• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Little
    -Harry Edward Styles -Sikowitz
    -Louis William Tomlinson -Meliourry

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Sikowitz
    - Chasty Rose McFly -xElounor


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Lekker.' Glimlachend ging ik aan de tafel zitten en keek toe hoe Harry de croissants verdeelde en uiteindelijk tegenover me kwam zitten. Ik scheurde het criossantje open, smeerde er wat boter op en strooide er wat suiker overheen. Ik pakte nog een handje suiker en gooide deze richting Harry. Ik giechelde zachtjes toen het precies in zijn krullen terecht kwam. 'Nu heb je sneeuw in je haren...' Nog verder giechelend duwde ik mijn croissant terug dicht en nam een hap.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik wilde net een hap van mijn croissant nemen toen Louis suiker in mijn haar gooiden. Ik slaakte een verontwaardig geluid en bolde mijn wangen iets. Ik legde mijn croissant neer en schudden wild mijn hoofd waardoor de suiker door de keuken vloog. "Verkeerder zet, Tomlinson." Grijnsde ik en greep met mijn hand in de jampot waarna ik mijn hand vol over Louis gezicht smeerde. En dit meer was ik degene die giechelend begon te eten alsof ik niets gedaan had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een verontwaardigd geluidje toen Harry jam over heel mijn gezicht uitsmeerde en likte het rondom mijn lippen weg. 'Dat is niet leuk! De suiker krijg je er zo uit, dit niet...' Jammerde ik zachtjes, waarna ik een pruillipje trok. 'Nu krijg je de hele dag geen kusje.' Een grijns verscheen rond mijn lippen en ik duwde de stoel naar achter en viste uit de keuken een doekje, waar ik alle jam zorgvuldig van mijn gezicht begon af te geven. 'Bah, dat plakt...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Mijn ogen werd. Groot en meteen stond ik ook op. "Nee, dat is gemeen." Piepten ik en ik griste et doekje uit Louis zijn handen. "Harry wil wel kusjes." Jammerde ik terwijl ik teder zijn gezicht veder begon schoon te maken. "Heel veel Bok bear kusjes." Zei ik onschuldig. Ik had zijn gezicht schoon en voorzichtig legde ik het doekje weg. "Alsjeblieft." Met veelte grote, onschuldige ogen keek ik de jongen voor me aan. "Ik zal het nooit meer doen." Verzekerde ik hem. Ik bracht alles zo kinderlijk over dat ik er me echt bijna weer vier door ging voelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Direct kwam Harry op me afgelopen en begon mijn gezicht liefdevol schoon te maken. Dit was gewoon heel komisch, als ik nou gewoon vol bleef houden deed hij misschien wel alles voor me... Maar ik wilde zelf ook wel gewoon kusjes. Ik zuchtte en tuitte mijn lippen. 'Alleen als je het beloofd...' Ik keek toe hoe hij het doekje weglegde en leunde met mijn voorhoofd, die nog altijd een beetje plakte, tegen die van hem aan. 'En alleen omdat jij het bent, Styles.' Ik drukte kort mijn lippen tegen die van hem en keek hem met een glinstering in mijn ogen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Meteen lachte ik mijn tanden bloot. Het was me weer geluk. "Harry nog een Boo bear kusje." Piepten ik en drukten mijn lippen nogmaals op die van Louis. "Ik beloof het." Zei ik uiteindelijk en nog een kusje volgde. "Ik maak straks je gezicht wel ster schoon. Maar eerst eten." Ik duwde Louis terug in zijn stoel en ging zelf ook weer zitten. Gulzig begon ik te eten, maar hield mijn blik nog altijd strak op de jongen tegenover me gericht. Ik haalde mijn voet uit mijn schoen en kriebelde langs Louis zijn onderbeen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte en drukte mijn llippen ook nogmaals op die van Harry. Ik slaakte een zacht gilletje toen Harry me weer terug op mijn stoel duwde en knikte. 'Dan wil ik wel in bad.' Ik pakte het croissantje opnieuw op, waar de helft van de suiker uit was gevallen, zuchtend opende ik deze en strooide er nog wat over heen, om 'm daarna weer dicht te duwen en te eten. Ik deed net alsof ik Harry's voet langs mijn onderbeen niet voelde, maar de kriebels in mijn buik protesteerde hevig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Met een klein, speels glimlachje, at ik zwijgend mijn croissants op. Ik ging ondertussen gewoon door met het gekriebel langs Louis zijn been, maar ging wel steeds hoger zitten. Hij mocht dan doen dat hij het niet voelde, ik mocht dan doen alsof ik niets deed. Rustig koude ik op het laatste stukje. Met een plof liet ik mijn voet weer op de grond vallen en trok ik terug mijn schoen aan. "Ik laat het bad alvast vollopen." Glimlachte ik en stond op om vervolgens naar boven te lopen. Onderweg naar de badkamer begon ik mijn kleding al uit te trekken en ik liet een heel spoor achter tot ik uiteindelijk poedelnaakt in de badkamer stond en het bad liet vollopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een raar geluidje kwam uit mijn keel omhoog toen ik merkte hoe Harry's voet steeds hoger ging, maar op het moment dat hij zijn croissantje op had, stopte hij en verdween naar boven. Gelukkig. Snel at ik de laatste hap van mijn croissant op en liep ook naar boven, onderweg kwam ik allerlei kleding tegen en besefte dat Harry weer eens aan het strippen was geweest. Een grinnik verliet mijn mond en inderdaad, Harry stond naakt in de badkamer. Grijnzend liet ik mijn armen vanachter zijn middel om hem heen glijden. 'Jij vond het niet nodig om hier normaal je kleding uit te trekken...' Fluisterde ik zachtjes, waarna ik een kusje op zijn schouder drukte.
    [Ik ga slapen. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde zachtjes toen ik Louis zijn handen mijn middel voelde en schudden licht mijn hoofd na zijn worden. "De volgende keer krijg je wel een striptease, goed?" Ik draaide me om in zijn armen en kusten de jongen voor me zacht. "Maar nu moet eerst jij naakt" Langzaam begon ik Louis uit te kleden tot hij net zo naakt was als ik en weeral kuste ik hem. Ik hield ervan om hem te kussen. Zijn lippen waren altijd zo zacht en zoet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    /

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 10:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een zachte kreun en knikte. 'Kan nu al niet wachten...' Fluisterde ik zachtjes in zijn oor, waarna ik grinnikte en Harry toe liet staan dat hij me uitkleedde. Ik kust hem zachtjes terug, om daarna langs hem heen te stappen en in het bad te gaan liggen, helemaal languit. Vanonder mijn wimpers kijk ik Harry aan en wacht totdat hij naast me komt liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis ging in bad liggen en snel gooide ik er nog wat sop ik om vervolgen snel bij hem te kruipen. Wat was ik blij met mijn grote bad op dit moment. "sexy mannetje." Giechelde ik en ging op zijn schoot zitten. Ik pakten een washandje en doopte deze onderwater. "Oogjes dicht." Eerst moest zijn gezicht schoon. Ik wreef zachtjes over zijn voorhoofd en kuste hem tussendoor telkens klein, kort en zacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een zachte kreun toen Harry boven me op kwam zitten. 'Wat ben je toch zwaar...' Grijnzend keek ik hem aan en zag hoe hij een washandje pakte. Ik giechelde en sloot mijn ogen. Mijn handen liet ik van onder het water, terug naar boven het water gaan, terwijl ik zachtjes een liedje begon te neuriën.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Na Louis zijn opmerking wipte ik mijn kont iets op en liet me daarna weer neerploffen. "weet ik." Giechelde en maakte het washandje schoon om vervolgens weer door de te gaan met Louis zijn gezicht die steeds schoner werd. Uiteindelijk stopte ik en besloot dat dit ook anders kon. Er zat enkel nog wat Jam in zijn nek, dat van zijn kin naar beneden was gezakt en een kleine grijns verscheen op mijn lippen. "bijna, klaar. Alleen hier zit nog wat." ik liet het puntje van mijn tong over de zoete gelei gaan en zoog daarna zachtjes mijn lippen tegen Louis' huid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''