• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    O sorry, ik moet even wat doen voor mijn kamer >_> ik reageer zo snel als ik kan


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kzal ik dan reageren]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Als ze op jou lijkt wel ja." grijnsde ik speels. Ik keek haar grijnzend aan, zodat ze zag dat het als grap bedoeld was, maar ik hield me al klaar voor een stomp of slag tegen mijn schouder of achterhoofd.

    Braxlin
    Na een tijdje leek het me nu wel genoeg. Tommie zou nu wat onvoorzichtig kunnen worden en niet opletten en Utah zou ook al moe beginnen worden. Op zo'n momenten gebeurden het makkelijkst ongelukjes, dus riep ik maar dat hij mocht ophouden.
    "Ok, ga maar naar draf en stap en kom dan maar bij mij." riep ik naar Tommie. "En begin jij ook maar al te stappen. In rondjes rond mij, zoals Tommie begonnen is." zei ik toen tegen Jaz.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik word wakker en glimlach. Ik ga naar beneden en zet thee. Ik beginnen met boterhammen te maken en fruit.
    Dingen die ze kan eten en drinken zonder misselijk te worden.

    Alexi
    Ik geef hem een tik tegen zijn achterhoofd en kijk hem nepverontwaardigd aan.
    'Zie je, je papa is gemeen tegen mij' zeg ik zielig tegen Mayra.

    Joshua
    Jasmine begint nu en Tommie kruipt van het paard. Hij rent naar mij toe en ik til hem over de omheining.
    Ik zie één van die staljongens het paard gaan halen en zet Tommie op de boord zodat ze alles goed kan zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte.
    "Kijk Tyler, de vrouwen beginnen hier al een kamp te vormen. Wij twee zullen heel sterk moeten staan om dit te overleven." begon ik grijnzend.

    Braxlin
    "Ok, als je klaar bent mag je haar laten aangalopperen. Ze galoppeert best langzaam, dus je kan rustig wennen. Je zal wel zien, het wordt leuk." zei ik tegen Jaz.
    Ik riep Bram nog achterna, terwijl die Utah wegbracht.
    "Begin Prince al maar op te zadelen."
    Ik hoorde hem tot hier kreunen en grijnsde. "Sam helpt je wel." riep ik hem grijnzend achterna. Zijn hulp zou hij nodig hebben.
    "Ja, begin maar Jasmine." zei ik nu, terwijl ik me weer naar haar draaide. "En in een cirkel om me heen, om te beginnen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Maar ik heb geheime wapens en jij niet.' zeg ik met een wenkbrauwwiebel.
    Ik kijk even naar Mayra en ze glimlacht breed.

    Jasmine
    Ik doe hetzelfde als Tommie daarnet en zie hem en Joshua aan de rand staan.
    Ik geniet iets en spits mijn oren voor de volgende instructies.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word wakker na wat voor mij als een eeuwigheid slapen aanvoelt, misschien heb ik ook wel zo lang geslapen. Als ik slaperig om me heen kijk, zie ik Jake niet. Waar is hij? Ik heb geen zin om uit bed te komen en ik blijf er eigenlijk liever in liggen, maar toch ga ik er maar uit. Het is voor Jake ook niet leuk als ik de hele dag in bed lig. Ik loop de trap af en haal een hand door mijn haar, ik voel me nog wel een beetje misselijk. Ik tref Jake in de keuken en hij is bezig aan het ontbijt.
    'Goedemorgen,' zeg ik dan tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Maar ik heb geheime wapens en jij niet.' zeg ik met een wenkbrauwwiebel.
    Ik kijk even naar Mayra en ze glimlacht breed.

    Jasmine
    Ik doe hetzelfde als Tommie daarnet en zie hem en Joshua aan de rand staan.
    Ik geniet iets en spits mijn oren voor de volgende instructies.

    Axton
    Ik keek haar achterdochtig aan.
    "Hoe bedoel je?" vroeg ik fronsend. "Word jij ook al bang, Tyler?" mompelde ik zacht tegen hem. Hij lachte gewoon. Ok, niet bang dus...

    Braxlin
    "Ok, begin maar weer op de hoefslag, langs de buitenkant dus, te galopperen." riep ik glimlachend en hield haar ondertussen goed in de gaten.
    Volgens mij zou ze niet gaan vallen of zo, aangezien het bijna onmogelijk was te vallen op Belle Vue of Utah, maar ik bleef oplettend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Goedemorgen.' glimlach ik en schenk een kopje thee in. 'Alsjeblief een non-misselijkheid ontbijt.' glimlach ik.
    Ik kijk haar aan en ga verder.

    Alexi
    'Nou het is niet echt bedoelt voor Tyler enkel voor jouw.' zeg ik grinnikend.
    Ik zet Mayra op de grond en ze kruipt naar Tyler toe.

    Jasmine
    Het lijkt me zonder problemen en ik kijk even trots naar Joshua. Ik vind het altijd leuk om te tonen hoe goed ik iets kan aan Joshua.
    Gewoon omdat het mijn grote broer is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek even naar Mayra die op ons afgekropen kwam en nam haar op om haar ook op mijn schoot te zetten. Ze zat met haar rug tegen mijn buik en Tyler keek ons beiden recht aan.
    "Ok, nu ben ik bang..." mompelde ik zacht.

    Braxlin
    Ik glimlachte en klapte in mijn handen.
    "Goed, echt goed. Ik zit hier met twee natuurtalentjes volgens mij!" riep ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik. 'Van hen of van mij?' zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.
    Ik drink nog wat van mijn biertje.

    Joshua
    'Natuurlijk, ze hebben het van mij, dat kan niet anders met zo'n broer.' zeg ik grappend.
    Nee ik zou nooit van mijn leven op een paard zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar het eten wat Jake heeft klaargemaakt en ik stel vast dat ik hier inderdaad niet misselijk of eigenlijk misselijker van worden. 'Dank je wel, schat,' zeg ik en ik ga zitten aan tafel. Ik pak het kopje thee tussen mijn handen en warm ze op die manier op. 'Ga jij ook ontbijten?' vraag ik aan hem en kijk hem eventjes aan. Ik pak dan een beetje fruit en begin ervan te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik eet straks wel, ben nog maar net wakker.' glimlach ik en ga aan de tafel zitten. Ik leun iets achterover.
    'En dan kruip jij terug in je bed.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik grinnik. 'Van hen of van mij?' zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.
    Ik drink nog wat van mijn biertje.

    Joshua
    'Natuurlijk, ze hebben het van mij, dat kan niet anders met zo'n broer.' zeg ik grappend.
    Nee ik zou nooit van mijn leven op een paard zitten.

    Axton
    "Van jou, natuurlijk!" grijnsde ik.
    "Wat is jouw geheim wapen?" vroeg ik en keek haar eens lief aan. Tyler en Mayra waren een beetje naar elkaar aan het brabbelen en ik liet ze rustig doen.

    Braxlin
    Ik grinnikte.
    "Ok, als je wilt mag je al stoppen, maar je mag ook nog zo'n 2 minuutjes verder doen." riep ik naar Jaz. Ik zou haar ook niet te lang laten galopperen. Ik wou geen ongelukken.
    Hopelijk maakte ik geen ongelukken straks met Prince. Ik hoorde een paar harde bonken uit de stallen. Ik keek Josh geruststellend aan.
    "Das niks, das Prince maar." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach 'Eén ervan? Ik heb er een paar. Mijn "geweldige" lichaam is er één van.' grinnik ik en druk een kusje op zijn lippen.
    Ik streel even over zijn wang en druk nog een kusje op zijn lippen en trek me dan terug.

    Joshua
    'En daar ga jij op?' mijn blik word nog ongeruster.
    Ik kijk even naar Jasmine die na 2 minuten eraf gaat. 'Serieus Braxlin?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'