• studeren zoveel tijd kost.xD Ik leerde eerst nooit echt goed en stond overal goed voor. DIt jaar in de derde klas heb ik en mijn vriendin geen lekker begin gehad door vanalles. Ik heb besloten te gaan leren omdat ik door alles niet echt goed voor stond. Ik ging even 2 blokken woorden leren voor engels ben er een uur mee zoet geweest.:O Nu ken ik ze gelukkig wel. Ik ken een oudvriendin die leert voor alles meer dan 3 uur en die leert ook alles. dus reken maar uit. Danheb je toch geen leven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik leer wel alles, en ik heb ook nog een sociaal leven(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hoi, ik heb geen leven. Maar wel goede cijfers :Y)
    Nah, zo gaat dat nu eenmaal als je in de hogere klassen komt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik leer (bijna) niet, en dat wordt steeds moeilijker. Maar ik kan het gewoon niet, echt leren. Na maximaal een kwartier word ik wel weer ergens door afgeleid.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    MisPattinson zei op 28 nov 2011 - 19:55:

    studeren zoveel tijd kost. Ik leerde eerst nooit echt goed en stond overal goed voor. DIt jaar in de derde klas heb ik en mijn vriendin geen lekker begin gehad door vanalles. Ik heb besloten te gaan leren omdat ik door alles niet echt goed voor stond. Ik ging even 2 blokken woorden leren voor engels ben er een uur mee zoet geweest

    Haha,omg je hebt mij net beschreven :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Imperialism schreef:
    Ik leer (bijna) niet, en dat wordt steeds moeilijker. Maar ik kan het gewoon niet, echt leren. Na maximaal een kwartier word ik wel weer ergens door afgeleid.


    Precies, en daardoor krijg ik morgen een slecht rapport :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Tja, je moet toch wat moeite doen voor een goede studie & baan hé ;s

    Wandering schreef:
    Ik leer wel alles, en ik heb ook nog een sociaal leven(:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oke... Jij vind 1 uur lang om te leren? *verlaat dit topic voordat ik iets fouts zeg... :') *

    Taubenfeld schreef:
    Oke... Jij vind 1 uur lang om te leren? *verlaat dit topic voordat ik iets fouts zeg... :') *

    Idd, als ik maar een uurtje voor een vak moest leren zou ik al dolgelukkig zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wacht maar tot je vervolgopleiding :')


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Imperialism schreef:
    Ik leer (bijna) niet, en dat wordt steeds moeilijker. Maar ik kan het gewoon niet, echt leren. Na maximaal een kwartier word ik wel weer ergens door afgeleid.


    Ik ken het ;)

    Imperialism schreef:
    Ik leer (bijna) niet, en dat wordt steeds moeilijker. Maar ik kan het gewoon niet, echt leren. Na maximaal een kwartier word ik wel weer ergens door afgeleid.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Een uur is nog niet lang, geloof me. Je gaat nog harder moeten werken. (:

    Succes!


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Een uur is nog niet lang, geloof me. Je gaat nog harder moeten werken. (:

    Succes!


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik ging even 2 blokken woorden leren voor engels ben er een uur mee zoet geweest.

    Seriously? *omfg*
    Om twee blokken te leren zit ik wel zeker van 18h tot 22h...
    Ach. Leren zul je wel leren! Dit is nog niets!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please