• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.


    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door xAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik werd gek, er stonden plots twee totaal onbekende mensen in de kamer.
    Er gebeurde zoveel in een paar minuten tijd! Waar kwamen die mensen zo plots vandaan?!
    Dit kon gewoon niet en ik ging voor de jongen staan, die blijkbaar Jayden heette.
    "Hey Jayden, haal die vreselijke lach van je gezicht en laat Liam gerust!" zei ik luid.
    Ik was iets te bang om echt te roepen , want ik had geen idee of deze mensen gevaarlijk waren of niet.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Dennis James Daniels
    Door het gerumoer van de anderen maakte ik op dat het tijd was. Er ontstond gelijk een glimlach op mijn gezicht. 'It's show time.' Ik zei het tegen niemand in het bijzonder. Ik volgde Mayari en Jayden de kamer in, waar de jongens zaten opgesloten. Ik zette mijn liefste glimlach op en ging tussen mijn twee vrienden zitten, maar niet met mijn gezicht naar de twee jongens die bijna in elkaar kropen, maar naar de andere drie en dan vooral in het speciaal naar de blonde. Ik had alles opgevangen wat er werd gezegd, waardoor mijn glimlach niet van mijn gezicht te halen viel. Ik probeerde zo goed mogelijk het er uit te laten zien als een vriendelijke beleefde lach en niet een kwaadaardige. Die zou later nog wel tevoorschijn komen.
    'Je hoeft niet zo'n toon tegen hem op te zetten,' zei ik tegen de getinte jongen. Ik wist eigenlijk nog niet echt namen, maar daar was ik toch altijd al slecht in geweest. 'We doen niks verkeerds.'

    [Sorry als ik de komende 2 weken heel onregelmatig reageer, ik heb volgende week toetsweek en ik moet deze week dus al heel veel leren want ik had in de vakantie weinig tijd doordat ik op vakantie was. Ik zal proberen elke dag 's avonds even te kijken!]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 21:31 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Euhm, ik kom even zeggen dat ik waarschijnlijk om persoonlijke reden veel minder online ga kunnen komen en eerlijk gezegd staat mijn hoofd nu ook niet echt naar RPG... Sorry, ik doe dit RPG enorm graag en zou graag verder willen doen, maar op het moment gaat me dat echt niet lukken. Sorry.]


    Take me to wonderland

    Nibug schreef:
    [Euhm, ik kom even zeggen dat ik waarschijnlijk om persoonlijke reden veel minder online ga kunnen komen en eerlijk gezegd staat mijn hoofd nu ook niet echt naar RPG... Sorry, ik doe dit RPG enorm graag en zou graag verder willen doen, maar op het moment gaat me dat echt niet lukken. Sorry.]


    (Ik begrijp het! Ik zal je gewoon op de lijst laten staan als je weer eens wilt inspringen, dan zal ik voorlopig Niall overnemen zolang het nodig is.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Ik begrijp het! Ik zal je gewoon op de lijst laten staan als je weer eens wilt inspringen, dan zal ik voorlopig Niall overnemen zolang het nodig is.)


    [Dank je en dat is goed. ^^]


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    'Rot op! Krijg een leven, verdomme!' Ik kon niet zeggen dat ze het huis moesten verlaten, omdat ze volgens hun hier woonde, maar Harry werd met de seconde banger en ik kon het niet aanzien. 'Kalmeer, Hazza, er gebeurd je niets. Je bent veilig...' Fluisterde ik zacht in zijn oor, om een kusje tegen zijn slaap aan te drukken en met mijn vinger tekende ik rustig cirkeltjes op zijn rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik keek even naar de jongen die ineens begon te schreeuwen en kwam tot de conclusie dat ik zijn lichaam dus moest hebben. Oh ja, dat vergat ik even... Als het nu al zo 'goed' ging wilde ik niet weten wat er binnenkort zou gaan gebeuren.
    "Dat gaat nogal moeilijk..." mompelde ik in mezelf, waarna ik Dennis dankbaar aankeek en mijn blik weer op Louis richtte. "Wij doen niets, echt niet. Wij hebben geen enkele reden om jullie iets aan te doen." zei ik, waarna ik even op mijn lip beet en zachtjes zuchtte. Nog eventjes en ik ging het spelletje iets anders spelen, maar dan had je wel kans dat we verkoolde lichamen hadden. Kalmeer Jay, nog even volhouden nu. "Kijk me eens aan, Louis." zei ik met een glimlach, wetend dat ik zo moest doorgaan. Wij hadden sowieso een speciale vorm aangenomen voor anderen, daar hadden we jaren op getraind. Ik moest doorzetten nu...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Een rilling gleed over mijn rug na zijn woorden en het maakte me eigenlijk wel behoorlijk bang. Direct duwde ik mijn vingers in Harry's vel en trok hem voor zo ver het kon nog dichter tegen me aan, ik liet hem niet meer los deze avond, nacht, misschien wel voor altijd. 'H-hoe kan ik je geloven?' Ook nu hoorde je in mijn stem een trilling en ik verborg mijn gezicht in Harry's krullen. 'Nee.' Bromde ik, wat gesmoord werd door Harry's krullen. Voor geen goud zou ik hem aankijken. Een beetje mij- Harry bang maken. 'Hoe weet jij mijn naam, trouwens?' Wantrouwend keek ik op, wel met mijn ogen gericht op Harry's krullen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik speelde met mijn eigen vingers aangezien ik verder weinig kon en ik haalde lichtjes mijn schouders op, waarna ik op mijn lip beet. Slimme zet, nu had ik hem nog banger gemaakt als daarvoor. "Omdat ik dan niet op een bed zat en een gesprek probeerde aan te knopen, mijn naam vertelde en rustig bleef zitten terwijl ik nu alle kans gehad zou hebben om iemand hier iets aan te doen." zei ik gemakkelijk om vervolgens even een pruillip op te zetten. Hm, dit spelletje begon steeds minder naar mijn zin gespeeld te worden... Dit was mijn spelletje en ik wilde dat spelletje ook gespeeld hebben volgens mijn regels, goed- of kwaadschiks.
    "Hoe ik jouw naam weet?" herhaalde ik zijn vraag. "Ik heb oren, Louis. Ik heb heus wel opgevangen hoe je heette, aangezien ik hier nog altijd rondliep en jullie gesprekken af en toe opving."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'I-iets aandoen?' Oh man, hou is op met je gestotter... Gelijk klemden ik mijn armen nog steviger om Harry heen, niemand ging Harry hier pijn doen of ik vergaf het mezelf nooit. 'Niemand heeft mijn naam nog uit gesproken.' Snauwde ik hem toe. 'Hoogstens mijn bijnaam, maar he-le-maal geen Louis!' Dit keer keek ik wel op en keek recht in zijn ogen. Opzich ziet hij er nog best wel knap uit. Oke, zo mag ik niet denken over een jongen die je hartstikke bang probeert te maken, tenminste zo komt het over. 'En waarom hebben we je dan niet opgemerkt?' Ik beet voorzichtig op mijn lip en bleef hem aankijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "Rustig Lou, niet naar hem kijken, kijk maar naar mij." dwong ik de oudere jongen waarbij ik op schoot zat en streelde met mijn vingers zijn wang. Ik haalde zijn gezicht uit mijn krullen en keek in zijn hemelsblauwe ogen. "gewoon negeren, Mischien gaan ze dan weg." ik wilde het liefst zelf weg, maar durfde voor geen goud van Louis zijn schoot af te komen. Ik duwde mijn voorhoofd tegen die van hem en wreef mijn neus tegen die van hem terwijl mijn adem tegen zijn lippen aansloeg.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 23:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik zuchtte eventjes en kroop nog een stukje achteruit, waardoor ik bijna achterover viel over de rand van het voeteneinde heen, maar dat zou ik toch niet gevoeld hebben. Desnoods had ik me dan door de grond laten vallen, maar dan zou meneer weer hartstikke bang worden... Als het nog banger kon. "Een wilde gok." was mijn antwoord om vervolgens even mijn wenkbrauwen op te trekken toen hij me aankeek. Eindelijk, de eerste stap werd gezet... Ik hield mijn hoofd een tikkeltje schuin. "Je vangt nog wel eens wat op als jullie half schreeuwend tegen elkaar praten en de muren nou niet bepaald stevig zijn, waardoor geluid makkelijker te horen is." Eerlijk gezegd vond ik het een beetje zonde om deze jongen zijn lichaam af te pakken, want zijn karakter beviel me tot nu toe wel eigenlijk. Hij had tenminste lef...
    Helaas voor mij was mijn geluk van korte duur aangezien de krullenbol weer in actie kwam. Ik negeerde hem met moeite terwijl ik Mayari aankeek die in principe naast hem stond, wetend dat ik zonder haar erbij hem allang iets had aangedaan. Desnoods in een illusie.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 23:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Direct negeerde ik die hele jongen en bleef in Harry's ogen staren, maar iets in mij zei dat ik beter wel tegen hem had kunnen praten. 'Ze gaan niet weg... Ze wonen hier,' murmelde ik zachtjes. Een rilling gleed over mijn rug toen ik Harry's adem tegen mijn lippen aanvoelden en zacht drukte ik een kusje op zijn neus, om vervolgens toch weer naar de jongen te kijken. Ik kon het niet laten. 'Ik schreeuw helemaal niet,' direct dempte ik mijn stem een stukje. 'Ik vraag me gewoon af... Nee, laat ook maar...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    "Boo, niet doen." Fluisterde ik zachtjes en slikten. Hij keek me al niet meer aan en ik drukten mijn voorhoofd tegen zijn schouder aan terwijl mijn handen nog steeds op zijn borst lagen en zijn shirt had vastgegrepen. "Kunnen jullie ons niet gewoon met rust laten?" Vroeg ik zachtjes en liet eindelijk Louis zijn shirt los waarna ik stilletjes de lijnen begon na te tekenen. Mijn neus drukte ik uiteindelijk in Louis zijn wang.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayden Ashton Henderson.

    Nog even en ik begon me af te vragen hoe vaak een geest kon zuchten op één dag, want ik begon het nu wel behoorlijk vaak te doen. Ik richtte mijn blik op de krullenbol en trok mijn wenkbrauwen op. "Ik doe helemaal niets fout." zei ik om vervolgens weer naar Louis te kijken en hem een vragende blik toe te zenden. Nu was ik nieuwsgierig, altijd eigenlijk als iemand zijn of haar zin niet helemaal afmaakte.
    "Wat vraag je -je af?" herhaalde ik zijn zin om vervolgens zwakjes te glimlachen. "Vraag maar raak." zei ik om vervolgens een stukje naar voren te leunen uit nieuwsgierigheid. Ik was best wel benieuwd wat die jongen te zeggen had...

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 7:08 ]


    Reading a good book is like taking a journey.