• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als ik beneden kom, komt Jake net binnen met een pizza. Ik glimlach, maar voel me misselijk worden bij de geur. Gewoon doorzetten, Leslie. 'De pizza is er,' zeg ik dan met een glimlachje. Ik denk dat Katherine wel de nacht doorslaapt, ze zag er erg moe uit namelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik nestel me tegen hem aan. 'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes.
    'En ik zou niet zonder je kunnen, je maakt me gelukkig.' ik glimlach even bij mijn eigen woorden.

    Jasmine
    Ik pak de roskam aan en begin voorzichtig. Ik probeer stiekem gewoon eens met mijn vrije hand haar manen aan te raken maar ik kan er niet aan. Ik pruil even en ga dan weer verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte.
    "Ik hou ook van jou. Jij bent mijn alles. Geluk begon ik pas te kennen, vanaf ik jou zag." Ik drukte mijn lippen op de hare en glimlachte weer.

    Braxlin
    Belle Vue bleef doodstil in de stal staan, terwijl we haar aan het borstelen waren.
    Daarvoor waren Belle Vue en Utah de beste. Zij bleven doodstil staan en reden ook rustig en gemakkelijk.
    Toen we klaar waren met het kammen, ging ik het zadel halen en zadelde haar op.
    "Ziezo." glimlachte ik. "Neem jij haar mee naar buiten? Ze is heel braaf en zou je zelf volgen zonder dat je de teugels vasthoudt, maar dat moet je misschien toch doen." glimlachte ik. "Hier, neem ze al vast, ik ga ff bij Tommie kijken."
    Ik ging naar Tommie en zag dat hij ook helemaal klaar is.
    "Loop je erbij, terwijl hij haar naar buiten brengt en help je hem dan opstijgen?" vroeg ik glimlachend aan Sam.
    Die knikte en gaf Tommie de teugels.
    Ik liep terug naar Jaz. "Ok, volg me maar."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en kus hem zachtjes terug.
    Ik sta dan recht na een tijdje. Ik pak mijn kleren en kleed me terug aan. 'Ik ga even bij de kinderen.' glimlach ik en loop naar de kinderkamer.
    Ze spelen nog steeds.

    Jasmine
    Ik neem de teugels over en leid Belle naar buiten. 'Braaf paardje.' glimlach ik.
    'Mag ik nu op haar?' vraag ik Braxlin en kijk haar aan. Ik spring bijna van ongeduld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Als ik beneden kom, komt Jake net binnen met een pizza. Ik glimlach, maar voel me misselijk worden bij de geur. Gewoon doorzetten, Leslie. 'De pizza is er,' zeg ik dan met een glimlachje. Ik denk dat Katherine wel de nacht doorslaapt, ze zag er erg moe uit namelijk.


    Jake?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zet de pizza aan de kant. 'Voel je je beter?' vraag ik haar en neem haar in me op.
    Ze ziet er oke uit maar ik weet het niet zeker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake neemt me helemaal in zich op en ik glimlach gewoon een beetje naar hem. 'Ik ben oké, Jake, laten we de pizza gaan eten,' zeg ik. Ik pak zijn hand en trek hem even naar me toe voor een kus. Dan ga ik zitten aan de tafel en doe de pizzadoos open. Ik kan mezelf inhouden om niet te gaan kokhalzen, wat een verschrikkelijke lucht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik neem een pizzapunt en eet er een stukje van. Nooit beseft hoeveel honger ik heb.
    Ik kijk haar aan.

    [wat is er met Les?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knikte glimlachend en trok na een tijd gewoon mijn boxer weer aan.
    Ik liep naar de woonkamer en plofte in de zetel om nog wat tv te kijken.

    Braxlin
    We stonden nu in de piste en ik liet Belle Vue stilstaan.
    "Ja, hoor." glimlachte ik.
    Ik nam haar onder haar armen. "1, 2, 3 en hop!" Ik glimlachte toen ze erop zat.
    "Begin maar rustig rond te stappen." glimlachte ik.
    Ik keek toe hoe Tommie door Sam op Utah werd getild.
    "Ok, bedankt, Sam! Doe je nog even de poort toe, als je naar buiten gaat?" riep ik glimlachend.
    "Ok!" riep hij terug en deed wat ik vroeg.
    "Sluit maar achter Jaz aan, Tommie." riep ik glimlachend en zwaaide even naar Josh.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ze is misselijk en ze denkt door emoties en wat er gebeurt is :3]

    Leslie Day
    Jake neemt als eerste een punt en begint er dan van te eten. Hij kijkt me dan aan en ik pak ook gewoon een pizzapunt, maar voordat ik begin te eten sta ik op. 'Eerst even wat drinken pakken, wil je water? Ik wel,' zeg ik en loop naar de kast om een glas te pakken. Ik sta heel onhandig met de pizzapunt in mijn hand en ik leg die even op het aanrecht neer. Ik vul het glas en drink ervan. Ik heb een dorst, maar die is gelukkig snel gelest. Ik loop dan weer terug met de punt en neem er een hapje van.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik blijf wat bij de kindjes zitten en grinnik. Ik haal ze uit het parkje en zet ze op mijn heup. Ik loop naar de living en zet ze neer. 'Ik vond het sneu dat ze de hele tijd alleen in dat parkje moesten zitten.' zeg ik verontschuldigend en kijk hoe ze rondkruipen.

    Jasmine
    Ik doe mooi wat Braxlin zei en begin rond te stappen met Belle Vue,
    Tommie komt achter me aan en hij volgt me iets moeizaam maar het lukt hem wel.

    Jake
    Ik trek een wenkbrauw op. Oke.
    Ik eet verder en kijk af en toe naar haar.

    [en wat is er echt of is ze gewoon misselijk omdat je zei "ze denkt"]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt een wenkbrauw op, maar ik doe alsof ik het niet zie. Ik eet verder van de pizza en er valt even een ongemakkelijke stilte. Ik haat het als ik mezelf hoor kauwen. 'Wat heb je gedaan toen ik in bad zat?' Vraag ik daarom maar. Ik eet weer verder en probeer gewoon niet te proeven, maar gewoon te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte en knikte. Snel liet ik hekjes verschijnen naar de deuren richting de hal, de keuken en de trap.
    "Zo, en nu zitten wij mee in een uitvergrote versie van hun park." grijnsde ik.

    Braxlin
    Ik lette even op hun houding.
    "Jaz, hielen naar benden! Tommie, schouders recht!"
    Ok, nu zitten ze vast goed genoeg.
    "Ga maar over naar een rustige draf." glimlachte ik dan.Stap moest wel lukken en draf ook wel, aangezien ze al konden galopperen. Ze moesten alleen wat wennen aan het ritme van grote paarden, dat lag wat trager dan bij pony's en volgens mij waren ze eerder gewend met pony's te rijden. Gelukkig had ik hun ook nog een toc laten opzetten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Tv kijken, ik wist niet echt wat te doen.' glimlach ik en pak mijn volgende pizzapunt.
    Ik probeer er zoveel mogelijk op te kauwen.

    Alexi
    'Maar het is wel gezelliger.' glimlach ik en ga op de grond zitten.
    'Mayra?' glimlach ik en ze komt naar me afgekropen. Ik zet haar dan op mijn schoot.

    Jasmine
    Ik laat direct mijn hielen naar beneden zakken en ik zie uit mijn ooghoeken Tommie rechter zitten.
    Dan zegt ze dat we in draf mogen gaan en ik spoor Belle vue aan voor over te schakelen naar draf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte en knikte. "Veel gezelliger."
    Ik zette het op een programma met kindermuziek. Zoals k3 en mega mindy.

    Braxlin
    Ik bleef in het midden van de piste staan, zodat ik er steeds bij zou zijn als er iets gebeurde. Ok, Belle Vue en Utah zijn de braafste paarden ooit, maar er was altijd wel kans dat ze zouden vallen.
    Na een tijd vol simpele oefeningen van diagonalen en volte's, liet ik ze weer even stappen.
    "Laat de teugels maar even lang, zo kunnen de paarden even rusten. Straks mogen jullie dan één per één galopperen." legde ik glimlachend uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”