• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij tv heeft gekeken en ik knik dan met een glimlach. Ik eet niet zo snel en al helemaal niet veel, want ik ben namelijk bang dat het er straks allemaal weer uitkomt.
    'Is het goed als ik niet te laat ga slapen, straks?' vraag ik dan aan Jake en kijk hem even aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik begin gewoon verder mee te zingen en speel wat met Mayra ondertussen.
    Tyler is ook al naar ons toegekropen.

    Jasmine
    Ik laat de teugels lang en kijk haar aan. 'Braxlin? wil jij niet paardrijden?' vraag ik haar.
    Ik aai zachtjes over Belle's hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik kijk haar aan en knik glimlachend. 'Ik ga denk ik ook vroeger gaan slapen.' zeg ik zachtjes.
    Ik ga het nodig hebben denk ik als ik met Nate afspreek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik dan ook. 'Ik denk wel dat Katherine de nacht door slaapt.' Ik haal een hand door mijn haar en neem weer een klein hapje van de pizza. Ik voel me misselijk, maar ik vind het niet leuk voor Jake als ik nu al stop met eten. Toch ben ik na deze pizza punt al klaar, want ik kan gewoon niet meer naar binnen krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Niet veel honger?' vraag ik haar als ze niet meer eet en doe dan de pizza weg. Ik heb wel wat meer gegeten.
    Ik pak haar hand vast. 'Laten we dan maar gaan slapen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd en Jake gooit de pizza weg. Ik voel me misselijk en weet dat ik straks moet overgeven, maar ik hoop dat Jake dan al slaapt. Jake pakt mijn hand vast en ik sta op. 'Ja, is goed, ik ben toe aan slapen,' zeg ik met een kleine glimlach. Ik loop met Jake naar boven en daar laat ik zijn hand los. Ik pak een pyjama uit mijn kast en doe de badjas die ik nog aan had, uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga mijn tanden nog snel gaan poetsen voor de pizzalucht en kleed me dan uit.
    Ik ga naar de slaapkamer en kruip in bed. 'Of wil je liever dat ik in de zetel slaap?' vraag ik haar.
    Misschien slaapt ze nu even alleen. Ik zou het verstaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik volg maar Jake's voorbeeld en poets ook even mijn tanden. Dan ga ik in bed liggen en Jake volgt me al snel. 'Nee, je kan er gewoon bij blijven liggen. Als er iemand in de zetel zou moeten slapen, dan ben ik dat.' Ik probeer het misselijke gevoel tegen te gaan. Fuck hell. Ik spring dan ineens overeind en ren richting het toilet, voor zover dat gaat. Gelukkig haal ik die en ik ga dan op mijn knieën ervoor zitten. Ik geef over en voel de pizza er weer uit gaan, zo smerig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Plots rent ze weg en ik ga haar achterna. Ik hou haar haren uit haar gezicht en kniel naast haar. Ik wrijf zachtjes over haar rug en wacht tot ze klaar is. Ik kijk haar iets bezorgd aan. Waarom zei ze niet dat ze misselijk was?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn lichaam voelt langzaam aan leger en leger en ik ben blij dat Jake mijn haren beet houdt. Zijn hand wrijft over mijn rug, die pijn begint te doen van het overgeven. Na een paar minuten ben ik er pas zeker van dat ik niet meer over zal geven. Ik veeg mijn mond af en sluit even mijn ogen om weer op adem te komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik begin gewoon verder mee te zingen en speel wat met Mayra ondertussen.
    Tyler is ook al naar ons toegekropen.

    Jasmine
    Ik laat de teugels lang en kijk haar aan. 'Braxlin? wil jij niet paardrijden?' vraag ik haar.
    Ik aai zachtjes over Belle's hals.

    Axton
    Ik glimlachte en ging naast Alexi op de grond liggen.
    Met een kleine zucht legde ik mijn armen onder mijn hoofd en sloot mijn ogen.

    Braxlin
    "Ja, maar straks. Ik moet op Prince rijden en dat is veel te gevaarlijk als jullie ook in de piste staan." legde ik glimlachend uit.
    "Ok, Tommie jij mag beginnen." hoe langer je moest wachten hoe zenuwachtiger je werd en aangezien het nog niet super ging bij hem, deden we dat dus beter niet.
    "Kom maar hier naast me staan Jaz en begin al maar een cirkel te rijden om ons heen, Tommie."
    Ik wachtte tot Jasmine naast me stond en keek toen naar Tommie.
    "Ok, je zal zien dat het net is of je kont aan het zadel kleeft. Geen zogen dus, galopperen met Utah is zo simpel als in een zetel zitten. Het enige wat je moet doen is een beetje achteruit leunen. Ga maar in draf." ik klakte eens met mijn tong en Utah reageerde al. Deze twee waren daar perfect op getraind. Superhandig als je les moest geven. "Ok, ik ga haar nu laten aangalopperen. Blijf cirkeltjes rond ons draaien ok? Als je bang bent, hou je je zadel met 1 hand vast, maar dat is zelfs niet nodig op Utah."
    Ik maakte een kiss-geluidje en Utah begon heel rustig te galopperen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Chad
    Ik voelde dat haar gezicht heel warm was, toen ze het tegen de huid in mijn hals drukte.
    Ik besloot er niets van te zeggen. Volgens mij was dat gewoon iets wat vriendjes deden. Zich laten plagen, maar niet terug plagen.
    Of, tja, niet evenveel... en niet op dezelfde manier...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 15:44 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik als Tyler over hem heen kruipt.
    Ik strijk zachtjes over Mayra's hoofdje. 'Je bent al een flinke meid.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik opende mijn ogen toen ik wat voelde en grijnsde omdat ik Tyler zag.
    "Hé, kleintje." grinnikte ik. Ik nam hem vast en zette hem wat beter op mijn buik. Hij begon heel schattig te brabbelen en sloeg met zijn handjes op mijn blote buik. Ik had namelijk nog steeds enkel mijn supermanboxer aan.
    Hij leek het geluidje dat dat maakte wel leuk te vinden, want hij kirde even en brabbelde weer wat, terwijl hij weer op mijn buik begon te slaan. Gelukkig deed het totaal geen pijn, dus ik lachte alleen maar met zijn schattige gemurmel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik grinnik als ik hen bezig zie. Ik pak Mayra's handjes vast en laat haar staan. 'Kijk je staat.' glimlach ik.
    Ik ben wel blij dat ze zelf nog niet kan staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'