• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.


    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door xAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik glimlachte even en greep Louis zijn hand stevig vast voordat ik van zijn schoot afkwam. ''Wij gaan Douche.'' mompelde ik snel en trok Louis het bed af. zijn hand hield ik stevig vast en als een gek trok ik hem achter me mee de kamer aan. ik had geen flauw idee waar de douche was dus ik bleef even twijfelend staan en keek Louis iets verward aan. ''kunnen we niet thuis gaan douche.'' ik wilde eigenlijk gewoon weg. die rare mensen gaven me nog steeds de kriebels.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dennis James Daniels
    De donkere jongen, die zich voorstelde als Zayn, negeerde ik volledig. Mijn volle aandacht ging uit naar de blonde.
    'Dat vindt je op het internet,' antwoordde hij zacht, waarna hij zich op zijn vriend probeerde te concentreren. Ho ho, dat ging mooi niet werken. Ik schoof weer wat dichter tegen hem aan, nadat hij verschoven was. Op een gegeven moment moest hij tegen die Zayn aangeplakt zitten en kon hij niet meer verder.
    Verslagen wierp ik mijn handen in de lucht en gebaarde in de lucht om daarmee het huisje aan te duidden. 'Dat gaat nou eenmaal niet zo makkelijk hier. Geen internet in het bos.' Ik zette mijn verleidelijkste blik op en probeerde hem recht in mijn ogen te kijken, dat zou alles 3x zo snel maken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis Tomlinson.
    Gelukkig ondernam Harry direct actie en trok me recht van het bed, waarna ik een zacht gilletje slaakte en instemmend knikte. Harry trok me een kamer in, waar ik de lampknop aandrukte. Het was sowieso niet de badkamer, maar dat deerde niet, snel draaide ik de deur op slot zodat die twee rare personen niet meer konden komen. 'Ik wil ook naar huis,' murmelde ik zachtjes, waarna ik Harry aan zijn hand mijn kant op trok en mijn armen om hem heen sloeg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Lol, er was toch iets van een illusie zodat het leek alsof Harry Louis negeerde?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jayden Ashton Henderson.

    Een gefrustreerde kreun ontsnapte uit mijn mond en ik had de neiging om met iets te gooien, waardoor ik opstond en de kamer wilde uitbenen. We hadden helaas de deur hier afgesloten en het zou een beetje opvallen als ik er ineens doorheen ging lopen. Ik zuchtte, haalde het slot van de deur af en beende uiteindelijk naar beneden waar ik mezelf op de bank installeerde. Ik masseerde mijn kloppende slapen en balde uiteindelijk mijn handen tot vuisten. Nog even en het bos vloog in brand.


    Reading a good book is like taking a journey.

    xClove schreef:
    [Lol, er was toch iets van een illusie zodat het leek alsof Harry Louis negeerde?]


    (Tenzij Louis wegloopt, dan is het contact verbroken. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan.

    Eventjes had ik de neiging om gewoon over Zayn heen te kruipen, maar dat zou nogal falend overkomen vond ik zelf. Ik slaakte een zucht en deed uiteindelijk een poging om de jongen aan te kijken, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Zijn ogen leken te sprankelen en ik voelde even hoe mijn adem in mijn keel stokte. Ik schudde mijn hoofd eventjes en slikte hoorbaar. "Ik heet Niall." antwoordde ik met een vertrokken gezicht, wetend dat ik verkeerd bezig was. Er klopte iets niet aan die jongen, maar hij was op de een of andere manier vrij moeilijk te weerstaan. "En jij?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kayleigh Rowena Kowed

    Oke, ik stond hier nog een beetje droog in de badkamer. Dat moest even veranderen. Ik volgde Zayn. Ik was al weer zichtbaar en dat vond ik ook wel even fijn.
    Op het bed zaten Zayn, Dennis en nog een jongen die ik nog niet echt kende. Yes Zayn, die moest ik hebben. Ik ging naast hem zitten.
    Dennis zat al bijna aan de blonde jongen geplakt.
    ''Haaaaalllllooooo.'' zei ik vrolijk. Ze waren blijkbaar al in gesprek.
    ''Waar hebben jullie jongens het over?'' Ik keek even nieuwschierig in Zayn's ogen.
    Lief doen was nou niet bepaald moeilijk, het was gewoon acteren.


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles
    ik sloeg mijn armen rond Louis zijn nek en drukte mijn neus in zijn wang. ''We kunnen de rest toch niet zomaar achterlaten nu en weglopen?'' vroeg ik stil. Want eigenlijk was dat wel hetgeen wat ik nu wilde. Niet zo zeer om de rest hier achter te laten, maar wel nu weg. en als we de rest gingen halen moesten we weer terug. en zolang ik maar bij Louis was, was het goed. mijn lippen streelde langs zijn wang maar zetten er geen druk op en enkel mijn adem sloeg tegen zijn huid aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik reageer morgen weer, sorry, mijn hoofd staat er niet meer naar, het knalt bijna uit elkaar. Dus ik ga maar proberen te slapen... Omg.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dennis James Daniels
    Yes. Van binnen juichte ik even over mijn kleine overwinning. De jongen, Niall, had in mijn ogen gekeken. En hij kon het niet meer loslaten, dat zag ik aan hem. Hij vond het erg, dat wel, maar over die gedachte zou hij wel heenkomen.
    'En jij?' Ik keek hem glimlachend aan.
    'Ik ben Dennis. En hoe gaat het met Niall?' Nonchalant legde ik mijn hand op zijn knie. Het was pijnlijk, maar nog steeds wel te verdragen.
    Gelukkig kwam Kayleigh ook tevoorschijn en stortte die zich op de andere jongen zodat ik daar geen last meer van zou hebben.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niall James Horan.

    Ik knikte eventjes bij het horen van zijn naam en wist een glimlach te forceren, maar ik negeerde zijn vraag eventjes toen ik zijn hand op mijn knie voelde liggen. De plek leek te branden en ik wilde mijn been verzetten, maar om de een of andere reden lukte het me niet. Ik werd tegengehouden door een gedachte in mijn hoofd, vreemd... Ik schrok op toen ik een of ander meisje ineens als een te blij kind op Zayn af zag gaan en ik kroop automatisch een stukje achteruit.
    "Het ehm... gaat." beantwoordde ik de vraag van Dennis uiteindelijk. "Alles is vrij verwarrend op dit moment." zei ik om vervolgens een van mijn heldere lachjes te laten weerklinken door de kamer, maar deze lach kwam puur uit nervositeit voort.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dennis James Daniels
    Hij schrok van Kayleigh's uitbundigheid, waar ik haar even voor vervloekte, maar niet te lang bij stil bleef staan. 'Het ehm.. gaat. Alles is vrij verwarrend op dit moment.' Hij liet een nerveus helder lachje horen, waar ik stiekem van smolt. Ik wilde zijn echte lach horen, maar ik was nooit erg grappig geweest, meestal alleen onbewust.
    'Wat is er verwarrend?' Ik kon me maar het beste een beetje van de domme houden, dat zou hem hopelijk meer op zijn gemak stellen. Of alleen maar afschrikken, dat zou ik nog wel ondervinden.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niall James Horan.

    Ik trok mijn wenkbrauwen langzaam op en vroeg me af of die jongen nou zo onwetend was dat hij niet begreep hoe vreemd het voor mij moest zijn om ineens vijf onbekenden in een afgehuurd vakantiehuisje tegen te komen. Ik haalde mijn schouders snel op en beet eventjes op mijn onderlip. "Het feit dat er vijf mensen in dit huis zijn die ik niet ken en omdat alles nogal spookachtig begon te worden." zei ik, om vervolgens zwakjes te glimlachen. Dennis leek te vertrouwen, maar ik bleef op mijn hoede. Er gebeurden rare dingen in dit huis en ik wist niet zeker of Dennis er iets mee te maken had. Toch gaf ik hem het voordeel van de twijfel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dennis James Daniels
    Gotcha! Ik was goed in mensen lezen en ik kon duidelijk opmaken dat hij me langzaamaan begon te vertrouwen. Mooi. 'Het feit dat er vijf mensen in dit huis zijn die ik niet ken en omdat alles nogal spookachtig begon te worden.' Nu nog een goed antwoord bedenken. Ik schonk hem een glimlach, terwijl ik nadacht.
    'Vreemd. Wij wonen hier. Blijkbaar heeft iemand jullie opgelicht. Maar ik weet zeker dat de anderen het niet erg vinden als jullie hier blijven.' Zo, dat zou de reden uitleggen van onze aanwezigheid en bovendien zou het ze hopelijk niet afschrikken en zouden ze blijven. 'My house, your house.' Ik gaf hem een knipoog.

    [Ik ga slapieslapie doen ;')]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa