• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Ollivander

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Glucio

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Ollivander

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.




    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 19:28 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Peter Pippeling

    Lily knikt instemmend, als ik mijn vraag heb gesteld antwoordt ze: 'Ja, maar nog lang niet goed genoeg. Bezweringen gaat wel lukken denk, aangezien ik daar nooit moeite mee heb gehad en toverdranken is ook niet zo'n probleem, maar ik vrees een beetje voor verweer tegen de zwarte kunsten. Ik wil dat namelijk echt goed doen, maar ik vraag mij af of dat wel gaat lukken. Eigenlijk zou ik met iemand moeten oefenen...' Ik kijk haar bedenkelijk aan. Gaffel en Sluipvoet waren goed in Verweer tegen de zwarte kunsten, maar als ik dat zou zeggen, zouden we dan niet weer op dat onderwerp uitkomen? Ik haal onmerkbaar mijn schouders op en zeg dan. 'James en Sirius zijn daar best goed in.' Ik slik en zucht dan. 'Ik moet echt nog zoveel doen. Het enige wat ik een beetje begrijp is transfiguratie en Kruidekunde. De rest snap ik geen bal van.' Dat transfiguratie was vanwege het feit dat ik een faunaat was. Kruidekunde snapte ik eigenlijk ook niet, maar ik wou niet dom overkomen. Ik leun tegen de muur aan en kijk haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Het is hier pittig stil...)

    Lily Evers

    'James en Sirius zijn daar best goed in. Ik moet echt nog zoveel doen. Het enige wat ik een beetje begrijp is transfiguratie en Kruidekunde. De rest snap ik geen bal van.' Ik keek even op naar Peter en dacht na. Hoe zou het overkomen als ik James om hulp vroeg... oké, beter deed ik dat maar niet. Ik was er trouwens nog steeds niet over uit of ik die "date" moest afzeggen. Vooral niet nu Peter had gezegd dat James mij echt leuk vond. Snel probeerde ik er gewoon even niet meer aan te denken.
    'Nou, misschien kan je anders ook sommige leraren om extra hulp vragen nu, het is toch kerstvakantie en ik weet zeker dat professor Banning je graag zou helpen. Als je er nog iets aan wilde doen...' Ik grinnikte even. 'Aangezien alleen Lupos er meestal wat aan lijkt te doen van jullie vier.'

    (beetje inspiloos)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 16:27 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Ja inderdaad;( ik reageer vanavond. Ben nu bezig met huiswerk;()


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Peter Pippeling

    Het blijft even stil en ze lijkt na te denken. Waar zou ze over denken? 'Nou, misschien kan je anders ook sommige leraren om extra hulp vragen nu, het is toch kerstvakantie en ik weet zeker dat professor Banning je graag zou helpen. Als je er nog iets aan wilde doen...' Ze grinnikt even. 'Aangezien alleen Lupos er meestal wat aan lijkt te doen van jullie vier.' Ik grijns. 'Tja, als Gaffel en Sluipvoet het een keer doorlezen kennen ze het, en ik... Ik ben gewoon lui.' Ik grinnik. Ik kijk even naar buiten. Sneeuw... Het enige wat is zie is sneeuw... Ik hou van sneeuw. Ik grijns even en kijk Lily weer aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    |Crap, I'm sorry. Mijn ouders willen naar een film kijken die ik ook wil zien. :/ Vind je het heel erg als ik morgen pas reageer? |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    |Crap, I'm sorry. Mijn ouders willen naar een film kijken die ik ook wil zien. :/ Vind je het heel erg als ik morgen pas reageer? |

    (Neehoor, ik ga nu toch slapen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ bump]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Wie wilt Sev tegenkomen ?}


    Credendo Vides

    [ Je kan hem naar Lily en Peter sturen}


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    James Potter

    Sirius ogen werden groot 'Je- wat? En dat moet je mij niet vertellen of zo? Ik ben dus wel je beste vriend hé! Ik zou het jou ook vertellen mochten Mary en ik weer uitgaan!' Ik praat gewoon verder. 'En dat zegt meneer zo doodserieus!" roept Sirius uit. "Je weet toch wel dat je geschorst kunnen worden wanneer Secretus dit aan Perkamentus verteld! Hoe stom ik school ook vind en hoe graag ik grappen uithaal," gaat hij verder. "Ik. Wil. Niet. Geschorst. Worden. Want dat betekend dat ik terug naar huis moet en je wéét dat ik niet terug naar huis wil, daarom blijf ik bij jou. James! Luisterde je wel?!' Ik knik. 'Ja!' Ik slik, mijn beste vriend had uitleg nodig. Ik had geen zin om ruzie te krijgen. 'Ten eerste: ik vroeg Lily toennet buiten. Dus ik had het je nog niet kunnen vertellen. En we kunnen Secretus geheugen altijd wissen en als we geschorst worden zeg ik gewoon tegen mijn moeder dat ik een grote zwarte hond heb geadopteerd. Als ze het niet geloofd... Dan... Maar zover komt het niet! Zodra we Secretus tegen komen wissen we zijn geheugen en weet hij er niks meer van. Dat beloof ik.' Zeg ik, loop naar hem toe en geef hem een vriendschappelijke knuffel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Vandaag is Lily jarig!! <3)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (I know! Happy birthday Lily! We will always love you <3
    Mare, als de anderen nou eens gaan reageren kan er weer wat leven komen, want ik ben echt inspiloos voor het gesprek tussen Peter en Lily en als er wat gebeurd, krijg ik miss weer inspiratie ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    ( ja inderdaad:')zou ik gewoon een nieuw rollentopic openen, ze hebben eigenlijk meer dan genoeg kansen gehad)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Sorry, ik heb het heel druk gehad, maar ik ben er weer! What happened?}


    Tijd voor koffie.

    (Helemaal niks): )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!