• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik lach even en vis de sleutel uit mijn broekzak en zwaai ermee voor Louis zijn neus. ''Alleen als jij de mijne ook masseert.'' ik lach mijn tanden even bloot en begin te lopen. Ik had het koud en de waterdruppels vielen nog steeds uit mijn haar op mijn blote huid. Ik hield mijn vingers verstrengeld met die van Louis en ik was op dit moment zo gelukkig dat onze gestolen spullen me niets konden schelen. Het gras kietelde tussen mijn tenen en ik werd er bijna vrolijk van.
    Ik liet los en ging achterstevoren voor Louis lopen terwijl ik begon te dansen. ''Well, it started with your hips, So I moved up to your lips. To take a chance, ask for a dance, Cause you're the cutest thing on this side of the world.'' Zong ik vrolijk, terwijl ik Louis met probeerde te krijgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lous Tomlinson.
    Ik tuit mijn lippen en knik uiteindelijk. 'Deal.' Ik had nog een geluk dat mijn haren niet nat waren, alleen een beetje van de onderkant, maar voor Harry moest het natuurlijk extra koud zijn. Op een gegeven moment liet Harry me los en begon achterstevoren te lopen, te zingen en te dansen. Een glimlach verscheen rond mijn lippen. 'Gek.' Zachtjes neuriede ik het deuntje mee, geen idee welk liedje het was, maar het deuntje kon ik makkelijk meeneuriën. Al snel kwamen we aan bij de harde weg en in eerste instantie deed het nog niet zoveel pijn, maar als je er wat langer op loopt ga je dat heus wel merken. Het liefste had ik nooit voorgesteld om te gaan zwemmen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Toen we bij d'r verharde weg kwamen, ging ik maar weer normaal lopen. Ik zag het namelijk zo gebeuren dat ik vol op me smoel zou gaan. Toch bleef ik zachtjes door zingen, maar ging netjes naast Louis lopen en pakte zijn hand weer vast."voetjes ouw." Zei ik uiteindelijk na een eindje lopen. De kleine steentje bleven in min huid drukken en het was niet zo'n prettig gevoel. Gelukkig waren we bijna thuis. Nog steeds was er geen media te bekennen en snel maakte ik de deur open.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry kwam weer normaal naast me lopen en glimlachend verstrengelde ik mijn vingers met de zijne. 'Bijna thuis, Hazza.' Al deden mijn voeten ook wel behoorlijk pijn. Gelukkig waren we na een kleine vijf minuutjes al bij ons huis en Harry maakte snel de deur open. Ik slaakte een opgeluchte zucht toen ik de gang instapte. Een veel beter gevoel. Harry meetrekkend liep ik naar de bank, waar ik mezelf uiteindelijk op liet vallen, waardoor Harry natuurlijk meeviel. Ik duwde hem van me af, ging recht zitten en bekeek mijn voeten, waar wel wat afdrukjes inzaten. 'Het doet pijn,' murmelde ik zielig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis trok me mee op de bank, maar als snel duwde hij me weer van zich af om zijn voeten te bekijken. Het is dat ze vies waren van de stenen. Anders had ik er wel een kusje op gegeven. Ik ging met mijn rug tegen de armleuning aanzitten en legde mijn voeten op de bank waarna ik die van Louis pakte. Mijn duimen gleden zachtjes over zijn huid en met een glimlach keek ik naar de jongen. Zelfs als hij pijn had was hij leuk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik murmelde een zacht geluidje toen Harry mijn voeten vast pakte, maar al snel verscheen er een glimlach rond mijn lippen toen ik zijn duimen over mijn voeten heen voelde. Ik boog iets naar voren, drukte mijn lippen kort op die van hem, waarna ik mezelf achterover liet vallen en Harry aankeek. 'Nou, moet ik jou voeten ook nog doen of hoe zit het?' Een grinnik verliet mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Meteen legde ik mijn voeten op Louis schoot, zodat hij er bij kon en ging rustig veder. "Ik had me die harde seks toch wel anders voorgesteld." Grinnikte ik en pakte zijn andere voet ook. Hij kon er op rekenen dat als ik straks geen pijn meer in mijn voeten had, ik hem zo hard ging nemen op deze bank. Dat was iets wat vast stond. Mijn blik bleef op Louis rusten en met een onschuldige glimlach keek ik hem aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Direct ging ik nog iets onderuit liggen en haalde voorzichtig eerst wat steentjes onder Harry's voeten vandaan, voordat ik er rustig overheen streelde met mijn vingers. Wenkbrauw optrekkend keek ik hem aan, knikte uiteindelijk. 'Ik ook, eerlijk gezegd. Maar ja... Het kan altijd nog anders lopen, niet? Heb je -je telefoon trouwens hier?' Mijne lag boven en ik had niet echt zin om naar boven te lopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik schudden mijn hoofd, mijn mobiel zat nog altijd in de broekzak, van de broek die ik vanmiddag aanhad en die lag nog altijd ergens op de trap. "beter toch. Kunnen we niet gestoord worden." grijnsde ik tilde Louis voet op om vervolgens de bovenkant ervan te kussen. "En doen waar we het besten in zijn." zachtjes kuste ik omhoog naar zijn been. Het was misschien maar beter dat hij geen broek aan had. Het maakte me het tenminste een stuk makkelijker.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Harrrrrrry.' Zei ik met een zeurderig toontje. 'Waarom? Ik wil even op twitter kijken, maar ik wil niet opstaan...' Een rilling gleed over mijn rug toen hij zacht mijn voet kuste en omhoog ging richting mijn teen. Grijnzend keek ik hem aan, vanonder mijn wimpers, om vervolgens zijn voet iets hoger te trekken, zachtjes in zijn teen te bijten en er een geluidje bij maken alsof ik een leeuw was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles

    Ik schoot in de lach toen Louis een leeuw nadeed en trok hem aan zijn been naar me toe. "Twitter kan wachten." Gromde ik en greep naar zijn shirt en trok hem nu echt naar me toe. Mijn lippen drukten in zijn nek en zachtjesaan beet ik in zijn vel. Ik had genoeg van et wachten en ik ging het al hellemaal niet uitstellen vanwege Twitter. Die berichten liepen echt net weg hoor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik hield mijn hoofd ietjes schuin en keek Harry aan. 'Nee. Ik ben reuze benieuwd naar alle reacties.' En of we nog meer gehaat worden, maar dat laatste zei ik niet. Ik slaakte een gilletje toen Harry me aan mijn shirt naar zich toe trok en ik voelde zijn lippen al in mijn nek. Waarom had ik het ook alweer voorgesteld? Zachtjes duwde ik Harry tegen zijn borst van me af. 'Sorry, ik ben niet helemaal meer in de stemming, geloof ik...' Verontschuldigend keek ik Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik snoof even en stond op om vervolgens zwijgend naar boven te lopen. Het irriteerde me dat Louis de reacties van andere mensen belangrijker vond dan mij. ik gristen mijn broek van de trap en pakten mijn mobiel eruit. ik liep terug. liet mijn mobiel met een plof ik Louis schoot vallen en liep naar de keuken om een zak chips uit de voorraadkast te pakken. Ik trok hem open en liep terug naar de woonkamer. ja, ik stelde me aan, maar dat kon me niets schelen. Louis wist dat ik er neit tegen kon als ik mijn zin niet kreeg. Noemde me kinderachtig.
    Ik zetten de tv aan en ging in de zetel zitten om zwijgend de chips naar binnen te proppen en Louis niet meer aan te kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik beet mijn kiezen op elkaar en keek stilletjes toen hoe Harry zijn mobiel ging halen, uiteindelijk naar de keuken ging en weer terug kwam met een zak chips, me geen blik waardig gunnend. Wat ik nog best wel begreep. Ik pakte het kussen dat in de hoek lag, kroop zelf in de hoek, trok mijn knieën op en legde het kussen naast me neer. Ik ontgrendelde Harry's telefoon, een zenuwachtig gevoel ontstond direct in mijn maag. Ik had er gewoon een slecht gevoel over. Ik opende de twitter app, wachtte tot deze geladen was en opende uiteindelijk Harry's mentions. De eerste lieten me alleen maar glimlachen, die ware zo positief dat ik Harry bijna weer wilde bespringen, maar naarmate ik verder scrolde werd de haat alleen maar groter en groter. Tranen verschenen in mijn ogen en ik moest hard op mijn lip bijten om mijn tranen tegen te houden, maar een zachte snik verliet toch mijn mond. Misschien was het inderdaad maar beter als ik dood was, zoals hier stond, Harry werd ook al niet vrolijk van me.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik wist dat dit een slecht idee was geweest. ik wilde Louis zijn gesnik negeren en ik sloot even mijn ogen. Uiteindelijk gooide ik de zak chips neer en stond ik op. Ik trok mijn mobiel uit Louis handen en gooide deze op tafel. ''Boo.'' Ik schoof hem iets aan de kant en ging naast hem liggen om vervolgens met mijn hand over zijn wang te gaan. ''Zolang ik er ben was het goed toch? Je hebt het zelf gezegd.'' Ik smeekte het hem bijna. Ik kon er niet tegen om hem zo te zien. ''Alsjeblieft.'' Ik was zo bang dat hij het alsnog op zou geven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''