• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.


    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door xAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan.

    Ik trok een grimas en beet eventjes peinzend op mijn lip. Opgelicht? Wat vreemd, alles was via papieren gegaan en dit keer was ik niet eens diegene die de deal had gesloten, maar Liam. En als Liam iets regelde ging het vrijwel altijd goed... Maar oké, het kon gebeuren, toch?
    Ik voelde hoe ik een beetje roder kleurde door de knipoog die hij me schonk. Ik was gewoon nogal verlegen als mensen me zo behandelden... Ik wist niet precies wat het was, maar het was meer dan aardig. Complimenteus of flirterig, daar werd ik dus gewoon verlegen van.
    "Maar..." begon ik. "De slaapplekken?" Er waren maar drie tweepersoonsbedden en dat leek me iets te weinig voor tien personen. Ach, ik sliep wel op de bank als het moest... "Bedankt voor het aanbod in ieder geval."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    De jongen negeerde me en praatte verder met Niall.
    Plots kwam er een 'nog onbekend' meisje naast me zitten. Ik moest toegeven dat ze er niet slecht uit zag.
    Ookal wist ik nog niets van haar , en was het raar dat ze hier zo plots was. "Haloooooo!" zei ze glimlachend.
    Man, die glimlach was mooi. "Hey." zei ik stoer terwijl ik een grijns niet kon onderdrukken." Ik ben Zayn, en jij?" antwoorde ik.
    "Waar we over bezig waren?, Oh, niets speciaals. En mag ik zeggen dat je er knap uitziet!?" zei ik flirterig. Het kon me niets interesseren dat ik haar nog nooit had gezien en dat ze misschien deel uitmaakte van die andere weirdo's! Ik wist dat ik anders geen knappe meiden meer ging tegenkomen deze vakantie dus ik moest mijn slag slaan, zodra het kon.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Louis Tomlinson.
    Ik schudde mijn hoofd langzaam. 'Dat kunnen we inderdaad niet doen, dus we zullen hier moeten blijven...' Een klein zuchtje verliet mijn mond en het kippenvel verscheen op mijn armen toen ik Harry's adem tegen mijn wang aanvoelde. 'Ik wil eigenlijk wel echt douchen,' murmelde ik zachtjes in zijn nek. Want ondanks het feit dat hier niemand was voelde deze kamer toch niet zo heel prettig aan. 'Maar dan moeten we wel weer terug...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kayleigh Rowena Kowed

    ''Hey. Ik ben Zayn, en jij?" antwoordde Zayn. ''Ik ben Kayleigh.'' zei ik zo normaal, maar vrolijk mogelijk.
    ''Waar we over bezig waren?, Oh, niets speciaals. En mag ik zeggen dat je er knap uitziet!?'' zei hij daarna. Ik glimlachte. ''Dankje. Jij ziet er anders ook niet verkeerd uit hoor.''
    Pfff, was het zo'n flirterig type? Nou ja, ik had het er wel voor over. ''Maar ehmm.. Wat gaan jullie jongens hier dan dan?'' vroeg ik waarna ik onschuldig glimlachte.
    Tja.... wat moest ik anders zeggen?


    Do what people say you can't.

    Zayn Malik

    Ze noemde Kayleigh. Ze bleek niet zo een type die hield van het flirterig gedoe, dus ging ik dit niet meer doen. Want ik wou haar niet irriteren.
    "Wat we hier gaan doen? Ik heb geen idee! Wat kun je hier doen? Niet veel zeker?!" zei ik terwijl ik zachtjes lachte.
    "Wat doe jij hier zoal?" vroeg ik. Ik had al van de andere 'onbekenden' wat opgevangen dat ze hier woonden dus ik dacht wel dat zij hier ook zou wonen, alhoewel ik haar echt nog niet had gezien sinds we hier waren beland. "Pfff, ik verveel me, ik wil wel iets doen maar ik weet gewoon niet wat!" zei ik toch nog redelijk verlegen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Harry Edward Styles
    "Maakt niet uit. We gaan samen. Voordat ik mijn gezicht uit Louis wang haalde planten ik mijn lippen erop en pakte ik zijn hand weer vast. Ik haalde een keer diep adem en haalde de deur van het slot om de gang op te lopen met Louis tegen me aangetrokken. Ik opende de eerste de beste deur en vond meteen de badkamer. Boxers en schone kleding kwam zo wel. Ik trok Louis naar binnen en snel deed ik de deur op slot. En keek twijfelend naar de jongen waarmee ik in de badkamer stond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht en die werd alleen breder toen Harry ook nog is een kusje op mijn wang drukte, waarna hij mijn hand vast pakte. Ik piepte zachtjes toen hij de deur opende en kon het niet laten om voor een seconde even naar die enge Jayden te kijken. De eerste deur die Harry opende was gelukkig al de badkamer, een opgeluchte zucht verliet mijn mond en ik liet mezelf neerzakken op de rand van het bad. Ik voelde hoe Harry naar me keek en lipbijtend keek ik terug naar hem. 'Wil je douchen of in bad?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik beet even op mijn lip en keek van de douche, naar het bad en naar Louis. ''Bad, want dan kunnen we ons verstoppen onder het sop als die enge mensjes op een mysterieus manier binnen komen.'' Snel liep ik naar Louis, naar het bad, deed de stop erin en draaide de kraan aan. ''Niet dat, dat kan natuurlijk.'' zei ik nog snel en ging naast Louis zitten om vervolgens zijn hand vast te pakken en even met zijn vingers te spelen. giechelt bracht ik zijn vingers naar mijn mond en beet even zacht op zijn wijsvinger, terwijl ik hem met grote onschuldige ogen aankeken. ''Oke, sorry, hou op. ik stop al.'' piepten ik en lachend liet ik zijn hand weer los om op te staan en mijn shirt uit te trekken. ik kon er niets aan doen, maar ik had soms van die kleine momentjes dat ik helle stomme, rare dingen deed, die nergens op sloegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik slaakte een diepe zucht en vermoeid liet ik mezelf op de bank liggen terwijl ik mijn ogen sloot. Duizenden gedachten schoten door mijn hoofd heen en ik vroeg me af waarom ik nog niet in de hel was belandt. Oh, ja... Omdat ik mijn dood nooit had geaccepteerd. Eventjes had ik de neiging om dat gewoon te proberen, maar ik kon het niet. Ik wilde niet accepteren dat ik dood was gegaan doordat jongeren mij zo nodig dood moesten slaan... Alleen maar om het feit dat ik op jongens viel! Ik staarde wat omhoog en had heel even het gevoel dat ik moest huilen, maar dat wilde ik absoluut niet. Ik huilde niet, ik was sterk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mayari Rae Ellison.
    Ik zuchtte geërgerd en loop naar beneden, bedenk me, en loop weer naar boven. In een snelle beweging steek ik mijn hoofd door de deur van de badkamer, waar Harry shirtless zit, en Louis bij staat. Ik haalde mijn hoofd weer terug en rolde met mijn ogen. Ik had volgens mij nu even minder geluk dan Jayden. Woest liep ik de kamer uit en stampte ik de trap af, waar ik in de woonkamer tegenover Jayden ging zitten. 'Fuck dit.' mompel ik. 'Je hebt geluk, Jay. Louis is zo gay als wat. Das' voor mij alleen wat minder geluk, want Harry volgens mij ook.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Hoe kan ik weer reageren met Alix?]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    [Hoe kan ik weer reageren met Alix?]


    (Daar moet ik even bij nadenken, want ik heb op dit moment geen Liam en ik doe al twee personages. :\ Misschien kun je -je in een gesprek mengen met anderen?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik keek Mayari met opgetrokken wenkbrauwen aan en bleef op de bank liggen terwijl ik nadacht. "Zo gay als wat, ja..." mompelde ik. "En zo gek op die krullenbol, daaraan toe. Die twee doen alles samen, Louis lijkt wel zijn hondje."
    Alles wat Harry deed, moest Louis ook doen. Het waren net Jip en Janneke... alleen vroeg ik me af wie Janneke van die twee was. Ik sloot vermoeid mijn ogen en bleef op de bank liggen, terwijl ik ruw een ontsnapte traan uit mijn ooghoek wreef en op mijn onderlip beet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xClove > xAmnesia


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte zachtjes om Harry's woorden en schudde mijn hoofd. 'Alsof ze dan niet doorhebben dat we onder het water liggen... En trouwens, als we dat te lang doen gaan we dood.' Merkte ik gespeeld slim op. Harry kwam naar me toe gelopen en draaide het bad in, om de stop er in te doen. 'Hey, je word ook slim!' Snel haalde ik mijn hand door zijn krullen heen, toen ik 'm weer op de badrand wilden laten leunen pakte Harry deze vast en giechelend beet hij in mijn wijsvinger. Een vrolijke lach verliet mijn mond en ik schudde mijn hoofd. 'Je hoeft niet te stoppen, hoor...' Harry begon zich uit te kleden, ik wilde hetzelde doen maar ergens had ik het gevoel dat er naar ons gestaard werd, direct draaide ik mijn hoofd naar de deur maar er was niets te zien. Vreemd... Ik schudde mijn hoofd heen en weer, stond ook op om vervolgens mijn kleding uit te trekken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you