• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee." zei ik gewoon en bleef haar vasthouden.
    Ik sloot mijn ogen, terwijl ik met mijn hoofd tegen het hare leunde en genoot gewoon even van haar vingers op mijn borstkas. Daarom was het dus zo leuk om in bloot bovenlijf te lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik ga even over zijn sixpack en grinnik zachtjes. Ik hoor zijn hart en streel terug zijn borstkas.
    Ik teken een hartje, een vierkantje, een bolletje, een krulletje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Maar dan doe ik eerst wel meer kleding aan,' breng ik ertegen in. Jake geeft me een stapeltje en ik leg die dan voor me neer. Ik zit in kleermakerszit en Jake kijkt me aan. Ik knik. 'Ja, ik ben er klaar voor om je in te maken,' grinnik ik. Hoewel dit gewoon een spel is waar je geluk mee moet hebben. Ik draai dan mijn eerste kaart om. O great, een 2, het laagst haalbare. 'En doen we ook de regel, dat wanneer je beiden hetzelfde getal neerlegt, dat je dan drie kaarten, dicht, erbij moet leggen, en je vierde kaart dan weer open legt. Wie dan de hoogste kaart heeft, krijgt ze alle 10. Of doe jij dat anders?'

    [lastig uit te leggen xd, maar ik kan het wel :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'We doen dat wel.' glimlach ik en leg mijn kaart. Een 7. Ik pak haar kaart en leg die op een stapeltje naast de andere stapel en kijk haar aan. '3...2..1...' grinnik ik en draai terug een kaart om. 4.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij stemt in met wat ik zeg en hij draait zijn kaart om. Natuurlijk, hij heeft hoger. Hij draait zijn volgende kaart, met aftellen, en ik draai zelf een 3.
    'Wauw, ik ben hier zo goed in,' zeg ik dan met een sarcastische toon. Ik kan slecht tegen mijn verlies, zeker als het op kans aankomt. '3, 2, 1..' Ik draai om en heb een 8. Dat is wel oke opzich.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak de kaarten en lach. 'Dit is gewoon geluk hebben of niet.' zeg ik tegen haar.
    Zij heeft een 8 en ik kijk naar mijn kaart. Een 5. 'Jij hebt hoger.' en ik schuif haar de kaarten toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake moet lachen om wat ik zeg en pakt de kaarten weg. 'Ja, maar dan ben ik slecht in geluk hebben, met dit spel.' Jake draait ook zijn kaart en ik ben blij als hij een maar een 5 draait. 'Ha!' zeg ik als hij zegt dat ik hoger heb. Ik pak de kaarten bij hem weg en leg ze aan mijn kant. Het gaat gewoon zo een tijdje door en Jake begint meer voor te staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zucht na een tijdje. 'Ik ben dit spel beu.' zeg ik en leg mijn kaarten aan de kant.
    'Hm tijd voor de kusjes in te halen die we gemist hebben?' vraag ik haar met een scheve glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt na een tijd dat hij het spel beu is. 'Maar ik sta achter,' pruil ik, ik heb niet eens de kant om hem nog in te halen. Ik vergeet gelijk heel het kaartspel als hij spreekt over kusjes inhalen, die we gemist hebben. Hij glimlacht weer scheef en ik glimlach terug naar hem, met een heel licht blosje. 'Hm ,dat kan wel ja,' glimlach ik naar hem. Ik ga op mijn knieën zitten en buig me naar hem toe, zodat ik hem kan kussen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik leg mijn hand op haar wang en druk teder mijn lippen op de hare. Mijn andere arm leg ik om haar middel om haar dichter te trekken naar mij toe. Ik geniet van het gevoel van haar lippen op de mijne.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Mijn ademhaling werd vanzelf wat langzamer, door haar strelingen, die me helemaal lieten ontspannen.
    Ik drukte even een kus op haar kruin en legde toen mijn hoofd weer tegen het hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes. 'Meer dan dat ik ooit van iemand zal houden.' Ik kijk hem niet aan maar kijk naar mijn vinger die nog steeds tekent. Ik druk een kusje in zijn hals dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn hand tegen mijn wang is warm en de arm die hij om mijn middel legt voelt goed, vertrouwd. Hij trekt me dichter naar zich toe en mijn armen glijden om zijn nek. 'Dit heb ik zo gemist,' fluister ik tegen zijn lippen, hoewel we hoogstens een dag elkaar niet gekust hebben, volgens mij vanochtend nog. Alleen toen was het niet met liefde, nu wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ook.' fluister ik zachtjes en bijt even zachtjes in haar lip. Een liefdesbeetje.
    Mijn hand streelt zachtjes haar rug ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik hou ook van jou. Jij hebt voor mij het licht laten schijnen. Jij bent mijn maan en sterren. Zonder jou ben ik gewoon een blinde, tastend in de duisternis." glimlachte ik en drukte weer een kusje op haar kruin.
    Ik zakte wat onderuit en voelde hoe mijn hartslag wat trager ging, net als mijn ademhaling. Gewoon omdat ik zo kon ontspannen door haar vingers.


    “To live will be an awfully big adventure.”