• Ik verveel me, dus ik dacht, er is vast wel iemand die een cover nodig heeft (:

    Voorbeelden:




    Wil je er een? Vul dit dan even in:
    Titel:
    Ondertitel:
    Plaatje:
    Omschrijving:
    Extra:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Klik voor deze story
    I'm falling for my teacher
    plaatje maakt niet uit, maar er maar iets moois van ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Titel: Het leven anders
    Ondertitel:
    Plaatje: maakt niet uit
    Omschrijving: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=91401 Zie hier voor meer
    Extra:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Titel: Never Give In
    Ondertitel: Just look on the bright side...
    Plaatje: Iets wat een rock-achtig figuur bevat. Het gaat over een jonge vent, hij is uit het huis gegooid omdat hij gay is. Hij heeft geen vrienden, want die hebben hem verlaten om met hun band te gaan touren. Hij is dus technisch gezien alleen. Hij houdt van de regen en is daarom ook veel buiten.
    Omschrijving: Zie hierboven.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Titel: Circle of life
    Ondertitel: Fear is how we fall
    Plaatje: Eén van Alex pettyfer && ééntje van een meisje dat voor Rose Weasley door kan gaan, gheghe. Vaagjes, misschien op de achtergrond een soort bloen ofz ^^
    Omschrijving: Het is een Hogwarts storie, miss kundege daar wat mee?


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Titel: Magical difference
    Ondertitel: things can change
    Plaatje: foto 1
    foto 2
    Omschrijving: draco story :)
    Extra: kan het een beetje zoals de bovenste twee foto's??

    nja doe je best :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt