• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Inderdaad :P

    Jake S.
    Ik glimlach en huiver even door het kusje in mijn hals. Dan geniet ik terug door haar handen.
    'Je bent geweldig.' mompel ik zachtjes en hou mijn ogen genietend gesloten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Er verscheen een gelukkige glimlach op mijn gezicht toen ik een moter hoorde en vervolgens Hayden haar verschijning naar het huis zie rijden, wanneer ze haar helm afzet loop ik naar haar toe om vervolgens mijn lippen op die van haar te drukken. 'ik hoopte al dat je kwam' prevelde ik


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij huivert even en ik lach zachtjes.
    'Jij bent geweldiger,' zeg ik terug.
    Dan ga ik met mijn handen van zijn rug af en ik ga omgekeerd op zijn kont zitten. Ik begin dan zijn benen te masseren en hoop maar dat Jake dit kan waarderen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Jij bent het geweldigst.' glimlach ik, Ik hm goedkeurend en geniet van haar handen op mijn benen.
    'Waar heb je leren masseren?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Toen ze met haar nagels over mijn borstkas ging, gromde ik zachtjes.
    "Volgens mij weet jij maar al te goed wat er is. Je speelt er anders goed op in..." zei ik zacht.

    Chad
    Oplossing? Weg van de nachtmerries? Niks meer? Ik hoorde de tijdelijk, die ze erna had gezegd al niet meer, mijn hersenen bleven rond het woord, oplossing, draaien.
    "Wat? Hoe?" vroeg ik meteen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik begin zachtjes te lachen en een schuldige blik komt op mijn gezicht. 'Sorry schatje.' grinnik ik.
    Ik schuur nog eens plagerig over zijn kruis.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden
    Ik kijk op en dan is Nick bij me en kust hij me. Hij zegt dat hij al hoopte dat ik kan en ik verbreek de kus. Ik kijk hem even aan en zet dan eerst gewoon mijn helm weg, ik heb nog niets gezegd, maar nu wel. 'Ik wil je terug Nick, heel heel heel graag. Ik weet alleen niet of ik het aankan. Of ik het aankan dat je een kind hebt, niet ouder wordt en zoveel beter kan krijgen dan ik. Maar ik weet wel dat ik het met je wil en ga proberen.'
    Ik druk mijn lippen dan weer op die van Nick.

    Leslie Day
    'Jij bent altijd geweldiger dan ik,' breng ik er tegenin. Ze maakt weer een goedkeurend geluidje en ik glimlach dan. Hij vraagt waar ik masseren geleerd heb. 'Ik doe wat willekeurigs,' mompel ik dan. 'Ik heb het nooit geleerd.'

    Luna Day
    Het lijkt wel haast alsof hij oplicht. 'Geen wondermiddel sukkel,' zeg ik dan en sla een hand voor mijn mond. 'Sorry, ik ben het gewend om jongens sukkels te noemen. Maar de oplossing.. Slaappillen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Oke iik ben dus je vrijwillige proefkonijn' grinnik ik zachtjes. 'Je mag vaker dingen op me uitproberen.'
    Na een tijdje gemasseerd te worden wil ik haar lippen terug voelen. 'Les? Ik wil een kusje.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ze zegt sorry, maar schuurt dan weer over mijn kruis. Ik kreunde zachtjes.
    "Volgens mij spijt het jou helemaal niet..." mompelde ik zacht.

    Chad
    Ik glimlachte. Ik vond het niet erg dat ze me sukkel noemde, dat was ik ergens wel...
    "Hmm, die kunnen misschien werken ja." mompelde ik nadenkend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Dit? Misschien wel, misschien niet.' zeg ik en lik even plagerig over mijn lippen, voor ik opsta en een handdoek om me heen sla. Ik loop heupwiegend de badkamer uit en ga naar de living. Ik droog me iets af en zet de tv terug aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja dat ben je zeker, vooral het konijn gedeelte,' pest ik hem. Hij vraagt dan na even om een kusje en ik kijk op. 'Hm, you can kiss my ass,' zeg ik pesterig. Ik blijf gewoon zo zitten en zijn benen door te masseren. Ik bedoel het natuurlijk niet echt zo, ik maak maar een grapje. Trouwens. Als hij dat zou willen zou hij zich eerst moeten omdraaien.

    Luna Day
    Hij glimlacht en ik kijk hem aan.
    'Volgens mij ben jij zo'n jongen die het zelfs niet erg zou vinden als ik je pijn zou doen ofzo tijdens seks,' zeg ik pesterig. 'Aangezien je glimlacht terwijl ik je een sukkel noemde.'
    Ik laat dan een slaappil in mijn hand verschijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik duw haar zachtjes van me en kus haar lippen direct. 'Hm ik vind je lippen leuker als heb je wel een sexy kontje.' grinnik ik en grijns dan lichtjes. Ik druk terug mijn lippen even op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik schudde grinnikend mijn hoofd. Dat eeuwige geplaag zou ze vast nooit beu worden. Maar ik waarschijnlijk ook niet...
    Ik stond ook op uit het bad en liet het water weglopen. Ik liet mezelf opdrogen en sloeg ook gewoon een handdoek om mijn middel, terwijl ik naar de woonkamer liep.

    Chad
    Ik haalde mijn schouders op. "Mogelijk." grijnsde ik.
    Ik keek naar de slaappil in haar hand en nam die langzaam over. "En hiermee slaap ik tot morgenvroeg? Zonder dromen of zo?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik maak het me gemakkelijk en mijn handdoek ligt maar half meer over me heen maar hij heeft me toch al vaker naakt gezien. Ik zap wat en laat het op disney channel dan maar staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake duwt me van zich af en voordat ik iets kan zeggen liggen zijn lippen op die van mij. Hij zegt dat hij mijn lippen leuker vindt, hoewel mijn kontje sexy is. Ik lach erom en hij kust me weer. Ik duw Jake dan weg en ga boven hem hangen en pak gewoon bij voorbaat zijn handen beet en houd die boven hem. 'Hm.'

    Luna Day
    Hij grijnst en zegt dat dat mogelijk is. 'Je bent een dirty boy,' zeg ik knipogend. 'Maar dat is wel leuk aan je.' Hij vraagt wat over de pil. 'Ehm ja, als het goed is wel. En aangezien ik geweldig zijn, mijn ideeën geweldig zijn, is die pil ook geweldig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.