• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 16:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Luna Day
    Ik voel Chad's tong bij mijn oor en er trekt een rilling door me heen. Damn. Ik krijg nog eens wat van die jongen. Ik vind het jammer als hij zijn hand weg haalt, maar ook wel gewenst, want anders zou ik me niet kunnen concentreren op mijn demonactiviteit. Het meisje komt met een schreeuw klaar en de jongen niet veel later. Ik wil al opstaan, omdat ik denk dat het klaar is, maar de jongen draait het meisje gewoon om en neemt haar op z'n hondjes. Ik kijk even naar Chad en grijns dan, ik voel namelijk dat hij het warmer heeft gemaakt bij ze.
    Ik breng dan mijn hand naar Chad zijn broek en streel even over zijn kruis om hem te pesten.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Chad
    Ik beet hard op mijn lip om niet te gaan kreunen en probeerde me gewoon op de twee voor me te concentreren.
    Amy greep nu de tafelrand beet als een soort van steun, terwijl ze kreunde van genot. Haar gezicht lag net naar de camera. Ze hadden het niet door, maar ze werkten ons echt goed mee.
    Ik balde mijn vuist om mezelf nog eens tegen te gaan te kreunen, niet dat ze het zouden horen, want ze kwamen nu alweer snel en met veel lawaai tot hun hoogtepunt. De jongen viel op haar neer en hun hijgende lichamen bleven liggen.
    Ik zette de camera uit en nam Luna haar hand vast. Ik flitste ons weg naar mijn kamer.
    "Wil je kijken wat er van het filmpje geworden is, of beginnen we er zo aan?" grijnsde ik daar.

“To live will be an awfully big adventure.”

Ik reageer zo :3

Luna Day
    Ook Chad heeft er nu moeite me om te kreunen en ik grijns naar hem. Dan kijk ik weer naar het tafereel en het is fantastisch om te zien, echt waar. Amy ligt met haar gezicht onze kant op en ze staan in zo'n hoek dat je alles precies goed kan zien. Ik zou bijna de neiging hebben om mezelf te bevredigen als ik niet gewoon een ijzeren uithoudingsvermogen heb. Ze komen dan weer klaar, damn, dat doen ze wel met veel geluid.
    Chad zet dan de camera uit en flitst ons weg. Hij kijkt me dan aan en vraagt wat ik eerst wil. Ik grijns.
    'Hm, laat het filmpje eerst maar zien,' knipoog ik naar hem.

Chad
    Ik neem mijn laptop en verbind de camera ermee.
    Ik ging met de laptop op het bed zitten en trok Luna naast me neer. Ik sloeg mijn arm om haar middel en zette het filmpje aan.
    Het beeld was van heel goeie kwaliteit en je kon echt alles zien.
    Ik trok Luna wat dichter tegen me aan.

LostMagic schreef:
    Jake
    'Heb ik ook, alleen Nate is de rotte appel van de familie.' mompel ik gewoon en drink nog wat van de whisky.
    Ik ga iets meer onderuitgezakt zitten.

Nate
    Ik lach. 'Laten we dan maar eten gaan zoeken.'
    Ik schaats met haar terug naar het loketje waar ik haar van het ijs afhelp.

Nick
    'Heb ik ook, alleen Nate is de rotte appel van de famillie.' Mompelt hij en drink nog wat van zijn whisky en gaat wat meer onderuitgezakt zitten.
    Ik zuchte onhoorbaar, ik wilde wel weg maar had belooft hier te blijven.. Gezellig bij Jake.

Don't be like the rest of them, darling

Luna Day
    Chad pakt de benodigdheden en hij trekt me dan mee op zijn bed. Hij start het filmpje en zijn arm ligt om mijn middel. Dit gaat alleen nog maar beter worden, het voor de tweede keer zien, want dan kun je echt meegenieten, doordat je niet hoeft stil te zijn. Ik zie ze dan in beeld en ik grijns. Chad trekt me wat dichter naar zich toe en ik bijt op mijn lip van plezier. Hier kunnen we ze zo goed mee chanteren.

Wat is het stil...

Chad
    Ik drukte een kusje in haar hals, terwijl ik toekeek hoe de kleren nu uitvlogen.
    Mijn hand streelde zacht in haar zij, aangezien hij om haar middel lag en ik aan niet veel anders kon.

Indeed.. Oh, ik heb Ryan nog :3.
    Wie wil Ryan meeten?

Luna Day
    Ik voel zijn lippen kort in mijn hals en ik kijk even op naar hem. De kleren van het jongen en meisje zijn nu ondertussen uit en de jongen masseert het meisje haar borst en stimuleert haar clitje. Ik voel mezelf iets opgewonden worden als de jongen zijn boxer weer uit doet en ik kan niet goed stilzitten meer met Chad dan ook zo dicht bij me.

[Ellie, waar waren we met Skaniël?]

Chad
    Ik dwaalde met mijn hand af naar haar borst, die ik langzaam begon te kneden.
    De jongen stootte nu naar binnen bij het meisje en ik voelde hoe ik nu echt een stijve begon te krijgen.

{Ehmm.. Ik had gereageerd.. Alleen jij nog.. Ik zie wel even of ik de reactie kan vinden.}

Luna Day
    Ik voel Chad's hand mijn borst omvatten en ik kreun even zachtjes verlangend terwijl ik door blijf kijken naar het filmpje. Zo heb je tenminste nog wat aan mensen. De jongen stoot bij het meisje en ik zie haar ogen iets groter worden. Ik grijns, zij heeft pijn gehad en waarschijnlijk nu nog steeds. Ach, ze heeft er van genoten en sterft niet als maagd. Ik ga bij Chad op schoot zitten zodat ik dichter bij hem ben en ik hoor het gekreun van die jongen en het meisje.

Chad
    Het gekreun van die 2 geilde me nog meer op, net als het zachte kreuntje van Luna. Ik bleef haar borsten masseren, toen ze op mijn schoot ging zitten en ik vroeg me ergens af of ze mijn erectie voelde. Daar dacht ik al snel niet meer aan toen de 2 op het scherm klaarkwamen. Niet veel later begonnen ze weer opnieuw maar langs achteren.
    Ik keek naar het gezicht van de jongen, waar puur genot op was te zien, en dan van het meisje, waar het genot af en toe afgewisseld werd door pijn en grijnsde weer.