• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Brookie --> Little]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik knikten. "Daar ben ik het wel mee eens." Ik kon er niets aan doen. Zoals elke gezonde jongen van 18, dacht ik gewoon vaak aan seks en had er ook behoorlijk vaak zin in. Zachtjes kuste ik Louis weer maar zoog dit keer zachtjes aan zijn onderlip. Mijn handen gleden over zijn borst, omdat dat nog het enige was, want onder zijn trui verstopt was. "Echt heel veel seks." Murmelde ik en mijn vingertoppen trippelde over zijn huid heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Natuurlijk ben je het daar mee eens. Ik was direct met je naar het ziekenhuis gegaan als je had gezegd dat je het niet met me eens was.' Een grinnik verliet mijn mond, waarneer ik zijn lippen tegen die van mij aan voel, kus ik hem zachtjes terug. 'Daar kan ik wel mee leven, denk ik. Gewoon overal waar we zin hebben.' Een rilling gleed over mijn rug toen ik zijn lichtelijk koude vingertoppen over mijn huid heen voelde en zacht drukte ik mijn lippen weer tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "Overal in het huis." Ging ik zachtjes door waarna ik hem aan zijn trui op me trok. Mijn adem blies tegen Louis' lippen aan en ik keek hem van onder mijn wimpers aan. "Ik elk hoekje, op de bank, aanrecht, eettafel, wasmachine." Somde ik op en begon zachtjes zijn kaak te kussen, naar zijn nek. Af en toe gleed mijn tong langs zijn nek of beet ik er zachtjes in. Op zijn schouderblad zoog ik het bloed naar de oppervlakte en mijn handen kriebelde over zijn onderbuik heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een zacht geluidje verliet mijn lippen toen Harry me aan zijn trui op hem trok. Mijn adem stokte in mijn keel toen ik zijn adem tegen mijn lippen aanvoelde en ik klemde mijn handen voor wat stevigheid vast in zijn krullen. Een zachte kreun verliet mijn mond en ik knikte. 'In de studio, in het winkelcentrum, in de auto, bij een van de jongens thuis...' Vervolgde ik Harry. Ik verstrengelde mijn vingers met Harry's krullen en kreunde zacht tegen zijn lippen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grijnde en draaide ons om zodat ik op Louis lag. "In het zwembad, de sauna, een fotohokje of het strand." Ging ik door. Oke. Ik werd al gek door alleen het idee al. Ik tikte met mijn tong tegen zijn lippen aan om aan te geven dat hij ze moest openen. Mijn handen gleden naar zijn onderrug en glipte uiteindelijk in zijn broek. Zachtjes kneedde ik zijn kont En duwde ik zijn onderlichaam tegen dat van mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'In de bosjes, voor een concert, in een restaurant.' Op meer kwam ik er niet, meer deels door Harry, ook omdat ik nu onderop lag. Ik opende vrijwel meteen mijn mond toen ik Harry's tong er langs voelde strelen, met mijn tong ging ik op verkenning uit in zijn mond en mijn vingers liet ik opnieuw weer vast klemmen in zijn krullen. Ik voelde hoe hij zijn handen in de joggingbroek werkte en zachtjes in mijn kont kneep en zijn onderlichaam tegen dat van mij aanduwde. Een gefrustreerde kreun verliet mijn mond en ik trok zacht aan Harry's krullen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik kon niet eens meer op nog meer dingen komen. Maar verlopig was het goed zo. We hielden het nu wel gewoon bij het bed. Ik haalde mijn handen waar uit Louis' broek en duwde zijn trui omhoog. Mijn nagels kraste over zijn huid en mijn duimen draaide rondjes om zijn tepel. Ja. Ik was opgewonden en wilde alweer seks. Mijn tong draaide hebberig rond die van Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Heb ik eigenlijk iets gemist?;3]


    •*• Lululu •*•

    Louis Tomlinson.
    Met de seconde voelde ik mezelf alleen maar opgewonder worden en het liefste rukte ik Harry's kleding direct bij mezelf uit, maar ik vond dat Harry dat moest doen. De hoodie bleef half ergens boven hangen en Harry draaide met zijn duim rondjes rond mijn tepel. En kreun verliet mijn mond en deze keer trok ik extra hard aan Harry's krullen. 'Fuck me, Styles.' Ik trok zijn hoofd aan zijn krullen iets naar achter en beet in zijn onderlip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    mijn adem stokte even in mijn keel en een gesmoorde kruin viel over mijn lippen toen Louis in mijn onderlip beet. de worden deden het hem en ik was blij dat ik geen kleding aanhad.ik trok mijn lip tussen Louis' tanden vandaan om vervolgens de hoodie met een ruk over zijn hoofd te trekken. Mijn lippen vonden meteen Louis zijn naakte borstkas. Mijn hand had zich allang een weg naar beneden gezocht en masseerde nu zijn kruis. Mijn tanden liet ik langs zij tepel schapen, terwijl ik onder mijn wimpers doorkeek naar Louis zijn gezicht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sorry, ik stop. Heel erg druk met school en mijn stage.]


    Dance with me tonight ~Olly Murs

    [En nu? Het is nogal moeilijk om Marthe ineens weg te laten gaan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {misschien was ze dan wel een willekeurige fan die naar binnen mocht? Nee, dat is stom... Hoe moeten we dit oplossen dan? Ik heb niet zo'n zin om meerdere personages te spelen... Niall en Jake zijn genoeg voor mij.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Meerdere geluidjes verlieten mijn mond toen Harry zijn hoodie in een ruk van mijn lichaam af trok, het belandde ergens naast het bed, maar dat intresseerde me eigenlijk niet zo heel veel, het waren meer Harry's lippen die me hartstikke stapelgek aan het maken waren. Een zachte kreun verliet mijn mond toen ik zijn hand over mijn kruis voelde gaan en het liefst wilde ik dat hij gewoon zijn joggingbroek en mijn boxer direct uittrok, maar waarschijnlijk vond hij het leuk om me nog even te pesten. Ik liet mijn handen afgaan richting zijn krullen, waar ik mijn vingers in klemde en ik sloot genietend mijn ogen.
    [wie maakt nieuwe?]



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 14:07 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you