• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik zat al bijna bij de mentions van een dag geleden toen Harry zijn telefoon uit mijn handen rukte, ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat hij nog met me wilde praten. De eerste paar tranen rolde nu over mijn wangen en ik begroef mijn hoofd in Harry's t-shirt. 'Ja, maar, hoe zou jij het vinden als mensen zeggen dat je dood moet?' Murmelde ik in zijn shirt. Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik me nu zoveel van deze haat aantrok, voordat ik met Harry was deed ik dat eigenlijk ook nooit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik slikte even en trok Louis dichter tegen me aan. ''Dat vinden mensen ook Lou. mensen willen mij ook dood hebben.'' hielp ik hem herinneren aan de waarheid. ''En weetje hoezo.'' Ik haalde zijn gezicht uit mijn shirt en dwong hem me aan te kijken. ''Omdat ze jaloers zijn op mij, omdat ik met de knapste, leukste, grappigste en geweldigste jongen ter wereld heb.'' Ik wreef met mijn neus langs die van hem en veegde zijn tranen weg. ''En weetje, mij doet het ook pijn. Maar dan denk ik. Hier is de jongen waarvan ik heel veel van hou en hij is van mij. met hem aan mijn zij, kan ik heel de wereld aan. Zolang ik maar weet dat hij ook houd van mij, is alles goed.''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    De woorden van Harry maakte me alleen nog maar meer aan het huilen en ik wist wel zeker dat ik mezelf nu aan had gesteld, hij zat hier even goed mee als mij, alleen liet hij het niet zo zien, wat overigens veel beter was. 'Sorry...' Mompelde ik zachtjes, waarna ik kort mijn lippen op die van hem drukte. 'Ik weet dat je gelijk hebt, maar het is gewoon dat ik het idee niet uit mijn hoofd krijg dat mensen liever willen dat ik van een brug afspring dan dat ik veilig bij jou zit.' Ik beet op mijn lip en legde mijn hoofd op Harry's schouer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Wat ik nu het liefste wilde? Dat ik het nooit bekend had gemaakt en we het gewoon geheim hadden gehouden. "Geen sorry zeggen." Fluisterde ik. "Het is niet jou schuld, dat sommige mensen gestoord zijn."ik beet even op mijn lip en zuchten. "Maar je springt niet van een brug af. Toch?" Vroeg ik bang. Als Louis zich zo zou laten meetrekken door de haat liep ik nu naar de eerste de beste mediagenieke om heel de wereld uit te schelden en te roepen dat ze ons met rust moesten laten.

    [ik ga even snel Douche]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [En ik was gaan slapen, hahaha.]
    Louis Tomlinson.
    Ik schudde mijn hoofd zachtjes heen en weer en beet op mijn lip. 'Natuurlijk niet. Ik ben niet een of andere gek die uit een gesticht komt.' Ik sloeg mijn armen om Harry's middel heen en drukte een kusje op zijn kaak. 'Ik beloof dat ik er niet meer naar zal kijken, oke? Alleen als jij het zegt.' Dat laatste was eigenlijk best wel kinderlijk, maar ik wist anders zeker dat ik nu weer Harry's telefoon zou pakken en uren naar de haat ging kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik zei niets meer en streelde enkel nog Louis zijn rug. Ik sloot mijn ogen en drukte mijn voorhoofd tegen die van hem. "Ik hou van je." Murmelde ik zachtjes. Ik kon dit niet vaak genoeg tegen hem zeggen. En hij zou het dan ook nog heel vaak te horen krijgen. Hè was de waarheid. Ik hield echt van Louis. Zachtjes drukte ik mijn lippen tegen die van hem en ik opende mijn ogen weer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik giechelde zachtjes en knikte. 'Ik hou ook van jou, Haz. Heel veel.' Mijn handen plaatste ik iets steviger om zijn middel toen ik zijn lippen op die van mij voelde en lief kuste ik hem terug, om zachtjes in zijn onderlip te bijten. Ik zou vanaf nu wel proberen om niet meer naar de haat te luisteren, ik had Harry eindelijk. Dus wat is nu belangrijker?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    een klein glimlachje vormden op mijn lippen, die nog steeds tegen die van Louis aangedrukt waren, maar verdween toen hij zachtjes op mijn onderlip beet. Meteen opende ik mijn mond en zocht ik met mijn tong die van Louis op. Ik ging iets verzitten zodat ik er beter bij kon en ik moest me inhouden niet te hard van stapel te lopen. Louis was nog steeds niet in de stemming en ik wilde niet weer teleurgesteld worden. Dus zoende ik hem zachtjes, terwijl mijn vingers over zijn rug kriebelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Liefdevol draaide ik met mijn tong rondjes om die van Harry, om mezelf daarna op zijn schoot neer te plaatsen. Zo zat het iets makkelijker. Een rilling gleed over mijn rug toen Harry met zijn vingers over mijn rug heen gleed. Mijn handen liet ik via zijn borstkas omhoog glijden en in zijn nek hielden ze halt, waar ik zachtjes met zijn kleine krulletjes speelde.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:30 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik kon er zo van genieten als Louis met mijn haar speelden. het gaf me altijd een ontspannen gevoel. Ik creëerde wat ruimten tussen Louis zijn shirt en broek en liet mijn vingertoppen over zijn huid trippelen. Af en toe zoog of beet ik zachtjes op Louis zijn onderlip om daarna zijn tong weer te zoeken. Ik bleef ontzettend kalm, maar ondertussen spring mijn hart bijna uit mijn borstkas en begon mijn huid langzaam te gloeien. Ik stopte de zoen snel omdat ik wist dat ik mezelf anders echt niet in zou kunnen houden. Louis maakte me nu eenmaal snel gek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een zacht geluidje verliet mijn lippen toen Harry aan mijn tong zoog, je kon het nog net geen kreun noemen. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje als Harry de zoen stopt, ik druk nog een lief kusje na, voordat ik mijn hoofd op zijn schouder legde en me dicht tegen hem aannestelde. Mijn adem blies ik zachtjes tegen zijn nek uit, zo dicht lag ik al tegen hem aan, maar ik wilde niet eens verder van hem af liggen, het lag werkelijk waar heerlijk om zo dicht tegen mijn vriendje aan te liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    harry Edward Styles
    Kippenvel verscheen op mijn huid waar Louis zijn adem tegenaan blies. ''Boo.'' fluisterde ik zacht. Ik wilde niet dat hij van me af ging en lag heerlijk. mijn mijn lichaam e haar was nog steeds nat en het was nu niet bepaald goed voor de bank. ''Misschien moeten we ons even gaan afdrogen en droge kleding aantrekken.'' zachtjes kuste ik zijn slaap. ''Mijn onderbroek kruipt namelijk gevaarlijk omhoog en het scheurt.'' legde ik zachtjes uit. Ik nam enkel nog geen aanstalten om op te staan. Eerst moest Louis van me af. En stiekem lag ik hier toch wel geweldig, zo dicht tegen mijn vriendje aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Mmm,' murmelde ik zachtjes. Ik had niet echt zin om op te staan, maar ik had het wel behoorlijk koud. 'Ik sta alleen op als ik wat van jou kleding aan mag.' Dat viel dan gewoon te groot uit en het zat heerlijk warm, ik hield van kleding die te groot was, vooral van die van Harry. Een giechel verliet mijn mond. 'Ik help je wel met uitkleden.' Ik drukte een kusje op zijn kaak, maar bleef gewoon liggen. Hij moest eerst toe zeggen. Al hoe wel hij dat toch wel deed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ''Zins wanneer vraag jij het of je kleding van mij aan mag?'' lachte ik zachtjes. Het was vaak genoeg voorgekomen dat Louis opeens aan kwam zetten met mijn kleding aan, zonder dat ik er weet van had. ''Je moet me wel helpen, want heel mijn broek zit aan mijn benen geplakt.'' mijn broek had het water opgenomen en zat nu strak om mijn benen geklemd. ik prikten Louis zachtjes in zijn zij, zodat hij voort zou maken met opstaan. Dit was zo'n moment dat ik het liefste naakt door het huis ging lopen. En dat ging ik dan ook zeker doen. de verwarming lekker hoog en dicht tegen Louis aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Sinds nu.' Een zacht geluidje verliet mijn mond. Ik slaakte een gilletje toen Harry in mijn zij prikte en liet mezelf expres van zijn schoot afvallen. 'Kom, Hazza, ik trek die broek van je wel uit.' Ik krabbelde overeind, om fluitend richting onze slaapkamer te lopen en uit de kast wat van Harry's kleding te pakken. Sowieso had ik een hoodie en een joggingbroek. Heerlijk. Snel trok ik het natte t-shirt over mijn hoofd, een rilling gleed over mijn rug. Ik pakte nog gauw een droge boxer uit de kast en verwisselde deze, om Harry's kleding aan te trekken. Ik leek wel een verzopen kat zo, Harry was veel langer dan mij. Ik liet mezelf neerzakken op ons bed en wachtte tot Harry zou komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you