• Wie kijkt dat altijd? Ik wel. Ze kiezen altijd de kansloze mensen uit en dan proberen ze er iets van te maken en als het eindresultaat er is kijke ik altijd zo: :O
    Hoe mensen kunnen verander x]

    Ik soms. als het erop is^^
    En laatst zag ik iemand, en die leek op iemand die ik Ken xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    da heb ik wel es gezien :D op mtv tog??

    is best wel lol...


    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    ik kijk soms tis te zien wie da wa wil worde


    I need you like a heart needs a beat

    OMG echt van die dikke nerds die dan vet anders zijn geworden mehnn dan denk ik echt zo vann GSUS hoe flikken ze dat!!

    Is nu bezig. Ik vind t leuk(cool) EN my super sweet sixteen ook, ook al zijn het stomme verwende nesten maar dat vind ik juist wel grappigx]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Das veeet (nerd)


    I live for the applause, you will die for it.

    IK Kyk er ook naar en ook naar My Super Sweet 16 Mega Goeii programma's x3


    A. ikmisje.

    Ik kijk dat soms x3 er was een x zo een met een meisje dat cheerleader was en die wou toen voetballer worden. Ik hing op hetzelfde moment met mn vriendin aan de telefoon en zij keek het ook x3 en we hebben ons samen kapot gelachen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Is nu bezig. Ik vind t leuk(cool) EN my super sweet sixteen ook, ook al zijn het stomme verwende nesten maar dat vind ik juist wel grappigx]
    Ik vind my super sweet sixteen soms saai. Er gebeurd altijd hetzelfde. Kindje regelt alles, maar mag van ouders geen auto, entree gaat niet door, zaal is niet klaar.

    Nee, das steeds hetzelfde

    Ja dr komen echt altijd mensen die dr niet horen te zijn. Maarja t is sowieso onwijs geacteerd, dat zijn al die mtvprogramma's. Maar voor mij blijft het iig leuk om naar te kijken(A).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    soms kijk ik dat, is wel grappig =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik kijk het soms dat is wel grppig hoe je kunt zien dat mensen zo kunnen veranderen als ze het heel graag willen enzo


    Love is the world. And that's make my smile.

    als ik zie dat het er op is,, kijk ik dat altijd helemaal :O

    Mwuha ik kijk er altijd naar =') das gewn zooo funny ^^


    we're just misguided ghosts

    Ik vind het ook wel leuk. Alleen ik heb nooit het geduld om het af te kijken. >< Dan zit ik halverwege al van BORING. En dan ga ik zappen en zap ik weer terug al het resultaat erop komt. Maar dan sta je wel ff te kijken ja. [:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.