• Ik ben het echt een beetje kwijt. Een paar weken geleden was ik half bezig om een depressie te krijgen, maar sinds een paar dagen heb ik me gerealiseerd dat ik eigenlijk steeds blijer werd. Ik voelde me beter en vrolijker en had bijna geen buien meer dat ik met niemand wilde praten. Maar nu zijn er vandaag een paar dingen gebeurt die me weer leeg en sad laten voelen. De vorige keer heb ik een paar vriendschappen afgekapt maar nu heeft het eigenlijk meer met familie te maken en mijn familie doet niet aan "praten met elkaar".
    Heeft er iemand tips om me weer vrolijker te maken??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Drugs? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Drugs? :P


    :Y)

    Probeer positief te blijven. Al is het altijd gemakkelijker om naar het slechte te neigen, je komt er beter en groter uit als je positief blijft. Geen halfleeg glas, maar een halfvol glas. Drink er niet uit.


    Searching heavens for another earth

    Je minder aantrekken van anderen of wachten tot je puberteit over gaat.


    Your make-up is terrible

    Taiteilijan schreef:
    Probeer positief te blijven. Al is het altijd gemakkelijker om naar het slechte te neigen, je komt er beter en groter uit als je positief blijft. Geen halfleeg glas, maar een halfvol glas. Drink er niet uit.

    +
    Assassin schreef:
    Je minder aantrekken van anderen of wachten tot je puberteit over gaat.


    Vooral die tweede.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 23:10 ]


    -