• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.


    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door xAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik keek even rond en zag dat de kamer langzaamaan binnenstroomde en iedereen nu boven was. Ik maakte een verontwaardigt geluidje toen de zwartharige jongen in principe op me ging zitten en ik een felle pijnscheut door me heen voelde trekken. Dat gebeurde er nou als wij levenden aanraakte... pijn. De enige manier om ons te pijnigen.
    "Idioot!" siste ik om vervolgens op te staan en tegen de muur aan te leunen. Ik moest wachten totdat alle geesten boven waren, dan kon de pret beginnen... Eerst eens de deuren en ramen afsluiten.
    "De tortelduifjes..." mompelde ik toen ik de twee jongens samen zag zitten. Ik had nu al zin om samen met Mayari ze uit elkaar te trekken zonder dat we er veel voor moesten doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    "Hi." Mompelde ik ongeïnteresseerd naar Zayn zonder op te kijken. Ik draaide mijn hoofd weer op en ging goed op mijn zij tegen Louis aan liggen. Sloeg een arm rond zijn middel en duwde een been tussen die van hem. Ik sloot mijn ogen weer en glimlachte automatisch. "Je bent lekker warm." Murmelde ik toen mijn hand lang zijn huid ging omdat zijn shirt iets omhoog was gekropen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was zulk contact met je beste vriend te hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    "Idioot!!" fluisterde iemand. "Jongens , zei iemand van jullie iets?!" vroeg ik verward.
    Ze schudden allemaal van nee. Raar, er was hier iets raars aan:
    Eerst de lichten die aan en uit gaan, de koffer van Louis die opensprong, de stem die ik hoorde in de badkamer,
    de stem die ik hier hoorde... Ochja, waarschijnlijk was het niets om me zorgen om te maken.
    Ik stond op en ging naar Niall en ging naast hem zitten zong mee met het liedje Summer Love.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    truefriendx schreef:
    Zayn Malik

    "Idioot!!" fluisterde iemand. "Jongens , zei iemand van jullie iets?!" vroeg ik verward.
    Ze schudden allemaal van nee. Raar, er was hier iets raars aan:
    Eerst de lichten die aan en uit gaan, de koffer van Louis die opensprong, de stem die ik hoorde in de badkamer,
    de stem die ik hier hoorde... Ochja, waarschijnlijk was het niets om me zorgen om te maken.
    Ik stond op en ging naar Niall en ging naast hem zitten zong mee met het liedje Summer Love.


    (Je schrijft hier een actie van een ander, iets wat best vervelend kan zijn... Voor anderen is het niet fijn als zijn of haar personage door jou bestuurd wordt, probeer hier alsjeblieft op te letten. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xClove schreef:
    [Waar kan ik heen met Maya?]


    [omdat hier nog niet op gereageerd is, quote ik m even :Y)]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 14:35 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne

    'Zayn, je ziet spoken' mompelde ik naar Zayn en ik ging op mijn bed zitten, terwijl ik aan het uitpakken was. Toen Zayn en Niall gingen zingen, besloot ik maar mee te zingen. Maar netzoals Zayn had ik ook stemmen gehoord. Zouden hier soms geesten zitten?
    Joh, Payne, doe normaal. Geesten bestaan niet, alhoewel het bewezen was dat ze echt waren. En trouwens, het zou wel héél toevallig zijn als ze ineens hier zaten. 'Waarschijnlijk hoorde je gewoon stemmen in je hoofd, nog van alle fans' zei ik dan maar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xClove schreef:
    (...)

    [omdat hier nog niet op gereageerd is, quote ik m even :Y)]


    (Naar boven, Jayden zit daar ook. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mayari Rae Ellison.
    Neuriend liep ik de trap op, die ik voor de leuk nog even extra liet kraken. Ik voelde de aanwezigheid van Jayden in de aangrenzende kamer, dus liep ik dwars door de deur. Helaas had ik dat beter niet kunnen doen, want ik liep op iemand in. 'Verdomme.' zei ik, en ik keek moeilijk. Ik hoopte dat ik wel mijn eigen verstand zou houden, want als ik het verstand van een van deze sukkels zou krijgen dan hoefde ik niet eens te reincarneren. Ik zag Jayden staan en ging naast hem staan. 'Hoe laat is het?' mompel ik tegen hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alix Danessa Lacey
    Ik zucht weer als dit keer die andere gast, die blijkbaar Zayn heet het licht weer aandoet en dan zegt 'Je leeft nog Liam!'. Ik kijk er na en denk dan 'Hij is van mij, Zayn!'. Dan lopen ze allebei de badkamer uit. Ik kijk Kayleigh aan en loop dan zonder iets te zeggen de badkamer uit. Daar zie ik de rest van de jongens zitten en ook Jayden. Ik kijk naar de stoel waar Jayden in zit en zie dan dat die Zayn er ook in gaat zitten. 'Dat moet vast pijn doen' denk ik bij mezelf. Ik loop naar Jayden toe en leun dan tegen de stoel aan. 'Hee. lieve Zayn, ga is van die stoel af, je doet iemand nogal veel pijn!' roep ik tegen Zayn. Het liefste zou ik hem van die stoel willen duwen, maar dat zou teveel pijn doen.


    That is a perfect copy of reality.

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik keek naar Mayari en haalde mijn schouders op. "Het zal wel tegen zessen aanlopen, dus de zon gaat zo onder." zei ik om vervolgens te grijnzen. "Ik ga alvast wat deuren en ramen afsluiten, help je mee?" vroeg ik haar met een mierzoete stem om vervolgens lichtjes te glimlachen en naar Alix te kijken. "Alix, kun jij ervoor zorgen dat onze vrienden hier in de kamer blijven zitten?" fluisterde ik haar toe, hopend dat de jongens het niet konden horen. Ik hoopte eerlijk gezegd dat ze mijn hele gesprek niet hadden gehoord, anders was ik toch weer eens te dom bezig geweest.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mayari Rae Ellison.
    Ik knikte. 'Maar als we slim zijn beginnen we met de voor- en achterdeuren, zodat ze daar niet langs kunnen. Beginnen we met de ramen, dan rennen ze gillend naar beneden en zijn ze weg.' fluisterde ik terug. Ik liep alvast terug de deur door en de trap weer af. Ik liep naar de voordeur, en met een brede grijns op mijn gezicht open ik die heel zacht, waarna ik hem keihard dicht en laat het op slot gaan met een luide klik, die door het hele huis weerklinkt. Als Jayden slim was was hij alvast naar de achterdeur gegaan, ook al zouden ze waarschijnlijk de voordeur als eerste proberen. Mijn lach klinkt door het huis als een soort griezelige echo, al kunnen ze die waarschijnlijk nog niet volledig goed horen. Maar omdat de bijna onderging moest het geluid al wel sterker worden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alix Danessa Lacey
    Ik knik als antwoord op Jaydens vraag. 'Ik ga wel naar beneden, want wat Mayari heeft gezegd is helemaal waar, als we hier beginnen is het over' zeg ik dan tegen hem. Ik wacht op zijn antwoord. Ik kijk Mayari aan en vraag dan zachtjes aan haar 'Op welk tijdstip zijn wij ook al weer het allersterkst?'. Ik lach even en kijk naar alle jongens, nee die jongen, die dus Liam heette, is en blijft van mij, die andere hebben pech. Al mag die jongen die op het bed ligt met iemand anders er ook wel zijn. Ik ga alvast bij de trap staan om eerder te zijn dan de vijf gasten. 'Waar zijn trouwens de andere?' vraag ik dan aan Mayari en Jayden.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson.
    Harry krulde zich helemaal tegen me aan en glimlachend keek ik toe, om vervolgens ook mijn arm om zijn middel te slaan. Ik slaakte een zacht gilletje toen ik Harry's koude vingertoppen tegen mijn huid aan voelden. 'Ik misschien wel, maar jij niet,' grinnikte ik zachtjes, om zijn hand wel daar te laten. Het gaf een fijn kriebelend gevoel. Zacht drukte ik een kusje op zijn kruin, om Harry nog iets dichter naar me toe te trekken en mijn benen helemaal om zijn been geslagen te houden. Ver achter hoorden ik weer een aantal fluisteringen, maar zolang Harry hier veilig lag hoefde ik me er geen drukte om te maken.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 18:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xAmore schreef:
    (...)

    (Je schrijft hier een actie van een ander, iets wat best vervelend kan zijn... Voor anderen is het niet fijn als zijn of haar personage door jou bestuurd wordt, probeer hier alsjeblieft op te letten. x'D)


    (Oke , dank je om me het mee te delen!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Harry Edward Styles
    ik was tot rust gekomen en lag heerlijk zo, bijna in Louis. maar toen ik de beneden deur met een klap dicht hoorde gaan schoot ik recht. ''Wie was dat.'' piepte ik en greep Louis nog steviger vast om met grote ogen de kamer rond te kijken. oke ik was er klaar mee. ''Ik wil hier weg.'' murmelde ik en drukte mijn gezicht in Louis zijn shirt. mijn hand had zo stevig Louis shirt vastgegrepen van de schik dat het nu verder omhoog was gekropen en als ik niet zo bang was geweest had ik er zeker wat mee gedaan. maar nu niet. nee want nu liepen de rilling over mijn rug en wilde ik het liefst gillend het huis uit rennen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''