• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik glimlach lichtjes. 'Het is mijn schuld gewoon.' zeg ik zachtjes. 'Heb je het koud?'
    Aangezien ze hier enkel zit in mijn shirt.

    Alexi
    Ik grinnik. 'Ax, je weet toch dat ik dat niet meende he?' vraag ik hem.
    Ik teken zachtjes over zijn naakte borstkas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt zachtjes dat het zijn schuld gewoon is. Hij vraagt dan of ik het koud heb, maar ik schud mijn hoofd. 'Ik heb het niet koud, maar Jake. Ik wil dat je het weet, Jake. Dit is niet jouw schuld, niet. Gewoon niet. Mijn eigen schuld.' Ik druk een kus op zijn lippen om hem te overtuigen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik bijt op mijn lip. 'Sorry dat ik terug bloed heb ingespoten maar je kon het niet drinken en ik zag geen andere oplossing.' zeg ik zachtjes.
    Ik trek haar nog iets dichter tegen me aan. Ik probeer het feit dat ik die filmpjes heb gezien gewoon te vergeten, dat is misschien nog het makkelijkste.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach een beetje. 'Dat geeft niets, ik was toch al half bewusteloos, dus ik merkte de naald niet..' En het bloed... daar kan ik inderdaad beter tegen sinds.. Ja, sinds dat dus. Hij trekt me iets dichter tegen zich aan. 'Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik zachtjes. 'Ik hou ook van je, ik hou ook van je, ik hou ook van je.' zeg ik en druk een kus op haar neus.
    Ik streel zachtjes haar zij en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt een kusje op mijn neus en ik moet zachtjes lachen om wat hij doet. 'Jaaake! Je weet dat mijn neus heilig is,' zeg ik dan en veeg even langs mijn neus. Hij kijkt me aan en ik kijk terug naar hem. 'Het spijt me,' zeg ik dan nogmaals.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Maar hij is zo eetbaar.' grap ik en streel over haar wang nu. 'Het is niets.' zeg ik.
    Ik zucht en sta op. Ik trek haar recht. 'Wat wil je doen mevrouw?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij grapt dat mijn neus eetbaar is en ik trek een wenkbrauw op. 'Sinds wanneer kus jij je voedsel?' vraag ik dan met een klein lachje. Jake streelt over min wang en zegt dat het niets is. 'Dat is het wel, Jake, maar goed. We hebben het er later nog wel over.' Jake trekt me recht en vraagt wat ik nu wil doen. 'Ik heb niet echt een voorkeur, maar zolang het maar iets rustigs is. Een spelletje ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik til haar op en laat ons op het bed vallen. 'Oke kaarten.' grinnik ik en laat een pak kaarten verschijnen. Ik heb geen zin om een heel spelbord te laten verschijnen dus jah. 'Goed?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake tilt me op en laat ons dan op het bed vallen. Ik maak een kleine nahup op het bed en glimlach dan naar Jake. Ik voel een kleine steek in mijn buik, net zoals vanmiddag, maar ik geef er gewoon geen aandacht aan. Hij laat een pak kaarten verschijnen en vraagt of het goed is. Ik knik. ´Perfect,´ zeg ik dan. ´Welk kaartspel wil je doen?´ Ik kijk hem aan. ´Strippoker?' Ik lach eventjes. 'Nee, grapje, we zouden iets rústigs doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nou strippoker klinkt wel leuk maar doen we niet gewoon broek af? Dat is simpel.' grinnik ik en kijk haar aan.
    Ik begin de kaarten te kabbelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [He wattes? Broek af? >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [iedere speler heeft een stapeltje kaarten en je moet tergelijkertijd de bovenste kaart omdraaien en wie het hoogste heeft krijgt de kaarten. xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lawl, ik dacht dat je ermee bedoelde dat ze dan met strippoker alles spelen tot de broek en die niet uitdoen :Y) En ik dacht dat hij daarom grinnikte, aangezien Les geen broek aanheeft >_<

    But okay, I get it :3

    Leslie Day
    'Ja, dat zal je wel leuk in de oren klinken. Ik zou alleen zo snel verliezen, of naakt zijn, aangezien ik alleen je shirt aanheb.' Oké, daaronder wel ondergoed, maar je snapt wel wat ik bedoel. 'En ja hoor, is goed.' Ik wacht tot ik mijn stapeltje van Jake krijg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'We kunnen altijd straks nog strippoker spelen.' zeg ik lachend en geef haar haar stapeltje.
    Ik kijk haar aan. 'Klaar?'

    [hoe spel je eigenlijk poker? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'