• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach als hij zegt dat het rijmt. 'Ja, dat hoorde ik Jake,' glimlach ik. Hij kust me dan lang en ik trek hem dicht naar me toe. 'Hm, dit is wel erg goed,' zeg ik dan en ik kus hem zachtjes weer terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach en trek haar terug op mijn schoot. Mijn tong gaat over haar onderlip en mijn handen glijden om haar middel.
    Ik trek haar nog iets dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me op zijn schoot en ik leg mijn hand tegen zijn wang. Ik open gewillig mijn mond als ik zijn tong voel en het is gewoon een lekkere en intense tongzoen. Jake trekt me nog iets dichter tegen zich en ik plaats dan een been aan elke kant van Jake zodat ik beter naar hem toe zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik haal na een tijdje mijn lippen van de hare. 'Je bent prachtig.' zeg ik zachtjes. Ik besef nu pas dat we minder vrijheid hebben dan anders doordat Katherine hier is, bijvoorbeeld met seks en zo, maar ik heb het er wel voor over, als ik zelf een kind wil moet ik me zoiezo aanpassen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk Jake aan en ik bloos licht als hij zegt dat ik prachtig ben. 'Dank je,' fluister ik zachtjes terug. Ik zie hem denken, maar ik weet niet aan wat. 'Waar denk je aan?' Vraag ik dan met een lieve glimlach aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dat we minder vrijheid hebben dan vroeger, maar ik heb het er wel voor over.' glimlach ik en streel zachtjes over haar buik. Onbewust dit keer eigenlijk. Ik druk terug een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Minder vrijheid, dat is wel zo. Hij streelt me dan over mijn buik en ik weet waar hij aan denkt. Nu Katherine er is moeten we dingen laat om de week, want ze zal ook bij nick zijn, maar als we samen een kindje hebben dan moeten we ook dingen laten. Ik kijk even naar zijn hand die over mijn buik streelt. Dan kijk ik Jake weer aan. 'Zou je een jongen of een meisje willen?' Vraag ik dan aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Maakt voor mij niet veel uit. Bij een jongetje kan ik hem dingen leren maar een meisje is ook wel schattig.' glimlach ik en strijk over haar wang. Ik druk terug een kus op haar lippen en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je kan een meisje ook dingen leren,' zeg ik tegen hem. 'Maar oké, ik snap je wel ja.' Hij drukt weer een kus op mijn lippen. 'Ik heb ook niet echt een voorkeur nee.' Ik ga maar weer van Jake af zitten, ik denk niet dat hij er behoefte aan heeft als ik de hele tijd op zijn schoot zit. En anders trekt hij me er toch wel weer op. 'Hm, zal ik je masseren?' Zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hm ok maar beter in de slaapkamer?' vraag ik grinnikend aangezien Katherine hier steeds binnen en buiten kan lopen.
    Ik trek haar terug op mijn schoot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ja de slaapkamer is goed hoor,' stem ik in. Jake trekt me terug op zijn schoot en ik druk een kus op zijn lippen. 'Allerliefste Jake, wil je me naar boven dragen?' Vraag ik dan aan hem met een lachje. Ik weet niet waarom ik het vraag, ik heb er gewoon zin in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik iets verbaast. Het is de eerste keer dat ze het echt vraagt. Ik til haar op als een prinsesje en glimlach.
    'Altijd.' glimlach ik en draag haar naar boven. Ik laat ons voorzichtig op het bed vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake tilt me op en zegt 'Altijd'. Hij draagt me naar boven en mijn armen liggen om zijn nek. Voorzichtig laat hij ons op het bed vallen en ik lig een beetje op Jake. Ik druk een kusje op zijn neus en knipoog naar hem. 'Kleertjes uit Jakey, dan ga ik de massageolie vanuit de badkamer pakken.' Ik sta op van het bed en loop dan richting de badkamer. 'Nog een wens om extra te kunnen genieten?' Vraag ik aan hem, doelend op welke geur olie hij wil.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik trek mijn shirt uit en ga op mijn buik op het bed liggen. 'Hm doe maar Den, het is niet de bedoeling dat ik naar bloemetjes ruik.' grinnik ik en leg mijn hoofd dan alvast op mijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'