• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.


    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door xAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Daar heb je niet van terug, hè... Nu zijn we beide zieilg...' Mijn laatste woord werd gedemt door Harry's krullen die hij in mijn gezicht duwde, hoofdschuddend drukte ik er een zacht kusje op, om vervolgens weer lief verder te gaan met het wrijven. Harry had de zak chips weggelegd en ik voelde nu zijn handen op mijn wangen, grijnzend haalde ik die er vanaf en zag de chips op zijn vingers zitten. Ik wiebelde een paar keer mijn wenkbrauwen en likte toen zijn wijsvinger af. 'Lekker, hoor...' Grijnzend keek ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xAmore schreef:
    (...)

    (Je kan gewoon een gesprek met iemand aanknopen, Niall bijvoorbeeld. Kayleigh kan trouwens heel makkelijk inspringen door naar Zayn te gaan, dan hebben jullie allebei een gesprek en kan ik af en toe met Niall tussendoor reageren.)


    (Okeey!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Mayari Rae Ellison.
    'Misschien moet je verstoppertje met ze gaan spelen?' zei hij. Ik grijnsde en trok mijn wenkbrauwen op. 'Ja. En dan verstoppen ze zich maar lekker ver weg van elkaar.' zeg ik terug. Dit begon me nog behoorlijk te irriteren, die twee. Ik tuitte mijn lippen en dacht na. Hoe kon ik twee plakpoppen zo hard uit elkaar rukken dat ze nooit meer naar elkaar terug konden komen? Ik haatte het dat we geen levenden konden bezitten, want anders had ik meneer de poedel al zo ver mogelijk bij bruine barbie vandaan gehaald.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik

    Ik liet de onbekende mensen achterwege en ging terug naast Niall zitten.
    Met Niall kon ik heel goed praten en hij vertelde me veel in vertrouwen en ik hem.
    "Hey nialler, voel je je nog op je gemak ?" vroeg ik nog altijd een beetje in de war.
    Er werd consant heen en weer gelopen in de kamer.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Harry Edward Styles
    mijn wangen werden rood, mijn ogen groot en de grijns op mijn gezicht breder. en uitdagend beet ik op mijn lip. ''Nu zit het op je lip.'' giechelde ik en haalde mijn wijsvinger langzaam over Louis zijn onderlip en trok er daarna speels aan. ik keek even naar zijn lippen en daarna weer recht in zijn ogen en slikte even. Snel pakte ik de fles cola en draaide de dop eraf om een grote slok te nemen maar door de haast ging de helft over mijn kind heen. proestent stopte ik en draaide de dop weer op de fles en trok even een vies gezicht waarna ik mijn mouw snel langs mijn kin haalde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dennis James Daniels
    Ik volgde zuchtend het gesprek tussen de twee jongens die echt aan elkaar vastgeplakt leken te zitten. Ik draaide me naar Mayari en Jayden. 'Nog succes,' zei ik zachtjes tegen ze, waarna ik opstond van het bed en naar de andere kant van de kamer liep. Daar waar mijn blondie zat, samen met de getinte jongen die net tegen Jayden was uitgevallen. Ik nam plaats naast de eerste jongen en schoof net iets extra's tegen hem aan. Dit zorgde wel voor enige druk op mijn lichaam, maar nog niet de echte pijn die ik voelde als een mens door me heen liep.
    'Zo en wat zijn de namen van deze jongens?' Net zoals de Jayden Mayari en de anderen probeerde ik het nu nog lief en aardig, maar daar kon snel verandering in komen. Ik probeerde oogcontact te krijgen, dat zou alles waarschijnlijk sneller laten verlopen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik siste kort en begon het kleffe gedrag een beetje zat te worden. Correctie, spuugzat. Ik keek naar Mayari als teken dat ik er klaar mee was en had verschrikkelijk de behoefte om de krullenbol een prachtige illusie te geven waarbij zijn vriendje hem totaal negeerde en hem de hele tijd afwees, waardoor er een lampje begon te branden.
    "Ik ben nu aan zet." zei ik tegen Mayari, waarna ik grijnsde en me sterk op Louis concentreerde. Goed, het was gemeen, maar wel voor mij een manier om die twee uiteen te halen. Nou moet je niet denken dat dit zo makkelijk was, want illusies maken kost hartstikke veel energie en geesten konden het ook niet de hele tijd doen. Ik zou doodop zijn dadelijk, maar het was het waard.
    Ik sloot alles om me heen buiten en bleef strak naar Louis kijken, waarna ik mijn illusie creëerde. Harry zou hem vanaf nu lekker negeren en afwijzen. Althans, dat zou zijn wat hij dacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Er kwam een andere onbekende jongen naast Niall zitten.
    Hij vroeg onze namen. "Ik ben Zayn en wie ben jij , en wat doe je hier?!"
    Ik zuchte, Ik wou juist een leuk gesprek beginnen met Niall en dan kwam dit ertussen!
    "En waarom wil jij weten wie we zijn! Dat zijn jouw zaken toch niet!"


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Louis Tomlinson.
    'Spannend,' ik giechelde zachtjes toen Harry zijn vinger over mijn lip liet glijden en bleef hem net zo als hij deed gewoon in zijn ogen aan. Verbaasd keek ik hem aan toen hij het contact ineens verbak en de cola pakte. Een vrolijk lach verliet mijn mond toen de helft over zijn kin heen liep. 'Iets te snel gedronken, Hazza? Of te ver weg met je gedachten?' Ik beet op mijn lip, slikte hoorbaar en keek hem opnieuw aan. Ik merkte gewoon hoe er niemand naar me staarde en ik wist dat het die jongen zou zijn, zo goed als ik kon bleef ik naar Harry kijken, maar om niet naar hem te kijken was moeilijk. Maar ik probeerde het vol te houden.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:00 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan.

    Ik keek op naar Zayn en slikte eventjes, waarna ik mijn hoofd lichtjes schudde. Ik was totaal niet op mijn gemak, zeker niet om te weten dat ik hier met zoveel mensen zat die ik niet eens kende en uit het niets verschenen leken te zijn! "Het is zo vreemd..." zei ik stilletjes om vervolgens even weg te dromen terwijl ik mijn gitaar aan de kant legde. Een korte piep ontsnapte uit mijn mond toen ik iemand tegen me aan voelde leunen. Ik keek eventjes op, herkende de persoon niet en kroop weer een stukje opzij.
    "Dat vindt je op het internet." antwoordde ik zacht, waarna ik me zoveel mogelijk op Zayn focuste. Het klopte gewoon niet, waar kwamen al die mensen vandaan? "Zayn, je haar zit verkeerd." probeerde ik, misschien kon ik nog een beetje lachen dan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik giechelde even en knikte uiteindelijk. ''Ik kan alleen maar aan jou denken.'' giechelde ik en liet mijn vinger over zijn wang glijden. mijn kin plakte nog steeds en vies wreef ik er nog een keer overheen met mijn mouw. ''Lou, ik moet douchen zo.'' mompelde ik stil. en Louis zou sowieso bij me blijven. al ging hij achter het gordijn staan en hield ik enkel zijn handje vast. mooi niet dat ik hem los zou laten. vragend keek ik de oudere jongen aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Brookieheeft zich uitgeschreven met Liam vanwege een te groot aantal RPG's waar ze aan meedoet en omdat het haar te snel ging. Liam is dus vrij nu.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mag ik me weer ergeren nu? Ja. Oke.]
    Louis Tomlinson.
    'Dat is maar goed ook...' Grijnzend bleef ik Harry aankijken maar ik voelden Jayden's ogen letterlijk in mijn rug prikken. 'Dan ga je douchen, ik ga wel mee, hoor. Ik laat je echt niet alleen...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en een grinnik verliet mijn mond, om vervolgens mijn hand door Harry zijn krullen te laten gaan. 'En trouwens, cola smaakt wel lekker, hoor...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Het gaat toch goed vandaag, Lieke. :'))

    Jayden Ashton Henderson.

    Volgens mij was ik mijn gedachte hardop aan het uitspreken, want ik zou zweren dat ik mezelf de illusie hoorde mompelen. Ik voelde mezelf in ieder geval steeds zwakker worden, dus het moest toch een beetje effect hebben. Misschien was een ruzie beter? Dan bleef ik niet voor de tweede keer dood, want dit begon een beetje veel te worden als het zo doorging.
    "Hij haat je, Louis..." mompelde ik terwijl ik me nog steeds op hem concentreerde en een beetje achteruit ging leunen. Gelukkig kon bijna niemand mijn gemompel verstaan, tenzij je goed getrainde trommelvliezen had natuurlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Het gaat zo fantastisch... Kuch, kuch.]
    Louis Tomlinson.
    Ver achter me hoorde ik opnieuw gefluister en als Harry niet een, twee, drie iets zou doen wist ik zeker dat ik naar Jayden zou gaan kijken en of dat een goed idee was wist ik niet, Mijn handen klemde ik om Harry's wangen en dwong mezelf om naar hem te blijven kijken, maar ik voelde dat ik het niet lang vol zou houden. Er was maar een oplossing die ik nu kon bedenken... Maar daar had ik grote kans mee dat ik onze vriendschap verpeste.


    stay safe because I like being alive at the same time as you