• Echt hoor. Ik had maar één les, fotografie. Alleen kon ik door die flutcamera geen foto's opslaan waardoor ik de rest van de tijd uit kon zitten. :((


    Stop existing and start living.

    Geen foto's opslaan? Was je xD kaart soms vol?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 14:13 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh dat is niet zo handig. Ik zit ook mn tijd uit te zitten hier..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DerMeister schreef:
    Geen foto's opslaan? Was je xD kaart soms vol?


    Ik had geen kaart. Geen goede. :(


    Stop existing and start living.

    Blubber schreef:
    (...)

    Ik had geen kaart. Geen goede. :(


    No offence, maar hoe verzin je het om zonder kaart naar een fotografieles te gaan? Dat is gewoon dom, omdat je dan indd weinig of geen foto's kunt opslaan...

    Voortaan dus een goede en/of reserve meenemen. :')

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 14:17 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DerMeister schreef:
    (...)

    No offence, maar hoe verzin je het om zonder kaart naar een fotografieles te gaan? Dat is gewoon dom, omdat je dan indd weinig of geen foto's kunt opslaan...

    Voortaan dus een goede en/of reserve meenemen. :')


    Ik had wel een kaartje, alleen kon ik niet weten dat de mijne te smal was en daardoor in een houdertje moest. En de vorige keer hadden we andere camera's die zonder kaartje een tiental foto's op konden slaan.


    Stop existing and start living.

    Ik had ook maar een les, filosofie, en ik ben wijselijk blijven liggen.

    Ik heb op vrijdag altijd maar 1uur les, dat doe ik dan gewoon op een ander moment zodat ik een lang weekend heb ^^

    Blubber schreef:
    (...)

    Ik had wel een kaartje, alleen kon ik niet weten dat de mijne te smal was en daardoor in een houdertje moest. En de vorige keer hadden we andere camera's die zonder kaartje een tiental foto's op konden slaan.


    Daarom moet je ook altijd eerst je apparatuur e.d. nachecken voor je er gebruik van gaat maken.(nerd)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Qlimax schreef:
    Oh dat is niet zo handig. Ik zit ook mn tijd uit te zitten hier..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ga zo vaak voor 1 of 2 uur niets doen naar school :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet zo handig he


    I love you Irem

    DerMeister schreef:
    (...)

    Daarom moet je ook altijd eerst je apparatuur e.d. nachecken voor je er gebruik van gaat maken.(nerd)


    En jammer genoeg kon dat pas in de les. =')


    Stop existing and start living.