• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    De film gaat snel verder en we zitten al aan de helft als ik merk dat we gaan moeten bijtanken wat eten betreft. Ik zet de film op pauze en pak de schaal. 'Blijf jij maar even zitten.' glimlach ik en loop naar de keuken. Ik leg de rest van de tomaten en wortels er op en snij nog wat kaas bij. Als dat klaar is loop ik terug en leg de schaal terug op haar schoot. Ik start de film en sla mijn arm om haar schouders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Me to.. Ik heb chips boven liggen :3 morgen het eerste uur vrij..


    Ik heb morgen wiskunde SE en voor de rest vrij :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk op als ineens de film wordt stilgezet. Ik kijk vragend naar Jake en hij pakt dan de schaal van mijn schoot. O... Hij is al leeg. Ik knik na Jake zijn woorden en wacht totdat hij terug komt. Ik eet wel veel ineens, maar ik heb nog steeds honger. Jake komt al snel terug en legt de schaal weer op mijn schoot. Hij start de film terug en ik begin weer ongemerkt veel te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk verder en glimlach. Ik streel zachtjes over haar schouder en probeer me op de film te concentreren.
    Het is best wel een mooie film.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn hand streelt over mijn schouder en ik leg mijn hoofd neer op zijn schouder. In de film is er echt gebruik gemaakt van mooie grafische beelden. Ik eet verder van de schaal totdat die weer bijna leeg is. Ik lijk wel een bouwvakker die drie dagen niet gegeten heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Als de film gedaan is kijk ik haar aan. 'Moet ik nog iets maken voor je?' vraag ik voor de zekerheid aangezien de schaal weer leeg is.
    Ik wil niet dat ze nog honger heeft al lijkt het me sterk na 2 van die schalen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik heb morgen wiskunde SE en voor de rest vrij :3


    Awesome.. Ik ben kwart voor 2 uit, dan piano les, dan om half 4/5 ofzo naar de tandarts :c


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake kijkt me aan en vraagt of hij nog iets voor me moet maken, maar ik schud mijn hoofd. 'Nee, dat hoeft niet,' zeg ik met een glimlach. 'Ik maak zelf wel even een tosti ofzo. Moet jij ook?' Ik pak de schaal beet en sta op. Ik loop naar de keuken en pak het tosti-apparaat erbij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte en at met smaal verder.
    "Dit had echt niet gehoeven, schat. Het is zeer zeker geweldig, maar hoefde niet." Glimlachte ik.
    Ik dronk eens van de wijn en kerk haar liefdevol aan. De kaarsen brachten echt een romantische sfeer mee.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en eet een hap. 'Ik doe het graag voor je.' zeg ik zachtjes en nip wat van mijn glas.
    Ik ga met mijn hand over de tafel en pak voorzichtig de zijne vast.

    Jake
    Ik glimlach. 'Een tosti is goed voor mij.' Ik had toch niet zo heel veel gegeten. Ik volg haar met mijn ogen en ga even makkelijk in de zetel liggen. Straks zit ik wel terug rechtop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake stemt in met een tosti en ik pak de kaas en de ham vanuit de frigo. Ik doe het tosti-ijzer in het stopcontact en maak de tosti's klaar. Als ik dat gedaan heb gaan ze het apparaat in en is het even wachten totdat het gedaan is. Wanneer ze goed zijn haal ik ze eruit en leg ze op de borden. Het tosti apparaat haal ik uit het stopcontact en ik loop terug naar Jake. 'Een tosti voor meneer,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dank je lief.' glimlach ik en neem een hap van de tosti. 'Lekker.' glimlach ik.
    Ik ga beter zitten zodat ze ook plaats geeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake ligt eerst nog en gaat dan rechtzitten zodat ik naast hem kan komen, wat ik daarom ook doe. 'Gelukkig maar,' antwoord ik op dat hij het lekker vindt. Ik begin mijn eigen tosti naar binnen te werken en mijn maag begint langzaam vol te raken. Niet zo gek na bijna twee schalen toastjes leeggegeten te hebben en nu deze tosti. 'Ik denk niet dat ik zo nog honger heb,' zeg ik met een glimlachje. Ik had gewoon ineens een hele erge vreetbui.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik en eet mijn tosti op. 'Moet ik helpen met de jouwe?' vraag ik haar voor de zekerheid en druk een kus op haar lippen.
    Ik weet niet van waar die vreetbui komt, misschien heeft ze gewoon weinig gegeten de laatste dagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt een kus op mijn lippen en ik steek mijn tosti naar hem uit. 'Ja, je mag hem best wel opeten, anders wordt het echt teveel voor me,' zeg ik met een glimlachje. Ik doe gewoon mijn broek weer uit, anders is dat zo belemmerend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.