• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.


    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door xAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Natuurlijk, gekkie, als jij je er niet goed bij voelt...' Ik haalde even een hand door zijn krullen heen, om daarna een zacht kusje op zijn wang te drukken. 'Dat heb je echt niet, de andere hebben er net zo goed last van als wij... En dan maar geen vakantie ergens leuks, maar gewoon bij ons thuis. Zolang we maar met zijn allen zijn is alles goed.' Zei ik geruststellend. Net op het moment dat ik op wilden staan, om Harry op te tillen en gewoon weg te lopen, zag ik een schaduw in mijn ooghoeken. Harry kon het niet zijn want die zat bij mij op schoot, Niall ook niet want die zat praktisch tegenover me en Liam en Zayn stonden aan de andere kant. Direct duwde ik mijn gezicht in Harry's nek, zonder ook maar een seconde te kijken. 'Ik ben bang, Hazza...' Murmelde ik zachtjes, zoder iets te zeggen over de verschijning.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Toen Louis bang zijn hoofd in mijn nek verstopten wist ik meteen dat er iets mis was. Mar tijd om het te vragen had ik niet wat mijn naam echode door de kamer heen. Ik draaide mijn hoofd vliegensvlug om en een harde gil vloog over mijn lichaam toen ik mensen in de kamer zag staan en drukte mezelf nog harder tegen Louis aan. "Wie. Wat hoe." Piepten ik. Hoe kwamen al die mensen hier?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Toen Harry ook een gil liet horen klemden ik mijn beide armen stevig om zijn middel heen, ik had geen idee hoe iedereen hier kwam of wat ze plan waren, maar van Harry bleven ze af. Desnoods pakten ze mij. Oke, ik moest mezelf niet gek maken, tenslotte weet ik niets. Ik bleef maar sussende woordjes in Harry's nek murmelen, niet dat het mij hielp, maar misschien Harry wel. 'Ik hou van je.' Fluisterde ik zachtjes, waarna een snik mijn mond verliet. Ik klonk wel alsof mijn laatste uur had geslage en eerlijk gezegd voelde ik me ook zo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Oke, ik ging gewoon net doen of ze er niet waren en ik en Louis enkel met zijn tweeën waren. Als het straks gewoon mensen blijken te zijn die het verkeerde huisje zijn binnen gelopen vonden ze ons maar debiel. Al verschenen die vast niet zomaar uit het niets.
    "Ik ook van jou Lou." Ik meende het. Ik wist nooit zo goed hoe ik dat gevoel wat ik had bij Louis moest plaatsen of Noemen. Maar ik wist wel dat ik enorm veel van deze jongen hield. "Heel veel." Mijn handen lagen op zijn borstkast en grepen zijn shirt daar vast terwijl ik mijn lippen op Louis zijn mondhoek planten. Ik verstopten ook mijn hoofd in zijn nek nu, zoals hij ook bij mij deed en de rillingen liepen over mijn rug heen. Wat gebeurde hier?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Glimlachend drukte ik ook nog even mijn lippen tegen zijn wang aan, om vervolgens zachtjes een liedje te neuriën, gewoon voor de rust... Ik liet mezel achterover leunen, tegen het kussen aan en trok Harry mee, ik hield de jongen helemaal dicht tegen me aan en was niet van plan om hem ooit nog los te laten, voor nu in ieder geval niet. 'Ik wil naar huis...' Murmelde ik heel zachtjes, gewoon waar ik de hele dag met Harry op de bank kon liggen en aan niets denken. Geweldig zijn dat soort dagen.
    [Sorry voor m'n typgebrek, maar ik heb nepnagels op en dat typt echt rot. :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Kunstnagels? Twee dagen typen en het gaat alweer. ^^)

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik siste zachtjes toen ik de twee tortelduifjes zag en hun handelingen bekeek. Ze waren bang, dat zeker... Ik duwde mezelf van de muur af en bekeek mezelf met een pijlsnelle blik. Ik had een verschrikkelijk loopje, maar goed... Die jongen viel toch op jongens, dat was zeker weten te zien ook. Met een geforceerde glimlach liep ik naar het bed van de twee jongens toe en ging zitten aan het voeteneinde met een rustige beweging om niemand te laten wegrennen.
    "Hm, ik vind het niet leuk als iemand bang voor me is..." zei ik met een zacht stemmetje. "Vertel eens, waarom zo angstig?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Toen een van de jongen aan het voeteneinde ging zitten trok ik razendsnel mijn voeten op en rolde ik me op als een balletje op Louis zijn schoot. "Je verschijnt plots in de kamer. Tuurlijk zijn we bang." Siste ik met een trillende onderlip en snel wende ik me terug naar Louis en streelde voorzichtig zijn wang. Waarom deed niemand wat? Waarom kwam Zayn niet in actie? Hij was hier de zogenaamde badguy. Niet ik.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 12:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ze zullen er vanavond allemaal wel afvallen tijdens het werk, zonde... Haha.]
    Louis Tomlinson.
    Net zoals Harry trok ik direct mijn voeten in toen de jongenachtige persoon bij ons aan het voeteind kwam zitten, kalmerend wreef ik met mijn armen over Harry's rug heen en drukte een kusje op zijn kruin. Waarna ik de persoon met een schuin hoofd aankeek. 'Waarom denk jij dat we bang zijn? Als er zo maar ineens een vreemde in je kamer zo staan zou je het ook uitgillen, denk ik..' Ik hoorde de trilling in Harry's woorden en ik maakte dat hij me aankeek. 'Het komt goed...' Murmelde ik zachtjes, zonder dat die persoon het kon horen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik wist een lach in te houden en haalde mijn schouders op. "Ik woon hier, hoor..." antwoordde ik met een zwakke glimlach om vervolgens mijn wenkbrauwen op te trekken en even een zucht te slaken. Ik had hun aandacht, mooi... Nu nog de aandacht van alleen maar Louis krijgen en die Harry buiten te sluiten zodat Mayari daarmee aan de gang kon. Ik kroop een stukje achteruit zodat ik tegen de rand van het voeteneind aanleunde en keek zwijgend toe hoe de krullenbol zielig aan het doen was, de aansteller.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    'Dit kan niet' fluisterde ik. Ik liep zonder angst naar voren, recht voor de onbekende jongen. 'Hallucineer ik nou?' vroeg ik eigenwijs. 'Wacht. Jullie zien dit ook, toch? Of wordt ik nou compleet gestoord?' vroeg ik. Ik fronste en schudde mijn hoofd. 'Dat kan gewoon niet. Nee, dat kan niet' was ik met mezelf ik gesprek en ik bleef naar de jongen kijken. 'Wie ben jij?' vroeg ik nieuwsgierig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mayari Rae Ellison.
    Ik loop ook verder de kamer in ga in een kleermakerszit voor de twee gays zitten. Hopelijk was de krullenbol bi, want anders had ik een groot probleem. Met toegknepen ogen volg ik Jaydens acties. 'En ik ook.' glimlach ik. 'Sorry als ik bang maakte, het was als grapje bedoeld, hoor.' zeg ik tegen Harry en zijn vriendje. 'Ik ben Rae.' het leek me toch wel slim om me voor te stellen met mijn tweede naam. Je wist maar nooit. 'En jullie?' ik keek hen door mijn wimpers heen aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [What did I miss? :p]


    Take me to wonderland

    (Wait a second. ^^)

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik grinnikte zachtjes om de jongen die voor me stond zijn woorden, Liam volgens mij. Ik leerde de namen heus wel hoor, tijd zat als ze toch geen kant uit konden.
    "Jayden." stelde ik mezelf voor, waarna ik rustig op mijn plekje bleef zitten en even rondkeek. Ja, vijf jongens... Ze leken allemaal een beetje angstig, maar die twee tegenover me waren nog wel het ergste.
    Ik klakte zachtjes met mijn tong en focuste mijn ogen weer op de jongen die mijn naam vroeg. "En wat is jouw naam?" vroeg ik hem met een lachje.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Even denken... Niet echt veel, behalve dat de geesten nu zichtbaar zijn. ;p Alleen Mayari en Jayden zitten bij de jongens.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Er kwam nog een meisje op het bed zitten en ik kroop bijna in Louis. Ze stelde zich voor en vroeg onze namen maar wild schudden ik mijn hoofd en drukte ik mijn hoofd in Louis zijn nek. "Ga gewoon weg." murmelde ik zacht met trillende stem. Ik wist niet waarom waarom ik zo bang was. Het waren gewoon mensen die naar binnen waren gekomen, maar het klopt allemaal gewoon niet. "Ik ben bang Boo." Fluisterde de ik. Maar mijn stem werd gedempt door Louis zijn nek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''