ik en ik vouw zijn shirt op. Ik schuif de deur van zijn kast open en leg zijn shirt weg. Jake is al naar beneden gelopen en ik volg al snel. Onbewust wrijf ik met mijn handen over mijn littekens, maar daar stop ik mee zodra ik de keuken in loop. 'Iets eetbaars in de frigo?' vraag ik dan aan Jake, aangezien hij erin kijkt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd en laat dan vanalles verschijnen. Van kleine tomaatjes tot olijven en chips. 'Was jij de tomaatjes dan snij ik de wortels?' vraag ik haar glimlachend. We kunnen toastjes en zo maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'