• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Leslie jij bent de enige die mijn leven opfleurt en ja soms gebeurt er iets kwetsend maar ik kwets jouw soms ook per ongeluk.' zeg ik zachtjes. 'Zonder jouw lag ik of ergens bezopen in een goot nu of in de grond.'

    Alexi
    Ik verleg mijn knie iets en kijk hem aan. 'Wie zegt er dat ik niet eenzaam ben?' vraag ik pesterig.
    Ik leg me languit nu in de zetel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk Jake nog steeds niet aan, omdat ik hem beet blijf houden. 'Ik bedoelde het niet zoals jij dacht dat ik het bedoelde,' fluister ik dan zachtjes. 'Over het voorbestemd zijn en het houden van..' Ik moet het nu gewoon zeggen, nu is gewoon het moment. 'Toen ik zei dat we niet voorbestemd waren, toen meende ik dat en dat meen ik nog steeds. Maar ik zie voorbestemd als, je ontmoet elkaar ergens toevallig en het is liefde op het eerste gezicht. Bij ons.. ik kende je al een beetje en we gingen gewoon zoenen, omdat we demonen zijn. Dat zie ik niet als voorbestemd.' Ik praat snel, in de hoop dat hij me niet onderbreekt. 'Maar je bent wel de ware voor me Jake.' Onderwerp 1 is afgehandeld. 'En toen ik zei dat ik van Nate hield, was dat gewoon het moment. Al die tijd dat ik er was, beeldde ik me in dat hij jou was. Jullie zijn familie en hebben uiterlijke overeenkomsten.. Nate is eenzaam en zijn verloofde verloren. Hij heeft liefde nodig en die wilde ik hem geven, terwijl ik dat helemaal niet kan, want ik houd van jou en alleen maar van jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Have to eat, baaaay


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik luister goed naar wat ze te zeggen heeft en wrijf over haar rug. Ik glimlach bij haar laatste woorden en trek me iets terug.
    'Normaal zou ik het niet vragen en gewoon doen maar nu... Leslie mag ik je kussen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet haar benen van mijn schoot glijden en ging boven haar hangen. Mijn handen hingen dreigend langs haar zij.
    "Ik zeg dat jij niet eenzaam bent." grijnsde ik. "Wou je me tegenspreken?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leg mijn handen op zijn handen zodat hij me niet kan kietelen. 'Ja inderdaad, ik ben eenzaam.' zeg ik grinnikend.
    Ik kijk hem ondertussen in zijn ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik wrong mijn handen los uit de hare en en hield haar handen boven haar hoofd.
    "Handen omhoog of ik kietel." grijnsde ik en liet vliegensvlug mijn handen tot enkele millimeters van haar zij zakken.
    "Dus vertel me, en hou ondertussen je handen daar maar, wat kom je tekort schat?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Jake wrijft over mijn rug en hij trekt zich dan terug, zodat hij me aan kan kijken. Ik zie de glimlach op zijn gezicht, maar zelf kan ik niet echt glimlachen. Wat betekent die glimlach? Hij zegt dan iets over vragen en doen en ik frons even, totdat hij verder spreekt. Hij vraagt of hij me mag kussen. Mijn blik glijdt heel even naar zijn lippen af en ik kijk hem dan weer aan. 'Alleen als je denkt dat je er geen spijt van gaat krijgen,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Knuffels.' grijns ik zachtjes en probeer mijn handen los te wrikkelen.
    Ik probeer uit de beurt van zijn handen te geraken.

    Jake
    Ik glimlach en druk even heel zachtjes mijn lippen op de hare. 'Ik hou van je, het spijt me dat ik me zo aanstelde, ik had direct naar je moeten luisteren. Zie je wat er nu gebeurt is door mij.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt zachtjes zijn lippen voor even op die van mij en ik geniet van het korte, maar kostbare, moment. Ik kijk hem aan als hij praat en ik frons dan lichtelijk. 'Je stelde je niet aan, Jake. Je reactie was totaal terecht..' Dit is namelijk de tweede keer dat ik zoiets flik. Eerst met Nick en nu met Nate. Het ligt gewoon aan jongens waarvan de namen met de N beginnen. 'En wat bedoel je met, zie je wat er nu gebeurd is door mij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Als ik hier gebleven was en niet zo dwars deed in plaats van te praten was het snijden niet gebeurt.' zeg ik zachtjes en wrijf even over haar littekens. Ik druk nog een kusje op haar lippen, gewoon omdat het kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kietelde haar heel kort, maar sloeg dan mijn armen om haar heen en trok haar dicht tegen me aan.
    Ik ging rechtop zitten en trok haar zo op mijn schoot.
    Nu liet ik haar voor de hele avond niet meer los.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en grinnik. 'Ga je nu alle gemiste knuffels inhalen of zo?' vraag ik lacherig.
    En dat allemaal door die sweater.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd, als hij zichzelf de schuld geeft van dat ik ben gaan snijden. 'Dat is niet jouw schuld..' zeg ik dan. 'H-het gebeurde gewoon ineens..' Ik weet zelf niet eens waarom ik er mee begonnen ben. Het was gewoon... fijn om te doen. Jake wrijft zachtjes over de littekens en ik kijk er even naar. Ik slik een keer en Jake kust me nog een keer kort. Ik kijk hem aan. 'Geef jezelf hier niet de schuld van,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ja, dat zal wel moeten zeker, want blijkbaar kom je er te kort." haalde ik mijn schouders op.
    Ik bleef haar vasthouden. Persoonlijk vond ik niet dat we zoo weinig knuffelden, maar ah, als zij er meer wou, dan kon ze er meer krijgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”