• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Moet eten c:

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Leslie Day
    Hij schudt zijn hoofd en ik glimlach eventjes. Er verschijnen dan allemaal kleine dingetjes in de keuken en Jake vraagt glimlachend aan me of ik de tomaatjes wil wassen. 'Dat moet wel lukken,' zeg ik met een glimlach. Ik pak de tomaatjes erbij en ik laat de kraan lopen. Ik was eerst mijn handen, altijd belangrijk voor het eten, en dan begin ik de kleine tomaten te wassen.

Jake
    Ik volg har voorbeeld van handen wassen en pak de wortels die ik eerst vlug rasp en dan in kleine strengetjes begint te snijden zodat je ze makkelijk op kan eten. Ik doe ze in een potje.

Leslie Day
    Ik was gewoon de tomaatjes en als die goed schoon zijn doe ik ze in een kom. Ik ga maar alvast toastjes uitpakken, zodat die straks belegd kunnen worden met alles. 'Jake?' zeg ik dan vragend, ik zit namelijk ergens mee.

Jake
    'Ja?' glimlach ik en kijk haar even aan. Als de worteltjes klaar zijn pak ik de salamiworst en begin die in dikke schijfjes te snijden en die schijfjes in 4 zodat het blokjes zijn. Ik kijk haar nog steeds lichtjes vragend aan.

Leslie Day
    Hij kijkt me vragend aan en ik bijt even op mijn lip. Vragen of niet vragen? Ach, ik kan nu al niet meer terug. 'Waarom zei je tegen me dat ik de littekens niet hoef te verbergen?' Ik kijk hem aan, maar ik wend mijn blik al snel weer af.

Jake
    'Omdat ik van je houd, met of zonder littekens.' zeg ik met een glimlachje. 'Ik bedoel ermee dat het voor mij niet uitmaakt of je huid egaal is of zo. Ik keur het snijden niet goed maar ze zitten er nu en daar is niet zo veel aan te doen. Maar je bent nog steeds prachtig.'

Leslie Day
    Zijn woorden zorgen er haast voor dat ik emotioneel word. Ik knik dan en pak de kom met wortel en ook de toastjes. Ik begin ze te beleggen en bijt op de binnenkant van mijn wang om niet te gaan huilen of wat dan ook. 'Dank je,' zeg ik zachtjes. Ik denk dat Jake teleurgesteld in me is, om wat ik heb gedaan, maar het feit dat hij zegt dat hij me met en zonder de littekens nog steeds mooi vindt. Dat is toch alles wat je in een droomjongen wenst?

Jake
    Ik doe de salami ook in een potje en begin dan de kaas te snijden. 'Enkel de waarheid.' glimlach ik naar haar als ik haar dank je hoor zeggen. Ik denk even na wat we nog kunnen waken.

[had vergeten te posten en moet nu eten ]

Leslie Day
    Misschien dat Jake me de gewassen wel laat wassen, omdat hij anders bang is dat ik mezelf weer zal snijden? Oké, een belachelijke gedachte.. Maar hij spookt wel door mijn hoofd. Nee, Leslie, zet het gewoon aan de kant. Ik glimlach naar hem als hij zegt dat het enkel de waarheid is. 'Ik geloof je,' zeg ik eerlijk, want hij doet het me geloven. Wat zijn nou littekens? Daar is toch niets mis mee? Ik vraag me alleen af of ik dit wel aan Katherine uit moet leggen. 'Jake? Wat moet ik tegen Katherine zeggen, als ze de littekens ziet?' Jake is verstandig, vandaar dat ik het aan hem vraag.

Smakelijk (:

Jake
    'Dat het gebeurt is bij Nate?' opper ik. 'Het is een goede mogelijkheid en ze was te moe om je armen te zien toen je terug kwam.'
    Ja dat zou zelf ik geloofd hebben als ik ze eerst mouwen had gedragen de hele tijd.

Axton
    Ik draaide me om en leunde tegen de leuning, terwijl ik over het besneeuwde eiland uitkeek. Ik wou haar niet teleurstellen, maar ik ging ook echt niet als een vrouw staan dansen.
    Ik had al voor haar staan strippen, wat al meer was dan ik ooit voor iemand had gedaan. Eigenlijk was ik best nog onzeker af en toe, daarom dat het zoveel betekende dat ik voor haar gestript had. Ik wou hier gewoon niet staan dansen op die manier, zodat zij met me kon lachen. Ik was altijd zo goed in alles, omdat ik me overal super hard in trainde. Ik zou en moest het kunnen en ik licht zeker niet afgaan. Laat staan dat ik vrijwillig zo zou dansen...

“To live will be an awfully big adventure.”

Les
    'Hm, ja, dat kan wel,' zeg ik. 'Maar voelt ze dan niet dat ik aan het liegen ben?' Ik kijk even vragend naar Jake. 'Hoewel... Liegen is geen emotie. Dus dan veronderstel ik dat ze dat niet voelt?' Ik beleg het laatste beetje van het etenswaren op de toastjes en pak dan wat te drinken voor mezelf, whisky. 'Wil je ook wat te drinken?' Vraag ik aan Jake.

[Lawl. Ze is zwanger en mag geen alcohol c:

Ik ga wiskunde maken, hb morgen een wiskunde SE :\]