• Vijf jongeren [2 jongens en 3 meisjes] dansen hun hele leven al. Sinds 5 jaar geleden zijn ze samen een dansgroep, onder leiding van hun docent.
    Drie weken geleden is een van de leden vermoordt. De dader is bekend, niet gevat. Vooral uit op het leven van de anderen.
    Ze leven naar elkaar toe en hebben last van het enorme verdriet dat op hun schouders rust. De docent probeert hen erdoor te helpen, wat moeilijker lijkt dat gedacht.
    Wat als de dader van de moord op de dag van de jaarlijkse voorstelling andere plannen heeft dan een gezellige show?
    Valt de groep uiteen of houden de noten van hun lied hen bij elkaar?


    Rollen:

    Meisjes:
    - # Elizabeth 'Ellie' Esmée O'Pry ~ Souvenir
    - # Calliope ‘Callie’ McDroozy ~ Glucio


    Jongens:
    - # Jonathan Hojem McBright ~ Sinistra
    - # Daniel Cameron Vartanian ~ Shooter


    Docent:
    - # Milenka Popova ~ Sylvesti

    Slachtoffer:
    - # Maia O'Pry ~ Anguish


    Moordenaar:
    - # Valerio Javier Middleton ~ Sinistra

    Regels:
    # Minimum 4 regels.
    Er wordt oop gelet op extra enters!Meer mag natuurlijk!
    # 16+ mag.
    Daaronder wordt alles verstaan. Hou het wel netjes.
    # Géén eendags rpg.
    Je hoeft niet ervaren te zijn. Doe toch je best.
    # Sluit niemand uit etc.
    Praat met meerdere personen!
    # LET OP SPELLING EN ANDER DINGEN.
    Leestekens, woorden en andere.
    # Eén personage per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:20 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Oké, heel fijn al die verwijten. Ik vraag mij af of ik er op deze manier nog wel zin in heb)


    Happy Birthday my Potter!

    || Ik verwijt helemaal niemand iets. Ik vind het niet fijn als iemand zich bemoeit met wat míjn personage in de RPG doet, hij heeft z'n eigen leven en z'n eigen gedachtengang en als dat continu gecontroleerd wordt dan kan ik dus helemaal niets meer. Maar ga maar lekker doen met de romance, I don't care, Daniel is weg en ik zie wel wanneer hij terugkomt. ||


    Shooter schreef:
    || Ja het is ook niet leuk als je wordt aangesproken op iets dat je in een post heb geschreven, mensen kunnen in het echte leven ook dingen interpreteren hoor? - Maar als je lekker blij en verliefd door wil gaan, go ahead, aangezien jullie dat toch al vanaf de avond dat Maia werd neergestoken gepland hebben ;] ||


    (Wel, dit interpreteer ik als verwijten, sws de laatste. Ik heb helemaal niets gepland, maar als iemand zo aardig is om zijn of haar personage in te zetten om met mij te RPGen, als iedereen vrolijk bezig is en ik dus al een tijd niks te doen heb, waardeer ik dat. Dan ga ik niet opeens die persoon laten zitten, als die al aan het spelen is dat dat personage verliefd is op mijn personage. Niks gepland dus. Bovendien kunnen moeilijk alle personages de hele tijd niet vrolijk, gefrustreerd, gebroken, etc. zijn. Afwisseling leek mij wel leuk, maar blijkbaar is dat dus ook fout.)


    Happy Birthday my Potter!

    [Echt mensen, rustig... Ik wil geen verwijten gaan maken maar als ik dat zou doen... Echt dit was mijn enige RPG waar ik nog echt iets aan wilde doen, maar nu... Dit is echt vreemd. Ik zeg alleen dat ik iets nogal vervelend vind... maar ja ik zal er over ophouden. En nu heb ik dus gewoon geen inspiratie meer, leuk.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    || Ik zeg toch ; laaaaat maaaaar. Daniel is weg dus go ahead. ||


    Glucio schreef:
    (...)

    (Wel, dit interpreteer ik als verwijten, sws de laatste. Ik heb helemaal niets gepland, maar als iemand zo aardig is om zijn of haar personage in te zetten om met mij te RPGen, als iedereen vrolijk bezig is en ik dus al een tijd niks te doen heb, waardeer ik dat. Dan ga ik niet opeens die persoon laten zitten, als die al aan het spelen is dat dat personage verliefd is op mijn personage. Niks gepland dus. Bovendien kunnen moeilijk alle personages de hele tijd niet vrolijk, gefrustreerd, gebroken, etc. zijn. Afwisseling leek mij wel leuk, maar blijkbaar is dat dus ook fout.)


    [totaal mee eens, we hebben echt NIKS, maar dan ook NIKS afgesproken of gepland. Er is wat afgesproken met Valerio en Maia, maar dát lijkt me logisch. Echt, we hebben niéts afgesproken.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Shooter schreef:
    || Ik zeg toch ; laaaaat maaaaar. Daniel is weg dus go ahead. ||


    [nogal een sarcastische/sinsiche laat maar, of hoe je dat ook mag noemen.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ellie O'Pry
    De sterke lucht van medicijnen voelt als een slag in mijn gezicht. Ik heb een uitvlucht nodig. Iets om er heel even onderuit te kunnen. Daniels gelach heeft míj naar beneden gehaald en ik ben met mijn gezicht op de bodem gesmakt. Doelloos wandel ik door gangen, volg trappen naar boven en dwaal een beetje rond. Een ongezonde pak mist zit in mijn hoofd en ik heb geen zin om die eruit te schudden. Ik ga op een stoel zitten en verberg mijn hoofd in mijn handen. Plots kom ik op een idee. Geniaal, gevaarlijk, een uitdaging die me een kick van jewelste zal opleveren. Terwijl ik daar zo zit, observeer ik de deuren, verpleegsters en patiënten. Als ik er lang genoeg gezeten heb, sta ik op en loop naar een verpleegster. 'Excuseer mevrouw,' zeg ik met een stem die met pijn doordrenkt is. 'Ik heb een enorme hoofdpijn, zou ik iets kunnen krijgen alsjeblieft?' De vrouw knikt en kijkt me vol medelijden aan. Wat ze vervolgens doet moet illegaal zijn, maar enkele ogenblikken later geeft ze me een zuigtabletje. Het toeval wil dat ze het volgende moment weggeroepen wordt. Vertwijfeld staar ik naar het doosje pillen dat op haar bureau staat. Ik heb het Daniel al eens zien doen. Toevallig reed ik langs zijn huis, omdat ik naar een vriendin ging. Hij slikte, dronk een slok water en het effect bleek onmiddellijk zijn intrede te maken. Ik sluit mijn ogen. Het is geen zelfmoord, Daniel is toch ook niet dood? Met de mist nog steeds in mijn hoofd, gris ik het doosje weg en ren naar de toiletten. Ik draai de deur op slot en voer de finale van mijn plan uit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    |Mensen serieus, hou op! Allemaal.|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Ellie heeft lef ^-^ Ik maak wel ff een post als ik klaar ben met Grieks leren... Stomme taal :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    (...)

    [nogal een sarcastische/sinsiche laat maar, of hoe je dat ook mag noemen.]


    || Zo was hij ook bedoeld dus het is mooi dat hij zo over komt. Ik heb er namelijk een beetje genoeg van dat je personage hier wordt bestuurd. Geen zin meer in, dus ik zie wel wanneer ik met Daniel reageer. Ik zei; gaan jullie maar door, heb ik geen problemen mee, je ziet Daniel wel weer een keer verschijnen - of niet.
    En btw, die post van Ellie; awesome, nu laat ze zien dat ze lef heeft XD. I like it. ||

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 16:27 ]


    (Oké, ik heb mijn besluit genomen. Aangezien ik hier blijkbaar niks meer kan schrijven wat wel iedereen oké vindt, schrijf ik mij uit. Ik wil geen mensen irriteren, of weet ik veel wat met mijn posts. Voor de mensen die dit vervelend van mij vinden: Het spijt mij heel erg, dit meen ik echt. )


    Happy Birthday my Potter!

    |Niet weg gaan! C'mon! Wacht gewoon even af. Niets overhaast beslissen. Alsjeblieft. Ik heb zo van deze RPG genoten en opeens stopt iedereen ermee? Dit was de reden waarom ik op Q kwam. Om te zien of eender wie gereageerd had, gelijk wie. En nu is dat kapot.|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    || Niemand heeft ooit iets gezegd over jou posts. Voor mij is het grootste probleem dat mijn karakter hier wordt gecontroleerd en gestuurd, en dat ik niet mag schrijven wat ik wil omdat daar direct commentaar over is. Op de posts van de andere heb ik niks op te merken. ||


    |Oké Shooter, als je bedoeld dat SINISTRA daar iets op tegen had zeg dat dan, maar niet dat men gelijk iets tegen jou posts heeft. Als er iemand het recht niet heeft om mee te doen ben ik het wel, maar ik ga niet zielig doen. Ik ben het helemaal eens met Pygmalion, maar als Glucio weg gaat, ben ik ook weg.

    Leuke shock voor Anguish straks...

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 16:40 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel