• Okee, ik ben dus opzoek naar een story, ik ben best kieskeurig.
    Dit zijn een beetje de eisen XD
    -mooi geschreven
    - geen bromanches of what every
    -twlight/harry potter/lady gaga mag, maar wel een beetje orgineel.
    -niet te veel hoofdstukken al.
    -het liefst wel elke week een nieuwe hoofdstuk.

    ik weet het veel eisen maar ik word gek van al dat justin bieber en de bromances enzo

    Alvast bedankt.


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Beautiful, from pain.


    Mijn ogen, verbrand.
    Ik keek uit op een witte zaal, de hemel? Nee, het ziekenhuis.
    Er werd zo veel voor me verzwegen, het enige wat ik recht in de ogen mocht kijken, was ikzelf.
    De hardste waarheid die ik maar kon bedenken.

    'Ik heb het ongeluk overleefd en ben niet blind, maar de rest lijkt het tweede deel van het ongeluk te hebben gekregen.
    Ze zien me niet meer.'


    Let it come and let it be

    Nou, wat jammer nou dat je geen bromance leest. ):
    Haha! (krul)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 15:40 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Not my Body.
    Misschien deze?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Even een klein vraagje, gezien ik een beetje achterloop. Wat versta je precies onder 'bromance'? *ken de term niet*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    I wrote your name in the sand,
    but the sea washed it away.
    I wrote your name in the crumbs,
    but the birds ate them.
    I wrote your name in my heart,
    and there he sits still
    !


    Oordeel zelf maar of je het mooi geschreven vind. (:
    (De afbeelding is aanklikbaar.)


    26 - 02 - '16



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Zazu schreef:
    Even een klein vraagje, gezien ik een beetje achterloop. Wat versta je precies onder 'bromance'? *ken de term niet*

    Zegmaar de One Direction versie van Twincest, oftewel verliefd zijn op je (in dit geval) maat :'D


    Let it come and let it be

    Waarschuwend Vuur-Onbekende persoon


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro



    Anorexic

    Het is een waargebeurd verhaal over mijn beste vriendin die in de strijd zit met Anorexia.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 19:35 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Countenance schreef:
    (...)
    Zegmaar de One Direction versie van Twincest, oftewel verliefd zijn op je (in dit geval) maat :'D

    Kee, dus dat geldt gewoon voor 1D? Dan kan ik mijn verhaal hier (denk ik) wel plaatsen.

    Fireflies - Sirius/Remus



    Het zevende en laatste jaar breekt ook voor de vier vrienden weer aan. Dit jaar wordt echter anders dan de voorafgaande jaren. Het lijkt heel normaal: James zit nogsteeds achter Lily aan, Severus wordt nogsteeds gepest, Sirius krijgt zijn zestiende vriendinnetje, Remus sleept zich nogsteeds door zijn transformaties heen, en Peter helpt zijn vrienden waar hij maar kan. Totdat één ongeluk hun hele leven op z'n kop zet.


    Dit is een Sirius/Remus
    Geschreven door: Jip/Zazu

    slash. Als je hier niet
    tegen kan, zou ik het
    Alle karakters behoren

    niet gaan lezen. Als
    tot J.K. Rowling

    je hier wel tegen kan,
    En alle locaties e.d.

    wens ik je veel lees-
    natuurlijk ook :'D

    plezier!


    Ik hoop dat je het toch een kansje geeft, ondanks de homoseksualiteit. Het plaatje is aanklikbaar. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    vind je One direction wel goed?

    Hope U like itx




    I'm just a normal girl, doing normal things. But, my parents suck. Suck allot! And then, you have to move to your grandma how lives on the other side of the world. And than.. The hell begins..


    Wild Child - Harry Edward Styles.


    LifeLaughLove <3

    Countenance schreef:
    (...)


    hahah, okee, zo'n soort iets verhaal heb ik ook xD hahah


    you make everything seem so possible <3


    Ik ben Beth, een normaal meisje, met een normale naam, een normaal leven en normale vriendinnen. Er is alleen één ding abnormaal aan me; ik speel met de Tijd.


    A Century Of Love.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”