• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?

(Slechte intro. :s)

I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

Rollen:

One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - Crudelis
    ~Zayn Jawaad Malik. - AfterWinter
    ~Louis William Tomlinson. - Sikowitz
    ~Harry Edward Styles. - Crudelis

Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xAmnesia

Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!

Artikels:

Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

(Miss Bloempot)

[ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 12:40 ]

Reading a good book is like taking a journey.

[ik weet hoe het is al de jongen die je hart gestolen heeft, vreemd gaat. en ook nog eens een goede vriend van je is. dus ik sta letterlijk in zijn schoenen denk ik. ;x]

Louis William Tomlinson
    de glimlach op mijn gezicht werd iets gemeender toen Harry mijn hand stevig vastpakten. ik liep zwijgend naast hem en probeerde de gemengde gevoelens weg te duwen. -het is nu gewoon een vriend. niets meer.
    Harry vroeg waar ik zin in had en langzaam haalde ik mijn schouders op. ''Het eerste wat we tegenkomen.'' ik had echt enorm honger en ik begon al te voelen aan mijn lichaam dat ik echt snel wat moest eten. ik drukte op het knopje van de lift en keek naar de verspringende cijfertjes erboven. het ding piepte en de deuren gingen open.
    en daar stonden we dan. twee ooit zo goede vrienden, samen in een lift, die niet eens meer normaal met elkaar konden praten.
    was ik maar nooit verliefd op hem geworden.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Harry Edward Styles.

Ik knikte, dat was duidelijk genoeg. Het eerste restaurant waar we dus langs zouden lopen gingen we eten, die keuze was dus al snel gemaakt. Samen stonden we in de lift en ik zweeg, aangezien ik niks durfde te zeggen waardoor ik in de fout zou kunnen gaan. Ik wist niet waar we over konden praten... Ik had het zo te merken verschrikkelijk goed verpest.
    "Wist je nog vorig jaar?" vroeg ik Louis, waarna ik hem aankeek. "Toen we met de anderen in de lift stonden en maar steeds op allerlei knopjes bleven drukken totdat de lift een storing kreeg?"
    Zayn was doodsbang geweest terwijl wij niet bijkwamen van het lachen. Ik grinnikte eventjes bij de gedachte en keek even naar de knopjes, maar bleef er dit keer netjes vanaf.

Louis William Tomlinson
    ik kon er niets aan doen maar er kwam een ondeugende glimlach op mijn gezicht. ik wilde het niet, maar hij kwam er wel degelijk en langzaam heften ik mijn hand op naar het paneel met knopjes. Ik wilde er niet aan denken wat voor gevolg het zou hebben als Harry en ik alleen opgesloten zaten in deze lift en dat was ook totaal niet waar ik nu aan dacht. ik wilde gewoon weer even mijn irritante zelf zijn. ''Dat weet ik nog.'' ik kneep even ik Harry zijn hand terwijl ik het eerste knopje al indrukten. ik keek als een klein kind, dat net betrapte was op het stelen van een koekje naar Harry terwijl ik het tweede knopje ook al indrukten. als ik het zo langzaam zou doen, zou er toch niets gebeuren. maar het ging even om het idee.

[ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:36 ]

Harry Edward Styles.

Een grijns verscheen op mijn gezicht toen Louis heel langzaam op de eerste twee knopjes begon te drukken, waardoor ik eventjes op mijn lip beet om zelf niet mee te gaan doen. Als ik zou meedoen, zaten we hier zeker vast aangezien ik mezelf dan ook niet meer in de hand ging houden om van die knoppen af te blijven.
    "Louis, stoute jongen." zei ik met een lach, terwijl ik dichter naar het paneel toe stapte en met mijn vingers over een aantal knopjes gleed. "Als je het doet, moet je het ook goed doen." zei ik zacht, waarna ik een aantal knopjes tegelijkertijd indrukte en een onschuldige grijns op mijn gezicht wist te zetten. Dit had ik gemist, kattenkwaad met Louis uithalen. Het liefste had ik dat dit gewoon zo bleef en dat we deden alsof er niets gebeurd was... maar waarschijnlijk was die optie uitgesloten. Ik hield zijn hand nog altijd stevig vast terwijl ik met een speelse beweging nog een aantal knopjes indrukte. Van het knopje met de bel moest je afblijven, had ik geleerd.

Louis William Tomlinson
    even wilde ik vergeten wat er vandaag en gister tussen Harry en mij was gebeurt en dat lukte bij deze aardig. Harry had de knopjes nu ook gevonden en drukten een paar knopjes tegelijk in. ''Nee, ik wil/.'' piepten ik grijnzend terwijl ik met mijn hand boven aan het paneel begon en zo naar beneden streek terwijl mijn vingers alle knopjes die ze te pakken konden krijgen indrukten. en daar ging het mis. de lift piepten en bleef met een klap stilstaan. Ik sloeg met mijn hand voor mijn mond toen ik zag dat ik de welbekende knop met de bel had ingedrukt.

Harry Edward Styles.

Ik hoorde Louis iets piepen en meteen drukte hij alle knopjes in die hij tegenkwam, maar ik zag nog net gebeuren wat hij deed. Die vervloekte bel... Ik kon nog net een schreeuw binnenhouden toen de lift met een klap stil hing en ik bijna omviel, maar Louis nog net op tijd kon vastgrijpen.
    "Niet weer." kreunde ik, waarna ik toch even moest lachen. Het zou weer eens niet dat het ons gebeurde... Typisch eigenlijk. Ik wist wel niet of we op een verdieping stil hingen of ertussen, want als we ertussen hingen hadden we een probleem. Dan kon het nog wel even duren voordat we hier uit waren. Ik zuchtte, trok Louis mee terwijl ik op de grond ging zitten en leunde tegen de wand van de lift aan. "Je moet toegeven dat het best grappig is." zei ik nog grinnikend, terwijl ik Louis aankeek die nogal geschrokken leek.

Louis William Tomlinson
    pas toen Harry zei dat het best grappig was, kreeg ik dat ook door en zachtjes giechelde ik. ik trok mijn knieën op. ''Heb ik niet gedaan.'' piepten ik onschuldig terwijl ik echt mijn best moest doen om mijn lach in te houden. ik moest hard op mijn lip bijten en keek hem onschuldig aan. ''En nu?'' vraag ik met grote ogen en trek zijn hand op mijn schoot om vervolgens met zijn vingers te spelen. ik stond er eigenlijk van versteld dat ik hem nog aan durfde of wilde raken. maar het voelde nog steeds vertrouwt. Niet meer zo van zelfsprekend als eerst. maar nog steeds vertrouwt.

Harry Edward Styles.

Ik keek Louis aan en maakte een verontwaardigend geluidje. "Wie heeft het dan gedaan? De Paashaas?" vroeg ik hem, terwijl ik hem met een grijns aankeek. Mijn glimlach vaagde ietsjes weg toen Louis vroeg wat we nu moesten doen, want zelf wist ik het ook niet. Mijn mobiel lag nog op de kamer en ik vroeg me af wanneer mensen erachter zouden komen dat de lift niet werkte. Niemand ging op zo'n vroeg tijdstip de deur uit, meestal dan... "Heb jij een telefoon?" vroeg ik hem, terwijl ik Louis toestond om mijn hand te gebruiken als speelgoed. Het gaf me een vertrouwd gevoel terug en daar was ik blij mee. Ik kroop ietsjes dichter tegen hem aan, maar niet te dicht. Ik wilde hem niet afschrikken. "Anders wordt het wachten..." Al had ik het gevoel dat wij ons wel konden vermaken als de sfeer zoals nu bleef.

Louis William Tomlinson
    meteen knikte ik wild mijn hoofd. ''Samen met zijn konijnenleger.'' zei ik eigenwijs en stak mijn neus even in de lucht. langzaam schudden ik mijn hoofd toen Harry vroeg of ik mijn mobiel bij me had. ''Die heb ik eergisteren kapot gegooid.'' gaf ik eerlijk toe. ik wist niet eens meer waarom ik boos was geweest, ik wist alleen nog dat ik er werkelijk niets meer mee kon toen ik klaar was. ik tuiten mijn lippen even en keek Harry met een schuin hoofd aan. ''Ik hou niet van wachten.'' zei ik vastbesloten, alsof het iets was, waar ik net achter was gekomen. mijn vingers gleden door die van Harry en ik wierp weer een blik op onze handen. even sloot ik mijn ogen en leunde met mijn hoofd tegen de muur.

[ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:32 ]

Elena Victoria Vasquez.
    Ik kreunde zacht toen ik de wekker hoorde gaan en draaide me om in de warme zachte lakens. Dat de jongens eruit moesten oké, maar moest ik er ook uit? Ik zou mee kunnen gaan, zeker aangezien ik geen sleutel had om mijn eigen huis binnen te gaan, daar had ik de jongens voor nodig, maar ik kon hier ook blijven liggen en wachten tot ze weer terug kwamen. Als ze nog terug kwamen. Ik zuchtte zacht en draaide me weer om, zodat ik met mijn gezicht naar Zayn toe lag. Vannacht had ik bij hem mogen slapen, maar hij was erg onrustig geweest in zijn slaap. Ik maakte me druk om hem, zou hij ergens mee zitten? Hij was nogal moeilijk te doorgronden, zeker voor mensen die hem niet echt kenden, maar ook voor de mensen die hem wel goed kenden, zoals ik. Zacht raakt ik zijn borst aan, het was het eerste waar mijn hand tegen stuitte, aangezien ik mijn ogen nog niet geopend had. 'Zayn,' mompelde ik zacht en slaperig. De wekker was vanuit zichzelf op snooze gegaan, anders was mijn stemgeluid zeker niet hard genoeg geweest om er bovenuit te komen. Moeizaam opende ik mijn ogen en wreef er even in. Mijn make-up zat onder mijn ogen, maar dat haalde ik er zo wel weer af. Ik droeg gelukkig nooit zoveel make-up om eruit te zien als een monster als ik het er een keer niet afgehaald had 's avonds. 'Kom nou Zayn,' mompelde ik weer, wat harder. Net na mijn uitgesproken zin begon de wekker weer te piepen. Ik haatte dat geluid, verschrikkelijk.

[Is het goed als ik haar bij Zayn in bed heb laten liggen?]

Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

Harry Edward Styles.

Ik grijnsde even. "En die gooiden eieren op de knoppen." concludeerde ik, gelijk daarna verdween mijn grijns weer en ik keek Louis met een verontschuldigende blik aan. Het was immers mijn schuld dat Louis een agressieprobleempje kreeg gisteren. "Sorry..." Al was dat wel een beetje te laat... Ik staarde vooruit en vermeed Louis' blik eventjes. Ik bleef me schuldig voelen, maar ik wilde nu geen ruzie krijgen, aangezien we vastzaten in een lift. Ik voelde hoe Louis' vingers mijn hand compleet -voor de zoveelste keer- herkende en ontspande weer ietsjes. Ik zat aan de ene kant best wel goed hier, samen met Louis in een lift. Alleen. "Dat weet ik, maar we kunnen moeilijk de liftdeuren openbreken." zei ik met een schamper lachje. Ik aarzelde eventjes en blikte snel naar Louis toe, voordat ik mijn hoofd langzaam op zijn schouder liet zakken.

Louis William Tomlinson
    "Geeft niet." Ik kocht wel een nieuwe. Zo'n probleem was dat niet met het gels dat we hadden. Gewoon even een mobiel kopen.
    Een kleine glimlach verscheen op mijn lippen toen Harry zijn hoofd voorzichtig op mijn schouder legde. Het was nog steeds heel erg ongemakkelijk voor me, maar ik liet het toe. Als ik het nu zou afwijzen, zou hij me nooit meer aanraken. En dat wilde ik niet. Ik steunde met mijn hoofd iets op die van Harry en keek in de spiegel tegenover ons. Waarom waren de wanden van liften bijna altijd spiegels. Ik tuiten mijn lippen iets en zuchten zachtjes w aar A ik mijn blik weer op mijn shopt richten. Ik liet mijn vingers over zijn, i can't change tatoeage gaan en bedacht me dat het waarschijnlijk waar was. En hij, ondanks dat hij het beloofd had, gewoon nog een keer tegen me zou liegen. Ik slikte hoorbaar maar pakten daarna toch zijn hand weer vast. Ik was gewoon een stomme eikel.
    "Weetje nog, toen we paaseieren vanaf het balkon naar beneden lieten vallen, naar de fans." Ik dacht eraan omdat Harry over eiren begon van de paashaas. Harry en ik hadden de zak van Niall afgepakt omdat hij niet wilde delen. Harry en ik hadden onszelf ook opgesloten op het balkon en alles naar beneden gegooid. Helaas had Niall de deur echt geblokkeerd. Daar hebben we ook een uur gezeten met zijn tweeën.

[ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 10:12 ]

Harry Edward Styles.

Ik beet eventjes onzeker op mijn lip. Het gaf qua geld inderdaad niet, maar het gaf wel dat ik het schuld was dat hij zijn telefoon kapot had gegooid. Ik keek op naar de wanden en had nu pas door dat ik ons spiegelbeeld erin kon zien. Louis glimlachte kleintjes, maar hij leek nogal gespannen te zitten. Ik begreep wel dat hij me nog niet echt kon vertrouwen, ik zou hetzelfde doen. Ik voelde Louis’ vingers over me heen glijden en ik keek verbaasd omlaag, mijn tatoeage. Ik hoorde Louis slikken en zelf zweeg ik, niet-wetend wat hij zou denken. “Wat is er?” vroeg ik zacht, maar Louis had mijn hand alweer vast gepakt.
    Ik grinnikte zachtjes toen hij over het balkon begon. Dat wist ik nog maar al te goed… Sommige fans waren er minder blij mee dat het eigeel uit hun haren droop. “Ja, Niall had ons toch opgesloten?” vroeg ik voor de zekerheid, waarna ik eventjes giechelde. “Liam had ons de volgende dag teruggestuurd naar de winkel omdat Niall geen paaseieren meer had.” wist ik nog op te helderen, terwijl ik met mijn vingers over Louis’ handpalm trippelde.

Louis William Tomlinson
    Ik wilde hem net vertellen wat er was. Dat zou de kijk op deze opgesloten situatie opeens veranderen en Zou ik waarschijnlijk aan de ene kant van de lift staan en Harry in de andere. Gelukkig begon Harry ook over de paaseieren. "Ik denk dat we daar een uur gezeten hebben ja." Grinnikte ik en keek weer via de spiegel naar Harry. "We zitten wel vaak opgesloten hè." Concludeerde ik.

Harry Edward Styles.

Ik wist wel dat Louis niet verderging op mijn vraag, wat dus zou betekenen dat het negatieve gevolgen ging hebben als ik verder zou vragen. Ik liet mijn nieuwsgierigheid varen en slaakte een zachte zucht. "Een uur?" vroeg ik zacht, niet bepaald geïnteresseerd meer. Ik was nu aan het bakkeleien over wat Louis van me zou denken op dit moment. Dat ik een of andere eikel was die zijn beste vriend liet vallen terwijl hij alles voor me over had? Ja, dat kwam dicht bij mij in de buurt...
    Ik knikte voor zover dat ging en staarde voor me uit, bijtend op mijn lip. Ik wist niet zeker wat ik moest zeggen, dus zei ik maar niets.

(Sorry, de volgende les begint. ;s)