• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik hoorde een zachte stem onze namen zeggen en Harry schrok zich helemaal rot, waardoor hij naar achteren in het water viel. Ik probeerde mijn lach in te houden, maar ik faalde er behoorlijk in. Lipbijtend draaide ik me om naar de stem, waar een meisje stond. Glimlachend keek ik haar aan. 'Ja? Wat is er?' Ik kreeg dat beeld van Harry maar niet uit m'n hoofd, het was gewoon goud waard, deze keer moest ik op mijn lip bijten om niet in de lach te schieten, anders leek het net alsof ik dat meisje aan het uitlachen was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik keek naar Louis die duidelijk zijn best deed om niet te lachen en ik gaf hem een klein zetje. Het meisje was duidelijk verlegen en stak voorzichtig het pen en papier uit dat ze vast had toen Louis vroeg wat er was. meteen zwom ik naar de waterkant en pakte de pen aan. voorzichtig, zodat ik het papier niet nat zou maken krabbelde ik mijn handtekening erop en stak de Pen naar Louis uit. ''Ik kan niet geloven dat het echt waar is?'' ik keek het meisje vragend aan, niet begrijpend wat ze bedoelde. ''Dat Larry echt is.'' ze sloeg blozend haar ogen neer en ik lachte even. ''Het is wel zo.'' Meteen knikte het meisje. ''echt leuk.'' meteen schoten mijn ogen naar Louis en glimlachte ik gelukzalig. ''Hier Boo, al een fan die ons niet haat.''


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een gilletje toen Harry me een zetje gaf, waarna hij richting het meisje zwom en er even mee praatte. Hij is ook al zo schattig met kinderen. Is er een ding waar hij niet schattig bij is? Nee. Ik zuchtte gelukzalig en zwom ook naar de kant toen Harry me de pen aangaf. Heel voorzichting krabbelde ik ook mijn handtekening en een grinnik verliet mijn mond. 'Jeeeeej, nummer een! Nog honderduizendtriljoenbiljoen mensen te gaan!' En dat was niet eens sarcastisch bedoeld.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Het meisje leek het niet meer te stappen en bedankte ons voordat ze wegrenden naar haar moeder die een eindje veder op stond te wachten met een kinderwagen. Kinderen. Ik wilde ze later echt heel graag.
    Ik lachte en draaide me terug om naar Louis en sloeg mijn armen weer om zijn schouders. ''Zolang we er zelf maar in geloven Boo.'' Ik wreef met mijn neus langs die van hem en drukte weer een kusje op zijn lippen. ''De rest van de wereld kan hun mening over ons in hun hol stopen.'' verzekerde ik hem. Ik wilde niet dat hij zich er zoveel van aantrok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Glimlachend keek ik toe hoe het meisje wegrende naar haar moeder, voordat ik mijn aandacht weer op Harry vestigde. Ik sloeg mijn armen weer op zijn middel en knikte langzaam. 'Je hebt gelijk... Er zijn altijd nog alle Larry shippers die nu aan het huilen zijn, achter hun laptop, omdat Larry real is.' Een grinnik verliet mijn mond en ik drukte liefdevol mijn lippen tegen die van hem aan. 'Zolang jij maar bij me bent is het goed...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [even serieus, als ik er achter kom dat Larry real is, ga ik ook achter mijn pc zitten huilen hoor. ;x]

    Harry Edward Styles
    ''En ik blijf voor altijd bij je. Dus is het altijd goed.'' mijn ogen straalden en snel kuste ik Louis weer waarna ik mijn neus in zijn nek duwde.''Voor altijd.'' Herhaalde ik. Misschien was het overdreven en kon ik het nu nog niet beloven, maar dat was wel wat ik het liefste wilde. Voor altijd bij Louis zijn. Maar dat riep ik ook al toen we nog enkel vrienden waren. Des te meer reden om het nu ook te zeggen. ik sloot even genietend mijn ogen en zuchten. Dit was toch gewoon perfect?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oh, lol, dat heb ik gisterenavond ook al gedaan. ;3 En toen is het nog niet eens bevestigd...]
    Louis Tomlinson.
    Een glimlach verscheen rond mijn lippen en die zou het komende uur ook wel niet meer weg te slaan. Ergens was ik benieuwd om als we dadelijk terug naar huis te gaan, op twitter te kijken. 'Beloof je dat?' Murmelde ik zachtjes. Ik geloofde hem wel, maar iets in mij had toch nog een raar gevoel... En dat kon ik maar niet beschrijven noch vast grijpen. Ik trok Harry iets dichter tegen me aan en leunde met mijn hoofd op zijn schouder, zodat ik richting onze spullen kon kijken. Waar iemand van onze koekjes aan het eten was. Wacht, zei ik dat heel rustig? Ach, what ever, het zijn maar koekjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik haalde mijn neus weer uit Louis zijn nek en keek hem zelfverzekerd aan. "Dat beloof ik." Ik meende het. Ik wilde niets Lieberman voor eeuwig bij Louis zijn. Late met hem trouwen en kindjes adopteren. Oke. Nu liep ik te hard van stapel. Wel werd mijn lichaam warm en met een rode blos drukte ik mijn gezicht weert in zijn nek. Ik hoorde dit soort dingen nu nog helemaal niet te denken toch. Oke. Het soms vast. Ik draaide echt door, door Louis. Die jongen maakte me gek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Iets van dat gevoel ging weg na Harry's woorden, maar het was nog niet helemaal honderd procent weg. Een ondeugende grijns verscheen rond mijn lippen toen ik zijn wangen rood zag worden. 'Waar denk je aan, Hazza? Aan de seks die we straks gaan we hebben?' Dat laatste fluisterde ik heel zacht in zijn oor, voordat ik zo normaal mogelijk mijn hoofd terug op zijn schouder legde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde zachtjes na Louis zijn worden. Ik giechelde echt teveel in het bijzijn van Louis, nu we een relatie hadden. En ik haten giechelen. "Ja. En hoe je mijn naam kreunt als je de rare orgasme ooit krijgt." Fluisterde ik terug. Hij moest eens weten waar ik echt aan dacht. Zachtjes kuste ik zijn nek en liet ik hem uiteindelijk los. "Zullen we terug gaan picknicken?" Vroeg ik lief waarna ik een kusje op Louis' neus drukten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik drukte een zacht kusje in zijn nek. 'Daar houd ik je dan aan, Styles.' Ik giechelde ook toen ik zijn lippen in mijn nek voelde en haalde mijn hoofd omhoog om mijn vriendje aan te kunnen kijken. 'Ja... Maar alleen als jij boven op mij komt liggen.' Dat kwam er heel verkeerd uit, maar aangezien we geen handdoekken hebben... 'Oh, en we hebben geen koekjes meer.' Een grinnik verliet mijn mond en ik tikte zachtjes met mijn wijsvinger tegen Harry's neus aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte even. "Bedoel je nu. Of straks tijden de seks?" Ik wiebelde even mijn mijn wenkbrauwen. Natuurlijk snapte ik wel da hij nu bedoelde. Maar ik vond het wel een leuk grapje. Ik keek niet begrijpend toen Louis over de koekjes Begon en keek naar onze spullen, waar niets te zien was. Ik gaf Louis nog een kusje en klom op de kant en rilde even door de wint die even langs mijn naakte huid blies. "Boo, kom." Jammerde ik en sloeg mijn armen om mezelf heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Wat denk je nu zelf?' Ik fronste mijn wenkbrauwen en volgde Harry's blik, naar onze spullen waar nu alles weg was. Misschien had ik toch niet zo lukraak over diegene moeten denken... Harry stapte als eerste uit de vijver en rilde van top tot teen, nog voordat ik eruit stapte rilde ik al. Snel trok ik mijn t-shirt aan, die er gek genoeg nog lag en gaf Harry zijn broek terug. Voor de rest was alles weg. 'Had je iets belangrijks ertussen zitten?' Dat kwam er heel moeilijk uit aangezien ik nog al aan het klappertanden was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "Ik denk dat hij mijn shirt mooier vond dan die van jou." Grinnikte ik zachtjes. Het deed me maar weinig dat onze spullen weg waren al vond ik het jammer van mijn schoenen. "Nee. Jij?" Vroeg ik Louis terwijl ik mijn broek aantrok. "Kom we gaan naar huis." We hadden hier nu echt niets mee te zoeken. Ik greep Louis hand vast en verwikkelde onze vingers. "Zullen we rennen?" Misschien werden we dan warm. En daarbij, ik wilde zo snel mogelijk thuis zijn. Ikzelf zonder shirt was niet zo'n probleem. Maar Louis zonder broek vond ik wat minder voor de buitenwereld. Dat was alleen voor mij bestemd. Al was nu vast al op internet te zien hoe we in ons onderbroek stonden te zoenen in het meer. Het ING om het principe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een grinnik verlaat mijn mond. 'En dan vond hij mijn broek dus mooier dan die van jou.' Ik schud langzaam mijn hoofd. 'Nee... Waar had je de huissleutels? Ik hoop in je broekzak?' Anders had die vreemde persoon deze ook nog eens meegenomen straks. 'Als mijn voeten straks kapot en helemaal dood zijn, dan ga jij ze masseren, oke?' Letterlijk alles had diegene meegenomen, het was nog een wonder dat hij iets had laten liggen, maar goed dat we onze boxer hadden aangehouden...


    stay safe because I like being alive at the same time as you