• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor

Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Brookie schreef:
    [Doe je best, haha! En die is al bezet :<

{Hmmm... In dat geval... WaaromIsDeUserNameUnicornesAlBezet? XD Nee, doe dan maar... WeLoveUnicorns!

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Brookie schreef:
    [Stiekem heeft Zayn een relatie met Oprah. Looooll.]

[Dit maakt me aan het lachen, lolol.]

stay safe because I like being alive at the same time as you

[FUUUU. Pudding kan ookal niet. Delete is al bezet en Thoughts ook]

Sikowitz schreef:
    Harry Edward Styles
    Met grote ogen keek ik Louis aan en schudden wilt mijn hoofd. ''Dan maken ze maar een nieuw chinees kindje voor ons!'' bracht ik er tegenin. Ik kreeg al kriebels in mijn buik van het idee. ''Ik wil wel een meisje Boo! dan kunnen we haar allemaal schattige kleertjes aandoen. en mini ugg's voor haar kopen!'' oke, dit klonk allemaal wel heel gay. Maar ik wilde het echt. ik zag mezelf al helemaal lopen, samen met Louis achter een kinderwagen. Maar opeens bedacht ik me dat Louis het vast als grapje bedoeld had. ''Je wilt toch wel echt kindjes later he?'' Vroeg ik klein.

Louis Tomlinson.
    'Maar dan moet je nog langer wachten,' pruilde ik. 'We zien wel wat ze hebben.' Een grinnik verliet mijn mond, het klonk net alsof je gewoon boodschappen ging doen bij de supermarkt. 'Awh, ja, dan moeten die mini uggs wel bruin zijn, of licht bruin. Maar een andere kleur is niet mooi. Met die pailettes erop vind ik ook nog wel grappig, eigenlijk.' Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen Harry vroeg of ik het wel wilde. 'Natuurlijk wil ik het, Haz, dolgraag. De enige met wie ik kinderen wil ben jij.'

Niall James Horan
    Ik maak een raar geluidje en sta dan op. "Oké, misschien kan ik dat niet... Maar dat hoefden jullie niet te weten." Mompel ik terwijl ik pijnlijk naar het Twister-spel kijk. Zodra de bel gaat spring ik op en ren naar de deur. Wacht, de fans... Nou, ja misschien ook niet. Ik open de deur en kijk in het gezicht van de buurvrouw. "Hey, Niall! Kan je even op Jake passen? Ik moet naar mijn moeder want ze is ziek, en zijn vader is op het werk... Zou je dat voor me willen doen?" Voordat ik kan antwoorden duwt ze het jochie in mijn armen en geeft me een lijst waarna ze verdwijnt. "Ja, natuurlijk wil ik op Jake letten." Zeg ik verbaasd. Ik sluit de deur en zet Jake op de grond. "Hey, ik ben Niall. En jij bent?" Hij kijkt me even aan en rent weg. "Wacht!" Ik ren hem achterna en kom in de woonkamer. "Dit is Jake." Stel ik ze voor. "Volgens mij is hij vier, of vijf, of zes... Ik weet het eigenlijk niet." Zeg ik beschaamd, maar waarom moet ik iets over mijn buurjongen weten als hij toch nooit iets zegt of doet?

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

Brookie schreef:
    [FUUUU. Pudding kan ookal niet. Delete is al bezet en Thoughts ook]

{Username: Dafuqq}

Zayn Javadd Malik

Ik moest lachen om Niall, maar stopte toen er ineens een of ander jochie voorbij kwam rennen. Schijnbaar bleek hij niet erg blij te zijn. Niall kwam met de jongen terug en vertelde dat hij Jake heette, Niall schatte hem tussen de vier en de zes. 'Niall, fijn dat je een nieuwe vriend hebt' Begon ik 'Maar wat doet ie hier?' vroeg ik daarna. Ik trok één wenkbrauw op en bekeek het stille jongetje nog eens. Hij had er duidelijk geen zin in, arm joch. Eigenlijk deed hij me denken aan baby Lux. Die had ik al lang niet meer gezien. Snel legde ik het draaibord weg en liep naar Jake. Glimlachend knielde ik bij hem neer. 'Ik ben Zayn' stelde ik mezelf voor. Jake deed niks en ik haalde mijn schouders op. 'Oké, ik begrijp dat ik een vreemde ben' grinnikte ik.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:06 ]

Harry Edward Styles
    De enorme glimlach kwam terug op mijn gezicht en ik drukte meteen mijn lippen op die van Louis. Ik haalde mijn been nu maar uit zijn broek. liefdevol kuste ik Louis, waarna ik mijn neus in zijn wang duwde. ''Dat wilde ik horen.'' Zuchten ik gelukzalig. Zachtjes begon ik zijn kaak te kussen. ''Dan word je papa boo bear.'' giechelde ik zachtjes tussen de kusjes door die ik naar Louis' nek verplaatsten. Zijn huid was warm en mijn lippen tintelde ervan. ''papa, Boo bear.'' herhaalde ik giechelend. dat klonk echt heel schattig.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Lief kuste ik Harry terug, natuurlijk kreeg hij dat te horen. Ik had altijd al graag kindjes gewild. Maakt niet uit hoeveel, zolang ze maar leuk en lief en schattig waren. En met Harry als vader kon dat natuurlijk niet missen. 'Jij word dan papa Hazza. Maar eigenlijk klinkt papa Hazzie wat schattiger.' Een warm gevoel ontstond er in mijn buik en ik giechelde zachtjes toen Harry het bleef herhalen, eerlijk gezegd klonk het hartstikke goed en wilde ik direct al een kindje halen.

Niall James Horan
    "Nou... We moeten oppassen..." Zucht ik. Ik plof op de bank en kijk even naar Zayn en Jake. "Ga maar vriendjes worden en mij met rust laten, ik heb honger..." Ik pak het bord met koud eten en begin. Het boeit me niet of het warm of koud is, eten is eten. Ik zet de tv aan en zap langs een kinderkanaal. "NEE! TERUG!" Roept Jake ineens. Ik kijk verbaasd naar Zayn. "Dafuqq?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrouwen. Ik zap terug en tevreden gaat Jake op de bank zitten.

Harry Edward Styles
    ik giechel door de papa naam die Louis me geeft. Nu wilde ik al meteen een kindje. ''Hoe moet dat eigenlijk, een kindje adopteren?'' vroeg ik zacht en wreef met mijn neus langs die van Louis, terwijl ik met het touwtje van zijn hoodie speelde. Het leek me sterk dat je gewoon een formulier moest invullen op internet en je er eentje opgestuurd kreeg met de post. Al zou dat wel makkelijk zijn.
    Volgens mij werd er eerst gekeken of je er wel geschikt voor was. Dat waren we vast wel. Louis zou een geweldige vader zijn. Dat wist ik zeker. over mezelf had ik nog wat twijfels, maar dat zou vast wel goed komen.

Zayn Javadd Malik

Ik schudde mijn hoofd en stond weer recht. 'Niall? We moeten verdomme zowat elke dag naar de studio, we gaan verhuizen en er staat hier een leger van tienermeisjes voor de deur. Dan kom jij aan met een kind?' Ik schudde ongelovig mijn hoofd. 'Je doet maar, weet je. Zo lang hij maar van mijn spullen afblijft. Trouwens, ik ga even naar buiten om wat handtekeningen uit te delen en met ze op de foto te gaan' zei ik en ik stond op. Vertederd keek ik nog even naar de puppy's en liep daarna de deur uit. Gelijk werd ik bijna omvergeduwd. 'Zaaaayn!''Zayn!''Zaahaayn!' Hoorde ik van alle kanten. Een minuut later had ik een stift in mijn handen en signeerde ik alle foto's en zette handtekeningen. Af en toe kletste ik wat met een fan.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:18 ]

Louis Tomlinson.
    Ik sloeg mijn beide armen om Harry heen en trok hem nog iets dichter tegen me aan. 'Nou, dan moet je naar zo'n adoptiebureau volgens mij en daar kijken ze of je geschikt bent, en als het goed is krijg je dan een kindje aangewezen.' Ik druk een kusje op zijn kruin en glimlach. Eigenlijk verlangde ik nu al wel een beetje naar dat moment, maar we waren te jong om een kindje te nemen, toch? Al waren we wel al beide achttien.

Harry Edward Styles
    Ik glimlachten en nestelde me goed tegen Louis aan. ''Dat gaat nog zo lang duren.'' Zuchten ik. Ik hield niet van wachten. Ik wilde nu een kindje. Ik wreef met mijn lippen langs die van Louis en af en toe nam ik zijn onderlip mee omdat die aan de mijne bleef plakken. ''Dat word dat wel minder seks.'' grinnikte ik opeens. dan moest er waarschijnlijk om het uur eentje van ons eruit, omdat de baby huilde. Waarschijnlijk werd Louis dat, want ik sliep werkelijk door alles heen.

Louis Tomlinson.
    'Ik denk wel dat we al wat research kunnen doen, of niet? We mogen denk ik nog niet een echt kindje hebben. Sowieso hebben we ook geen tijd om het op te voeden.' Wat ik ergens wel heel erg jammer vond, want ik had graag nu al een kindje gewild. Ik giechelde zachtjes toen ik Harry's lippen af en toe op de mijne voel, ik druk een vederlicht kusje op zijn lippen en schudde lachend mijn hoofd. 'Dan moeten we maar gewoon veel seks hebben voordat er een kindje komt, vind je ook niet?' Die gek kon ook alleen maar aan seks denken... Maar dat was juist een leuk ding aan Harry.