• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 17:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Na een tijdje ga ik gewoon naar binnen. Hij voelt vast wel dat ik weg ben en ik zweet dus ja.
    Ik loop naar de badkamer en kleed me uit. Ik draai de douche open en ga er dan onder staan.

    Jake
    Ik lach en pak haar glas af. 'Geen whisky voor mevrouw.' grijns ik.
    'De vorige keer klakte je een hele fles achterover'

    [sorry was even weg :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake pakt met een lach mijn glas af en ontzegt me de whisky. Oké, ik dronk toen inderdaad veel. 'Dan neem ik wel wat anders,' zeg ik met een glimlach. 'Mag ik wel bier?' Grijns ik. Ik pak uit de koelkast een flesje bier en zet die neer op het aanrecht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Oke maar ik wil je niet ladderzat naar boven moeten dragen.' waarschuw ik haar grijnzend. 'Gewoon naar boven dragen ok maar niet dronken dus.' Ik pak zelf een beetje whisky en neem me voor dat dit mijn enige glas is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik kort en zet het flesje bier weg. 'Ik houd niet zo van bier. Ik neem wel gewoon sinas,' zeg ik glimlachend. Ik schenk een glas voor mezelf in en drink er wat van. 'Zullen we gaan snacken? Met een leuke film.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik zuchtte, toen ik voelde dat ze weg was en bleef gewoon staan.
    Ik staarde voor me uit en mopperde even wat. Ging ze nu echt zo doen, omdat ik niet wou dansen? Ok, ja, ik had misschien ook wat overdreven. Zij is niet de enige schuldige hierin... Toch had ik totaal geen zin om al weg te gaan om het goed te maken. Ik zou het eerst gewoon wat laten bekoelen.
    Ik begon zachtjes te zingen. Gewoon omdat ik daar zin in had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik knik en denk na. Welke film? 'Wat dacht je van The Hobbit of zo?' vraag ik haar glimlachend.
    Ik weet niet echt welke film anders.

    Alexi
    Ik geniet van de warme stralen en zucht. Ik moet het maar goed maken. Ik droog me af. Ik loop naar de kamer en pak een kanten lingeriesetje die ik aantrek en daarboven een kleedje en hakken. Normaal zou ik dit niet hier dragen, meer om uit te gaan maar ok. Ik zucht en loop naar de keuken. Dan maar een diner om het goed te maken. Ik kijk wat we hebben en begin dan maar Spaghetti te maken aangezien we alleen nog maar gehakt hebben van vlees. Als het water aan het opwarmen is zet ik overal kaarsjes neer en zet de tafel. Hij zal toch nog niet direct naar beneden komen hoop ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ging het huisje in om een gitaar te nemen, ja ik had er overal wel een staan, en ging op het bankje zitten, nadat ik het sneeuwvrij had gemaakt.
    Ik begon aan een rapliedje van eminem. Het klonk misschien nogal hard, maar ik voelde me niet echt kwaad. Ik vond het gewoon een leuk liedje en zong het graag eens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Als alles klaar is behalve het eten glimlach ik. 'Axton?' roep ik door het huis. Misschien moeten ik gewoon iets willekeurig zeggen waardoor hij komt. 'Ik kan niet aan een kastje!' Ik grinnik en wacht eventjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik had geen zin om al te stoppen met spelen, dus liep ik met mijn gitaar naar beneden. Ondertussen bleef ik spelen en zingen.
    Nu een best oude, maar ik vond het ergens wel een mooie.
    Ik liep de keuken binnen en viel stil. Alexi was echt prachtig gekleed en overal stonden kaarsjes.
    "Ow, schat!" zei ik, omdat ik niet goed wist wat te zeggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Het spijt me dat ik zo snel kwaad werd.' zeg ik en bijt zachtjes op mijn lip.
    'Ik hoop dat je zin hebt in spaghetti?' vraag ik voor de zekerheid en kijk hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik duwde de gitaar achter mijn rug, zodat ik haar kon knuffelen. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte een kus op haar voorhoofd.
    "Het spijt mij ook en natuurlijk heb ik daar zin in!" glimlachte ik en drukte dan een kus op haar lippen.
    "Ik snap niet waar ik jou aan verdiend heb." murmelde ik en zoende haar weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach als hij me knuffelt en snuif even zijn geur op. Hij zoent me en ik zoen hem zachtjes terug.
    Ik sla mijn ene arm even om zijn hals. 'Ik moet maar even kijken voor het aanbrand.' prevel ik glimlachend tegen zijn lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte en knikte.
    Langzaam liet ik haar los en sloeg zachtjes op haar kont. "My sexy lady."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik rol lachend met mijn ogen en loop naar het vuur. Ik zie dat het bijna klaar is en roer er wat door. 'Ga maar zitten hoor.' glimlach ik naar Axton en schep dan de borden op. Ik probeer alles zo perfect mogelijk te doen en breng de borden dan naar de tafel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik knik en denk na. Welke film? 'Wat dacht je van The Hobbit of zo?' vraag ik haar glimlachend.
    Ik weet niet echt welke film anders.


    Leslie Day
    Hij stelt glimlachend The Hobbit voor en ik knik. 'Die heb ik nog niet gezien, dus dat komt mooi uit,' antwoord ik glimlachend. Ik leg dan de belegde toastjes op een schaal en druk een kus op Jake's wang. 'Neem jij ons drinken mee?' Vraag ik , maar ik loop al weg dus ik hoop dat hij mijn drinken ook meeneemt. Ik zet de schaal in de living neer en plof op de bank neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.