• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Zolang je maar wacht met die middelvinger en woorden als... je weet wel, vind ik het goed.' grinnik ik en zucht.
    Ik moet dringend nog eens op facebook, het is letterlijk maanden geleden, voor hetzelfde geld is er iemand dood.

    Tommie
    Ik knik en steek mijn tong iets uit terwijl ik doe wat ze zegt.
    Ik voel me iets nerveus... wat als ik het mis doe?

    Axton
    Ik grinnikte.
    "Je hebt het gehoord, he, Tyler. Ik mag niet meteen een badboy van je maken van mama." Ik zette hem weer op mijn buik en hij begon opnieuw op zijn blote huid te slaan. Ik vond er best een goede beat in zitten en begon te beatboxen. Even keek Tyler me verwonderd aan, maar toen begon hij weer te murmelen en sloeg verder op mijn buik.

    Braxlin
    "Je doet het geweldig Tommie. Kijk eens aan. Je bent al een volle 2 minuten aan het galopperen." riep ik glimlachend.
    "Zit het niet goed? Het lijkt of je bijna niets moet doen eh?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Slaap maar, pretty.' glimlach ik en trek haar iets dichter tegen me aan, me haar hoofd op mijn borstkas.
    Ik streel zachtjes over haar rug en dim de lichten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Rapper in wording.' mompel ik 'Of drummer kan ook.' Ik til Mayra op en zet haar op mijn zij.
    'Wil jij ook iets drinken Ax?' vraag ik Axton.

    Tommie
    Er komt nu een trotse glimlach op mijn gezich. 'Joshiii moet dit zien!' zeg ik.
    Het lukt!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij noemt me pretty en in mijn hoofd denk ik erachter aan slutty. Hij trekt me dichter tegen zich aan en ik kan nu naar zijn hart luisteren. Soms vind ik dat prettig, soms niet. Nu boeit het me niet zoveel, aangezien ik snel in slaap zal vallen.
    'Weltrusten, Jake,' fluister ik en ik sluit mijn ogen.
    Mijn ademhaling gaat al snel rustig en in een minuut of twee slaap ik al. Ja, ik was echt vermoeid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ja, een biertje graag." glimlachte ik. "En volgens mij wordt hij rapper/zanger en drummer." grijnsde ik.
    Ik ging weer wat beatboxen en maakte zo'n geluidje waardoor mijn borstkas trilde. Tyler zijn oogjes werden weer groter toen hij het getril onder zijn handjes voelde en hij slaakte een kreetje.
    Hij keek me verwonderd aan en ik schoot in de lach door zijn schattige gezichtje.

    Braxlin
    "Ok, blijf je wel goed concentreren, dan roep ik hem ondertussen." glimlachte ik.
    Ik draaide me om in de richting van Joshua, maar bleef Tommie in mijn ooghoeken in de gaten houden.
    "Josh! Kijk eens hoe geweldig jouw kleine broertje het doet!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik voel haar rustige ademhaling en wrijf over haar rug zachtjes. Misschien is het beter als ze morgen in haar bed blijft liggen, Katherine kan dan even op haar letten en ik kan naar die afspraak gaan. Nate zal er spijt van hebben, dat is zeker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    *le slaapt*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'En wat word jij?' glimlach ik tegen Mayra. 'Een danseresje?' Ik pak 2 biertjes uit de frigo met mijn ene hand en sluit hem dan weer met mijn elleboog. Ik kan met moeite een lepel mee grissen. Ik zet Mayra weer terug in de zetel en zet mijn hand rond de hals van de eerste fles. Ik zet de onderkant van de lepel net iets onder het dopje en zet er dan kracht onder waardoor het eraf gaat. Ik leg het dopje hoog genoeg zodat ze er niet aankunnen - om ongelukken te voorkomen- en geef het flesje aan Axton. Ik doe dan hetzelfde bij mijn flesje.

    Joshua
    Ik hoor Braxlin roepen en sta recht. ik loop naar de piste en zie Tommie trots op een paard zitten.
    'Goed zo Tommie! Je doet het geweldig! Wow.' glimlach ik waardoor zijn glimlach nog iets breder word.

    Jake
    Ik val na een tijdje ook in slaap.


    [Je weet die foto van Kate he? Kom net teweten dat dat hetzelfde meisje is dat wendy is in de film van peter pan van 2003]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Echt? Zo awesome :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik ging rechtop zitten en zette Tyler op mijn schoot, daarna nam ik het biertje aan.
    "Thanx." glimlachte ik en dronk wat van het biertje. Hmm, verfrissend....

    Braxlin
    Ik glimlachte, omdat Tommie zo trots straalde als wat.
    "Je mag stoppen wanneer je zin hebt, of niet meer kan." riep ik toen. Hij mocht nog even doorgaan als hij wou. Utah kon het sowieso wel even aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Mayra probeert mijn flesje af te pakken en ik grinnik. 'Sorry meisje, maar deze is voor mama. Je zal er nog wel genoeg van drinken als je ouder bent. Soms iets te veel.' Ik drink wat en zet het op het tafeltje.

    Joshua
    Ik houd Tommie in de gaten en hij blijft er op zitten. Ik voel me er niet helemaal door op mijn gemak maar vertrouw Braxlin daarin wel. Ik vind het iets te onveilig voor hen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wanneer laten we ze wakker worden? :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nu? of niet?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dat is prima hoor :3 Moet ik of jij beginnen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [doe jij maar xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'