• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)

Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.

Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.

Rollen:

~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging doorxAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

[ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]

Reading a good book is like taking a journey.

truefriendx schreef:
    [Okeey, Zayn is er ook nog! Elounor is er niet , dus ben ik werkloos! :::::::::::::::::::]

Dat hoef je niet hier neer te zetten. Als je een bepaalde persoon zoekt, moet je hem of haar een bericht sturen. ;p Voor ons is het namelijk vervelend omdat sommigen een abo op dit topic nemen en dan onnodige berichten krijgen.)

Brookie schreef:
    [Samenvatting?]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Zayn Malik

Ik verliet de kamer en ging op zoek naar de badkamer. Die vond ik na het openen van enkele deuren.
    De badkamer viel op het eerste gezicht erg mee, maar ik had véél ruimte nodig en vooral véél tijd om mijn haar te doen.
    Ik ging voor de spiegel staan en bekeek mezelf. Al zeg ik het zelf, ik zie er goed uit.
    Ik zuchte en deed mijn T-shirt uit. Alhoewel ik de laatste weken vaak ga fitnessen, was mijn sixpack nog altijd minder mooi dan die van Liam.
    Man, wat was ik jaloers op zijn body! Ik bleef mezelf bekijken in bloot bovenlijf.

Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

Brookie schreef:
    (...)

(Sorry kindje, niet gezien. x'D

Um... Even denken, want ik ben ook niet meer helemaal up-to-date.

Zayn staat nu in de badkamer.
    Liam is kwijt, maar die heb ik niet echt in de gaten gehouden...
    De geesten vliegen maar overal wat rond, maar ik weet dat Jayden boven zit.
    Niall, Louis en Harry zitten ook boven.
    Louis zijn koffer was opengemaakt door Jayden, waardoor Louis schrok. Het licht begon te knipperen bij Harry en Mayari had die twee nog wat extra bang gemaakt... Jayden stelde nog een vraag aan Niall, maar Niall denkt dat het Lou of Haz was.)

[Danku :) ]

[schatje, ik ben er wel (: alleen was ik even weg.]

Kayleigh Rowena Kowed

Niemand antwoordde. Ik haalde mijn schouders op. Ik zag één van de jongens de kamer uit lopen en achtervolgde hem. Hij ging naar de badkamer. Gelukkig had hij de deur niet helemaal dicht gedaan en kon ik er nog door heen glippen. Ookal zat de deur dicht had het nog niet veel uitgemaakt. Dan liep ik er gewoon doorheen. Jesus, hij had z'n shirt uit. Waarom?
    Ik ging achter hem staan. ''Nou jij ziet er ook niet verkeerd uit.'' zei ik en grijnsde.
    Het was meestal zooo grappig als mensen ons niet konden zien maar wel horen. Aangezien ik mezelf ook niet in de spiegel zag.

Do what people say you can't.

Ik zag in de spiegel dat mijn haar niet meer goed zat en begon als een gek mijn haar te kammen.
    Dit ging vlot totdat ik bleef haken met de kam.
    Ik wilde mijn haar er echt niet uittrekken ,maar ik trok toch redelijk hard aan de kam.
    'AAAAAAUWWWW!" riep ik toen de kam er uit was ,maar ik wel op de grond lag!

[ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:03 ]

[Ohgod, ik voel me vereerd, Zayn]

Liam James Payne

Ik mompelde wat over dat ik mijn boek kwijt was, en liep toen naar boven om mijn spullen uit te pakken. Uiteindelijk liep ik maar een kamer in, wat een slaapkamer bleek te zijn, en pakte alles uit. Mijn andere spullen pakte ik eruit en liep naar de badkamer, waar Zayn zich stond te bekijken. 'Ziet er goed uit, Zayn. Wees maar niet bang, je hebt een goed lichaam' lachte ik en ik zette alles neer. Tevreden keek ik in de spiegel en haalde een hand door mijn haar. Het was weer aangegroeid, en om de een of andere reden was ik daar best blij om. Ik dacht na over net, toen Louis' koffer openviel. Waarschijnlijk gewoon niet goed dichtgedaan. Ik schrok op van Zayn die op de grond lag. 'Hoe belandt je daar nou weer?' Ik gooide mijn handen in de lucht.

[ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 20:11 ]

[Wie wil met Alix praten?]

That is a perfect copy of reality.

Louis Tomlinson.
    Toen we dan eindelijk boven kwamen, de trap was nog behoorlijk lang, over de twintig treden en ja dat vind ik lang. Niall zat al op een bed met zijn gitaar en ik glimlachte even naar hem, waarna ik terug naar Harry keek en deze had al een heel plan gemaakt. Ik grinnikte en schudde lachend mijn hoofd. 'Wat ben je toch ook een gek kind...' Ik slaakte een gil toen ik Harry's benen om mijn middel voelden en hij me zo het bed op trok. Ik belandde precies boven op hem en voor een luttele seconde bleef ik liggen, totdat ik terug bij het besef kwam en me gauw van Harry liet afrollen. Mijn kussen zetten ik tegen de bovenkant, waar ik tegenaan ging zitten en zo zicht had op Niall. 'Wat zei je?' Ik trok een wenkbrauw op en liet mijn hand afdwalen naar Harry's krullen.

[ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 21:39 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Dennis James Daniels
    Beneden was het niet echt gezellig, al onze nieuwe 'gasten' waren naar boven toe vertrokken en de andere antwoordde niet echt op mijn vraag. Ik besloot dus maar om Jayden naar boven te achtervolgen. Ik liep dwars door de kamer heen, niet lettend op alle voorwerpen die er stonden, alleen de kamerplant, daar liep ik met een boog om heen. De trap was zo beklommen, waarna ik dwars door de muur de slaapkamer in liep. Daar lagen op de bedden de twee jongens die niet van elkaar af konden blijven. Ik grijnsde bij de gedachte dat ze gauw genoeg uit elkaar gerukt zouden worden. Ook Jay was hier en zat op het andere bed, te kijken naar de blonde, de jongen die ik had geclaimd. Ik ging naast hem zitten en bekeek de jongen nog een keer. Wat een hoofd en wat een lichaam, deze was definitely van mij.
    'Ze zijn best wel knap deze keer, niet?' Ik had niet door dat ik me versprak, maar bleef gewoon naar de jongen kijken, terwijl hij zijn gitaar aan het stemmen was. 'En hij kan ook nog gitaar spelen.'

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Niall James Horan

Louis trok een wenkbrauw en ik keek hem even vragend aan. "Iemand fluisterde wat," zei ik iets onzekerder. Misschien had ik het me maar verbeeld,w at perfect mogelijk was. Ik haalde onverschillig mijn schouders op en begon een paar akkoorden te spelen. 'En hij kan ook nog gitaar spelen.'
    Ik hield abrupt met spelen en keek weer op bed waar natuurlijk niemand zat. Fronsend staarde ik voor me uit, liet mijn blik weer naar Louis gaan die bezig was met Harry. Word ik nu gek of wat is dit? "Jullie halen toch geen grapjes met me uit he?" vroeg ik voor de zekerheid aan Harry en Louis. Ik zou toch zweren dat ik weer een fluistering hoorde.

[Ok, ik stop even, want ik begin te twijfelen of Niall die fluistering wel kon horen. x'D Horen de jongens de geesten sowieso als een fluistering als ze praten of kunnen de jongens dit pas horen als de geesten hiervoor kiezen? Ik heb zo'n gevoel dat het dat laatste is. x'D]

Take me to wonderland

[overdag horen de jongens de geesten als en fluistering als deze wat zeggen.]

Harry Edward Styles
    Ik was even verontwaardig toen Louis meteen van me afrolden en van me weg ging zitten. Maar was al weer gerustgesteld toen zijn hand door mijn krullen ging.
    Ik keek verbaast op naar Niall. "We doen hellemaal niets." Piepte ik en kroop wat omhoog zodat ik mijn hoofd op Louis buik kon leggen en met de zoom van zijn shirt kon spelen. "Volgens mij zijn we niet de enige die hier rare dingen meemaken." Mompelde ik zacht tegen Louis.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Zayn Malik

Liam kwam binnen en zei dat ik een goed lichaam had. En toen begon dus mijn gevecht tussen mijn haar en de kam.
    Toen ik op de grond belandde keek Liam me raar aan: "Hoe belandt je daar nou weer?!" zei hij terwijl hij zijn handen in de lucht gooide.
    "Mmn, ik weet het niet , ik lig hier niet voor mijn plezier hoor!" riep ik sarcastisch. Maar meteen daarna antwoorde ik met een brede grijns:
    "Ik was mijn haar aan het kammen en ik trok te hard en toen viel ik op de grond!" Ik schoot in de lach bij het horen van mijn eigen woorden.

Kayleigh Rowena Kowed

Mijn wenkbrauw schoot omhoog toen de jongen op de grond viel. Ondertussen was er nog één van de andere jongens de badkamer ingelopen. Ik volgde hun gesprek. De ene jongen die net pas binnen gelopen was zei dat die andere met zwarte haar een goed lichaam had. En hij vroeg waarom hij op de grond lag.
    Meneer ravenzwart haar beantwoordde sarcastisch terug. Hij was z'n haar aan het kammen en toen lag hij op de grond.
    Logisch. Wie trekt er nou zo hard aan z'n haar dat 'ie op de grond ligt?! Ik schoot in de lach. ''Wie kamt er nou zoo hard dat je op de grond valt!'' riep ik en grijnsde.

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 11:31 ]

Do what people say you can't.