• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.


    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door xAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik lachte. Plots stopte ik met lachen. Ik hoorde iemand iets fluisteren.
    "Wie kamt er nou zo hard dat je op de grond valt!" fluisterde de stem. Het was niet Liam die iets zei, wie was het dan wel?
    "Liam hoorde jij nou ook iets?" zei ik zelfzeker. Ik werd niet vlug bang.
    Ik grapte en fluisterde terug tegen de lucht: "Ik kam mijn haar zo hard!" Ik begong weer te grijnzen en te lachen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Kayleigh Rowena Kowed

    ''Liam hoorde jij nou ook iets?'' vroeg hij eerst. Dus die andere jongen heette Liam. Dat wat hij daarna zei negeerde ik.
    ''Ja, je hoorde me wel.'' ging ik verder.
    Ik blies de pluk haar uit mijn gezicht.
    Ik grinnikte zacht. Ik wou dat het al nacht was. Dan werd het pas echt leuk.
    Ik knipte het licht uit. Het werd helemaal donker in de badkamer. Alleen de stralen van de zon schenen door het raampje naar binnen.


    Do what people say you can't.

    Alix Danessa Lacey
    Buiten was iedereen al weg dus ik ging ook maar naar binnen. Toen ik binnen kwam zag ik zo snel nog niemand dus ik ging gelijk door naar boven. Toen ik de badkamerdeur passeerde hoorde ik jongensstemmen en een meisjesstem, dus ik ging naar binnen. Al snel zag ik Kayleigh staan. Ik glimlachte even en zei toen 'Hi Kayleigh'. Toen keek ik naar een van de jongens, nee, niets voor mij. Daarna keek ik naar die andere en ik wist meteen dat hij van mij was. Ik liep naar de jongen met bruin haar toe en vroeg toen 'En hoe heet deze knappe jongen naast me?'. Ik begon te lachen toen Kayleigh plotseling het licht uitdeed.


    That is a perfect copy of reality.

    [Waar kan ik heen met Maya?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne

    'Nee, Zayn. Doe niet zo paranoïde' mompelde ik. Een klein gilletje verliet mijn mond. 'Zayn, ben jij dat?' Ik beet op mijn lip en mijn stem klonk wanhopig. 'En hoe heet deze knappe jongen naast me?' vroeg een meisjesstem. 'Zayn, dit is niet leuk. Doe het licht aan' probeerde ik zo serieus mogelijk te zeggen, maar nogsteeds was mijn stem wanhopig. Zayn was niet bepaald iemand voor zoiets. 'Waar zijn de andere jongens? Waren die het niet?' vroeg ik met een frons. Ik stak mijn handen vooruit zodat ik kon voelen waar ik liep. Uiteindelijk kwam ik bij de lichtknop aan en drukte het licht snel weer aan, hopend dat Zayn het was.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 12:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alix Danessa Lacey
    Ik begon te lachen toen de jongen wanhopig begon te worden. ´Zayn dit is niet leuk. Doe het licht aan' zei de jongen waarvan ik nog de naam niet wist. Oké, die andere jongen heette dus blijkbaar Zayn. Ik stond in een hoekje toe te kijken. Ik hoorde aan zijn stem dat hij wanhopig was, dat maakte mij alleen nog maar vrolijker. Toen de jongen het licht weer had gevonden en weer had aangedaan, zuchtte ik even en zei ik 'Nou, het begon net leuk te worden'. Ik liep naar de lichtknop en ik deed hem vrolijk weer uit. Niemand was zo snel van ons af. Ik liep weer terug naar de hoek waar ik net stond en begon weer toe te kijken.


    That is a perfect copy of reality.

    Kayleigh Rowena Kowed

    Ik zag Alix binnenkomen. ''Hoi Alix.'' zei ik vrolijk. Ik grinnikte toen ik Liam's wanhopige stem hoorde praten.
    Okay, de jongen die ik moest hebben heette dus Zayn. ''Klinken wij als jongens dan?'' vroeg ik lachend.
    Awh, de jongen die Liam heette zette de lampen weer aan. Donker was leuker.
    Alix deed al snel het licht weer uit. ''Dit is toch beter? Niet?'' Ik grijnsde.
    Soms waren jongens net kleuters die stoer proberen te doen.


    Do what people say you can't.

    Zayn Malik

    Het licht in de badkamer ging uit. Meteen daarna deed Liam het licht weer aan.
    Ik ging naar hem toe: "Het is oké Liam, het zal wel een storing zijn ofz, ik was het in ieder geval niet!"
    Ik nam zijn arm vast. Plots ging het licht weer uit. Eventjes schrok ik ,maar ik moest daarna wel mijn lach onderdrukken.
    "Liam, wie doet dit?!" zei ik nerveus. Ik wist dat Liam snel bang werd , maar dit lukte niet bij mij.
    Ik had Liams arm nog steeds vast en trok hem mee naar de lichtknop die ik al gauw vond.
    Ik knipte het licht aan. "Je leeft nog altijd Liam!" grijnsde ik waarna ik hem knuffelde.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    [Was opnieuw naar Skyfall, deze keer in 't Engels ^-^. ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:15 ]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Louis Tomlinson.
    'Niet doen, dat kietelt,' piep ik zachtjes als Harry zijn hoofd op mijn buik neerlegd, waarna ik hem automatisch iets omhoog trek, zodat zijn hoofd op mijn borst terecht komt. Net als ik antwoord op Niall wil geven, is Harry me voor en slaak ik nog een instemmend geluidje. 'We zijn braaf, dat weet je toch?' Met een ondeugende grijns kijk ik Niall aan, om vervolgens te knikken. 'We zijn niet de enige die gek worden...' Al hoe wel ik het er met een lachertje vanaf maakte, kreeg ik er ergens ook wel de rillingen van dat we zulke ''enge'' geluiden hoorden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik draai mijn hoofd van Niall naar Louis en draaide mijn lichaam ook om. Ik keek naar Louis zijn gezicht en glimlachte waarna ik mijn ogen even sloot en gaapte. Ik werd altijd redelijk moe na een lange reis en Louis lag best lekker. Toch opende ik mijn ogen weer en keek ik Louis weer aan. "Ik wil niet gek worden. Ik ben vast niet meer zo leuk als ik gek ben." Piepten ik met grote ogen. Waarna ik even giechelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    "Liam, zullen we naar de andere gaan?" vroeg ik. Zonder op een antwoord te wachten, trok ik hem mee naar de slaapkamer.
    Daar zag ik, zoals verwacht, Niall , Louis en Harry.
    "Hey Niall, hey lou hey hazz!" zei ik vrolijk waarna ik naar mijn bed liep.
    Ik sliep samen met Liam. Dat hadden we afgesproken.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Niall James Horan

    Ik knikte alleen maar toen Louis en Harry beweerde dat zij er niets mee te maken hadden. Ik hoorde toch niets meer, dus waarom erover doorgaan? Ik draaide me weer om en bekeek mijn gitaar even. Na een tijdje nadenken, zette ik mijn vingers op de akkoorden en begon de intro te spelen van summer love. Na de intro begon ik de zachtjes mee te zingen, niet te luid want ik wist niet of onze twee lovebirds zin hadden in muziek. Of misschien hadden ze het niet eens door omdat ze te druk waren met elkaar.
    "Hey Niall, hey lou hey hazz!" zei Zayn die binnen kwam gevallen. "Hey, Zayn," zei ik en ging verder.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 11:12 ]


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Een vertederd geluidje verlaat mijn mond als Harry gaapt. Ik weet niet waarom, maar het ziet er gewoon zo schattig uit. Direct trek ik hem nog wat dichter tegen me aan en mompel wat sussende woordjes. 'Hazza, je bent altijd leuk, wat je ook doet.' Ik beet op mijn lip en draaide mijn hoofd weg, om zo door het raam naar buiten te kunnen kijken, het zag er naar uit dat het weer ging regenen. Geweldig. Ik draai mijn hoofd iets naar links als ik wat geluidjes hoor en gelukkig is het Niall maar, die op zijn gitaar is begonnen te spelen. Glimlachend kijk ik toe en vanuit mijn ooghoeken zie ik Zayn en Liam binnenkomen. Ik mompel iets wat op een 'hoi' moet lijken en focus me daarna weer zoals gewoonlijk op Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you