• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Hmm.. Ik vind het wel een leuke naam,' zegt Daniël lachend en ik moet erom glimlachen. 'Gelukkig maar. Anders zou hij een andere krijgen. Ik ben alleen benieuwd waar hij vandaan komt. Maar ja, dat boeit niet zo heel veel geloof ik.' Lizz is in Daniël's armen in slaap gevallen en ik kijk er vertederd naar. 'Jullie zijn heel lief samen, volgens mij kan ze trots zijn op zo'n knappe vader als jij.' Ik grinnik.

    {Ik dacht echt dat ik gereageerd had.. Weet het bijna zeker.. Tsja, dan maar weer overnieuw}

    Daniël
    'Gelukkig maar. Anders zou hij een andere krijgen. Ik ben alleen benieuwd waar hij vandaan komt. Maar ja, dat boeit niet zo veel geloof ik.' Zegt ze, 'Hmm.. Hij was nat en vies toen hij hier kwam dus ik denk dat zijn baasje hem wilde verdrinken.' Zeg ik, dat deden mensen soms, wanneer ze niet van de puppy's af konden komen lieten ze ze verdrinken. En dat is pas zielig. 'Als ze zelf net zo knap word als haar moeder dan heeft ze niets om trots op te zijn.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Ik voel Chad zijn erectie en een kleine grijns siert mijn lippen, hij is er ook opgewonden van geworden. Chad masseert beide mijn borsten en ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder, ik zit een beetje onderuit gezakt.
    De jongen en het meisje doen het nu op z'n hondjes en ik kijk er geil naar, dat is altijd wel een leuk, maar vermoeiend standje.
    Ik schuur dan met mijn kont over Chad's schoot heen om hem wat geiler te krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik kreunde en zag toen weer hoe de jongen en het meisje klaarkwamen. De film stopte en ik nam de laptop en camera meteen op om die onder mijn bed te schuiven. Dat alles zonder Luna van mijn schoot af te halen. Mijn handen gleden onder haar shirt en trokken die meteen uit, haar bh volgde snel.
    Mijn lippen dwaalden over haar schouderbladen en nek, terwijl mijn handen weer haar borsten masseerden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky
    'Hmm.. Hij was nat en vies toen hij hier kwam dus ik denk dat zijn baasje hem wilde verdrinken.' Mijn ogen worden iets groter. 'Maar dat is zo zielig!' Zeg ik dan. Ik kniel weer neer en Boef komt bij me liggen. Ik glimlach en til hem weer op. 'Wie wil dit schatje nou iets aan doen?' Dan zegt Daniël iets wat niet zo... aardig klinkt. 'En bedankt,' mompel ik dan en sla mijn blik neer. Het is niet zo fijn als je vriendje zegt dat hun dochter niets om trots op heeft te zijn als ze later even knap is als mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Wow, wacht.. Wat heeft Daniël fout gezecht? x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Het filmpje is af en Chad ruimt de spullen op. Zijn handen glijden dan onder mijn shirt en die is dan ook al snel uit, net zoals mijn beha. Zijn lippen gaan dan over mijn schouderbladen heen en mijn nek, er trekt daardoor een rilling door me heen. Hij masseert mijn borsten weer en ik kreun zachtjes.
    'Ga door,' fluister ik tegen hem, hij kan dat wel horen. Ondanks dat ik naar voren praat en hij achter me zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    'Als ze zelf net zo knap word als haar moeder dan heeft ze niets om trots op te zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Maar dat bedoelde ik anders..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Het klinkt verkeerd :3 en zo vat Sky het dus op ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik grijnsde en begon haar broek los te knopen. Even ging ik rechtstaan, zodat ik makkelijk haar broek en slip en ook al mijn kleren uit kon trekken, maar toen ging ik weer zitten en trok haar op dezelfde manier als net op mijn schoot.
    Ik drukte een kusje in haar hals, terwijl ik met mijn linkerhand haar borst masseerde en met mijn rechter tussen haar benen streelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jaimes schreef:
    Sky
    'Hmm.. Hij was nat en vies toen hij hier kwam dus ik denk dat zijn baasje hem wilde verdrinken.' Mijn ogen worden iets groter. 'Maar dat is zo zielig!' Zeg ik dan. Ik kniel weer neer en Boef komt bij me liggen. Ik glimlach en til hem weer op. 'Wie wil dit schatje nou iets aan doen?' Dan zegt Daniël iets wat niet zo... aardig klinkt. 'En bedankt,' mompel ik dan en sla mijn blik neer. Het is niet zo fijn als je vriendje zegt dat hun dochter niets om trots op heeft te zijn als ze later even knap is als mij.


    Daniël
    'Maar dat is zo zielig!' Zegt ze en ze knielt neer en tilt Boef op, 'Wie wil dit schatje nou iets aan doen?' Vraagt ze. 'En bedankt' Mompelde ze en sloeg haar blik toen neer, dat kwam er niet uit als het bedoelt was. 'Ik bedoelde dat ze dan zo knap is dat ik daarbij niets ben' Zeg ik dan en kijk naar Lizz die rustig ligt te slapen en dan naar Sky.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Hij begint mijn broek los te knopen en staat dan op, zodat hij mijn broek en slipje uit te trekken. En hij trekt ook heel snel zijn eigen kleren uit. En als hij gaat zitten trekt hij me weer op zijn schoot dat ik met mijn rug naar hem toe zit. Zijn linkerhand streelt over mijn borst en de ander streelt tussen mijn benen. Ik kreun zachtjes, verlangend, en mijn tepels worden hard door zijn streling. Ik kan eigenlijk niet echt iets, doordat hij achter me zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky
    Ik kijk op als Daniël uitlegt wat hij bedoelt en ik knik dan. 'Oke,' zeg ik, wat kan ik anders? Daniël kijkt even van Lizz naar mij en ik draai me dan om en loop naar de woonkamer. Ik ga op de bank zitten en Boef ligt op zijn rug in mijn schoot. Ik streel over zijn buikje en ik glimlach naar het hondje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    Ik begon meteen haar clitje te bewerken, terwijl ik met mijn tong over haar oorlelletje likte.
    Meteen liet ik 2 vingers bij haar naar binnen glijden en bewoog ze in haar.
    Ik concentreerde me op haar eerst nat genoeg maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël
    Ze leek nogsteeds met iets te zitten, maar liep vervolgens naar de woonkamer. Ik legde lizz in haar bedje en liep naar Sky toe en sloeg mijn handen van achter om haar heen, 'Sorry, dat klonk anders dan het bedoelt was geweest' Zeg ik dan en kijk naar Boef die op zijn rug op haar schoot ligt. 'Volgensmij word ik vervangen door boef' Zeg ik dan met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling